فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

یک موشک بزنید ۱۵ هزار موشک می​زنیم

باراک اوباما پنج شنبه در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ گفت: من و سارکوزی هر دو توافق داریم که باید فشار بی سابقه ای به ایران وارد شود.

یکی از مسائل امنیتی مهم که ما گفت وگو کردیم، موضوع تهدید مداوم برنامه هسته ای ایران است. به گزارش مشرق: محافل دولتی آمریکا، اسرائیل و انگلیس در اقدامی به ظاهر هماهنگ اما در واقع طبق تقسیم کار قبلی، سناریوی جدی تر شدن فشار و تهدید علیه ایران را از سر گرفته اند.


براساس این سناریو، ابتدا و تعمداً- به اصطلاح- خبری! توسط هاآرتص درز داده شد مبنی بر اینکه موضوع حمله اسرائیل به ایران جدی شده است. همزمان برخی سخنگویان دولتی آمریکا با تظاهر به اینکه دراین باره نمی توانند موضع صریحی اتخاذ کنند، مدعی شدند فشارها و تحریم ها را علیه ایران شدیدتر می کنند و همزمان گاردین ابعاد دیگری از این سناریو را تا حدفاصل تحریم و تهدید نظامی پیش برد. ماحصل این پروژه چند لایه جنگ روانی، القای این نکته به مخاطبان ایرانی بود که تهدیدها را باید جدی بگیرند و به پای میز مذاکره بیایند.
باراک اوباما پنج شنبه در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ گفت: من و سارکوزی هر دو توافق داریم که باید فشار بی سابقه ای به ایران وارد شود. یکی از مسائل امنیتی مهم که ما گفت وگو کردیم، موضوع تهدید مداوم برنامه هسته ای ایران است.
همزمان با این اظهارات، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: نتانیاهو و باراک نخست وزیر و وزیر جنگ اسرائیل در تصمیم حمله به ایران جدی هستند و می کوشند موافقت همه اعضای کابینه برای حمله به تاسیسات اتمی ایران را کسب کنند.
جی کارنی سخنگوی کاخ سفید، از اظهارنظر درباره این خبر خودداری کرد و گفت: تحریم ها ایران را منزوی کرده و آمریکا در حال حاضر به دیپلماسی تمرکز دارد. همزمان، گاردین این طور القا کرد که آمریکا و انگلیس برای حمله به تاسیسات اتمی ایران برنامه ریزی کرده اند.
در همین حال روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی تصریح کرد: اولین موشکی که از «تل آویو» به ایران اصابت کند، اسرائیل باید خود را برای دریافت بیش از ۱۵ هزار موشک در عرض چند دقیقه آماده کند و یک رژیم فلج باقی می ماند که غرب برای جابجا کردن آن باید از ویلچر استفاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد