فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

: CASMIIبرای مخالفت با جنگ علیه ایران اینجا کلیک کنید


کمپین مبارزه با تحریم‌ها و دخالت نظامی در ایران که یک کمپین بین المللی است، با توجه به بهانه جویی جدید آمریکا درباره طرح دروغین ترور سفیر عربستان، شروع به جمع آوری امضا نموده است.
کمپین مبارزه با تحریم‌ها و دخالت نظامی در ایران(CASMII) که در آمریکا و انگلیس مستقر است، با شعار"جنگ علیه ایران هرگز، جنگ دیگر هرگز!!!"(NO WAR AGAINST IRAN, NO MORE WARS) شروع به جمع آوری امضا نموده و با اشاره به بهانه جویی آمریکا در خصوص طرح دروغین ترور سفیر عربستان، می نویسد:


افرادی‌که مایلند دادخواست بین‌المللی برای پایان دادن به جنگ دروغین علیه ایران آن هم با توسل به اتهامات ساختگی را به امضاء برسانند! به پایگاه اینترنتی زیر مراجعه نمایند:


تشدید بحران اقتصادی، به راه انداختن سه جنگ خانمان‌سوز که میلیونها انسان را به کام مرگ فرستاده و تریلیونها دلار از محل بودجه برنامه‌های اساسی کشور را به خاطر نفت، نفت و باز هم نفت هزینه کرده است و انگیزه آمریکا برای نیل به بازار، سود و امپراتوری– اینها از جمله دلایلی هستند که واشنگتن به دروغ دولت جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از نقشه تروریستی در خاک ایالات متحده آمریکا متهم ساخته است.
موضع واشنگتن علیه ایران برای طرح ادعای ترور فاقد شواهد متقن و مستدل است و در تست هوش دولت آمریکا برای طرح ادعاهای باورنکردنی و دور از ذهن با شکست مواجه می‌شود زیرا کاخ سفید دولت جمهوری اسلامی ایران را به دخالت در طرح عجیب ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن متهم نموده است.
هر فردی که نظرات مستقل داشته باشد تا به حال سوالاتی در خصوص حقیقت ماجرا به ذهنش خطور کرده. بنابراین، چرا دولت آمریکا از فرط استیصال به دستاویزی باورنکردنی برای اعمال تحریم‌های بیشتر و جنگ احتمالی علیه ایران توسل می‌جوید؟
این اتهام ناشی از اقدامات گروههای شبه‌نظامی است که مشقت و بدبختی این گروهها و حرص و طمع شرکتهای بزرگ آن را برانگیخته است که به معنای واقعی کلمه سیاست برتری بر جهان را دنبال می‌کنند. جنبش اشغال وال استریت توجه مردم را در اقصی نقاط جهان به خود جلب نموده است. در داخل خاک آمریکا، بالغ بر 110 مورد عملیات اشغالی و 1454 مورد اقدام حمایتی گزارش شده و این در حالی است که قیام‌ مردمی در سراسر خاورمیانه، اروپا و آمریکای لاتین همچنان ادامه دارد.
اتهام نسنجیده و ساختگی علیه ایران برپایه همان الگوی بسیار آشنا مطرح شده است که برای به راه انداختن جنگ علیه عراق، افغانستان و لیبی از سوی دولتمردان کاخ سفید مورد استفاده قرار گرفت: اتهامات بی‌پایه و اساس و بدون شاهد و مدرک، افشای اطلاعات در سطوح بالا، نقل‌قولهای از پیش نوشته درباره تهدیدات موجود علیه امنیت ملی از سوی مقامات بلندپایه، درخواست اعمال تحریم‌های شدیدتر و اقدام متقابل نظامی.کلیه این موارد با عملیات رسانه‌ای عنان‌گسیخته، سازمان‌یافته(شرکتهای رسانه‌ای بزرگ که با ارتش ارتباط دارند) تکرار می‌شوند. نکته حائز اهمیت آماده‌سازی ذهن میلیونها نفری است که روز به روز بر خشم منطقی آنها از بانکهای وال استریت و دولت آمریکا افزوده می‌گردد، دولتی که دشمنان این مرز و بوم را در جای دیگری خارج از مرزهای ایالات متحده جستجو می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد