فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

تحریریه «ایران» تعطیل شد احتمالا روزنامه دولت فردا منتشر نمی‌شود

تحریریه «ایران» تعطیل شد احتمالا روزنامه دولت فردا منتشر نمی‌شودبا تصمیم مسئولان ارشد موسسه مطبوعاتی ایران؛تحریریه «ایران» تعطیل شد / احتمالا روزنامه دولت فردا منتشر نمی‌شود
مسئولان روزنامه ایران پس از بازداشت علی اکبر جوانفکر، سرپرست موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران اقدام به تعطیلی تحریریه و بخش‌های مختلف این موسسه کردند.


به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، پس از آنکه علی اکبر جوانفکر، سرپرست موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران صبح امروز بازداشت شد، مسئولان این موسسه اقدام به تعطیلی بخش های مختلف این موسسه کردند و به  احتمال زیاد فردا روزنامه دولتی ایران منتشر نخواهد شد.

بنا بر این گزارش، بخش‌های مختلف این روزنامه اعم از سایت شبکه ایران، تحریریه روزنامه ایران و بخش الوفاق و ایران ورزشی تعطیل شد و به دستور مسئولان موسسه ایران خبرنگاران و کارمندان محل کار خود را ترک کردند.

لازم به ذکر است، امروز صبح  در هنگام بازداشت سرپرست موسسه ایران برخی از نزدیکان جوانفکر اقدام به ممانعت از دستگیری وی کرده‌اند که مامورین امنیتی نیز مجبور شدند با گاز اشک‌آور نزدیکان جوانفکر را متفرق کنند که در این زمینه برخی از این افراد نیز دستگیر شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد