فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

اقدام فرقه ضاله بهائیت در روز اول محرم

طبق اطلاعاتی که در اختیار دارم، پیروان فرقه بهائیت قرار است دوشنبه و سه شنبه این هفته که روز اول و دوم ماه محرم الحرام است، قرار است به طور محرمانه و مخفیانه و به مناسبت سالروز تولد "باب" در بسیاری از مناطق و شهرهای کشورمان مجالس و مراسم جشن خانگی بگیرند و جشن و شادی برپا کنند. 

به گزارش شیعه آنلاین، طبق تاریخ موجود، باب بهائیت در روز اول ماه محرم الحرام متولد شده است. بر همین اساس پیروان فرقه ضاله بهائیت هر ساله در این روز مراسمی به همین مناسبت برگزار می کنند.

در همین راستا یکی از فریب خوردگان سابق این فرقه ضاله که اخیرا توبه کرده و به آغوش مذهب شیعه اثنی عشری بازگشته طی تماسی به خبرنگار شیعه آنلاین گفت: بنده در گذشته پیرو این فرقه منحرف و ضاله بودم و در تمام مراسم آنان شرکت می کردم. اکنون هم آنان از توبه بنده اطلاعی ندارند از همین رو در برخی مراسم آنها شرکت می کنم تا اطلاعاتی بدست بیاورم.

وی در ادامه افزود: طبق اطلاعاتی که در اختیار دارم، پیروان فرقه بهائیت قرار است دوشنبه و سه شنبه این هفته که روز اول و دوم ماه محرم الحرام است، قرار است به طور محرمانه و مخفیانه و به مناسبت سالروز تولد "باب" در بسیاری از مناطق و شهرهای کشورمان مجالس و مراسم جشن خانگی بگیرند و جشن و شادی برپا کنند. بدون شک این کار موجب بی حرمتی به ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع) خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد