فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

رستورانی در آمریکا که از کشتن ایرانیان لذت می‌برد + عکس و فیلم

پوستری که بر دیوار یکی از رستوران‌های آمریکا قرار داده شده و در آن یک ایرانی توسط کابوی‌های آمریکا به دار آویخته شده، سبب ایجاد اعتراضات نسبت به این اقدام نژادپرستانه شد.

در یکی از رستوران‌های ایالت تگزاس آمریکا واقع در شهری به نام کتی، پوستری وجود دارد که در آن چیزی جز یک اقدام نژادپرستانه و توهین‌آمیز به ایرانیان دیده نمی‌شود.


در این تصویر چند مرد مسلح در اطراف یک ایرانی به دار آویخته‌شده قرار دارند که در زیر آن نوشته شده است: «بازی کابوی‌ها و ایرانیان». همچنین روی پیراهن یکی از این کابوی‌ها این نوشته وجود دارد: «ایرانیان حال به هم زنند.»

به رغم اعتراضات روز شنبه در مقابل این رستوران به این اقدام نژادپرستانه، با این حال مالک این رستوران، جان نانماکر، از برداشتن این عکس امتناع ورزید.

وی در این مورد به شبکه KHOU گفته است: «اینجا هنوز آمریکاست. اگر آنها از اینجا خوششان نمی‌آید، پس باید به ایران برگردند. من انتخاب کردم که این عکس را به دیوار آویزان کنم. شما هم مختارید به جایی بروید که می‌خواهید. اما من قصد ندارم این عکس را بردارم.»



به گفته نانماکر، این عکس حدود 30 سال قبل و در سال 1979 یعنی در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط شخصی به نام مارک مک‌گار گرفته شده است. به گفته وی اعدام این مرد ایرانی در واکنش به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا صورت گرفته است. این در حالی است که آمریکایی‌های اسیرشده در این ماجرا پس از گذشت 444 روز بدون هیچ گونه آسیبی آزاد شده و به آمریکا بازگشتند.

همچنین مشتریان این رستوران در مورد این تصویر اظهار کرده‌اند که برایشان مهم نیست که چه چیزی روی دیوار آویزان شده است، بلکه آنچه مهم است غذایی است که در این رستوران می‌خورند .

گفتنی است اعتراضات به این عکس هنگامی بالا گرفت که یکی از مشتریان این رستوران عکسی از این پوستر گرفته و آن را در فیس‌بوک منتشر ساخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد