فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

جزئیاتی از مرگ احمد رضایی+تصاویر

جزئیات بیشتر از مرگ فرزند محسن رضایییکی از فرزندان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از هتل‌های دبی به طرز مشکوکی درگذشت. به گزارش مشرق، یک منبع نزدیک به محسن رضایی که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو باقانون ضمن تایید خبر مرگ مشکوک فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از فرزندان دبیر مجمع که در یکی از هتل‌های دبی اقامت داشت به طرز مشکوکی درگذشت و بررسی‌ها برای علت مرگ همچنان ادامه دارد.
 



این فرد مطلع در پاسخ به این پرسش که آیا فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای سفر کاری یا تفریحی به کشور امارات سفر کرده است؟ گفت: فرزند ایشان در دبی اقامت داشته است.

وی ارائه توضیحات بیشتر درباره این مسئله را به آینده موکول کرد و گفت: در حال حاضر رسانه‌های خارجی شانتاژ خبری به راه انداخته‌اند و به محض اتمام بررسی‌های لازم، اطلاع‌رسانی کاملی صورت خواهد گرفت.

 پزشکی قانون امارات در حال معاینه جسد برای تشخیص علت فوت احمد رضایی است.

گفتنی است احمد رضایی، فرزند محسن رضایی، در سال ۱۳۷۷ به دوبی و از آنجا به آمریکا رفت. بعدها، محسن رضایی درباره فرار فرزندش چنین گفت که افرادی از آمریکا نزد او آمدند و خود را عضو ناسا معرفی کردند و پسرم را اغفال کردند.

احمد رضایی، در طول مدت اقامت خود در آمریکا، موضع‌گیری‌های تندی علیه نظام کرد و حتی در برنامه‌های رادیویی نیز شرکت کرد و به تبلیغ علیه نظام پرداخت.

در همان زمان، محسن رضایی، سخنان پسرش را محکوم و تصریح کرد که درباره او نیز همانند بقیه ایرانیان، قانون حکم خواهد کرد.

با این حال، پس از چند سال، احمد رضایی، بدون هیچ سر و صدایی به ایران بازگشت و این خبر، هر چند در همان زمان هم به صورت جسته و گریخته در محافل مختلف مطرح شد ولی به طور عمومی و وسیع، در یک مصاحبه تلویزیونی توسط خود محسن رضایی و البته با تاخیری یک ساله اعلام شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ناشناس 1390/09/11 ساعت 13:13

با این گنده کاری هایی که این آقا زاده به بار آورده باز هم واسه گور به گور شدن اون یه مراسم توپ می گیرن بابا خجالت هم خوب چیزیه مگه باباش کیه که خودش کی باشه

پشت سر مرده حرف نزنیم بهتره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد