فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

افتتاح نماد زندگی آمریکایی با محصولات KFC در 22 بهمن

حضور برندهای معتبر جهانی فارغ از این که مزایا و مضرات افتتاح نمایندگی های چندملیتی در جای جای کشورمان یک موضوع است و مدیریت بهره برداری های اقتصادی این شرکت ها از بازار بزرگ و پر رونق ایرانی معضلی مهم تر است.

به گزارش  صراط، امروز متاسفانه شاهد این هستیم که دولت استکبار ستیز جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت ۳۳ سال از انقلاب،بهار ۳۴ ام را با افتتاح هم زمان نمایندگی های برند مشهور و پرسابقه امپریالیسم اقتصاد، جشن می گیرد!شرکت بین المللی رستوران های KFC  اخیرا با شرکت رستوران های زنجیره ای آفتاب و مهتاب پاریز قراردادی به امضاء رسانده که طبق آن مجوز استفاده از نام و محصولات KFC را دریافت کرده است.


بر اساس توافقات صورت گرفته دفاتر نمایندگی منطقه ای و کشوری این برند جهانی آمریکایی نیز مشخص شده اند و طبق قرار قبلی تاریخ ۲۲ بهمن! به عنوان زمان بازگشایی و افتتاح کلیه شعب تعیین شده است. گردهمایی هماهنگی نهایی با حضور مدیران و مسئولین شرکت رستوران های زنجیره ای KFC و دیگر افراد سرشناس پایتخت در هتل استقلال پارسیان تهران در تاریخ یکم آذر ماه نیز برگزار شد.

حضور برندهای معتبر جهانی فارغ از این که مزایا و مضرات افتتاح نمایندگی های چند ملیتی در جای جای کشورمان یک مسئله است و مدیریت بهره برداری های اقتصادی این شرکت ها از بازار بزرگ و پر رونق ایرانی معضلی مهم تر است.

در جهان امروز که برای انزوای صهیونیزم و دولت حامی آن مردم دنیا کالاهای وابسته به شرکت های حامی اسراییل را به صورت خودجوش و مردمی تحریم می کنند؛ افتتاح شعب متعدد یک نماد مطرح آمریکایی صهیونیستی در جای جای ام القرای اسلام منافع چه کسی را تامین خواهد کرد؟

شاید بد نباشد مسئولین محترم مروری بر علل به آتش کشیدن نمادهایی مثل تابلوهای تبلیغاتی کوکاکولا یا مک دونالد در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی درگیر با ماشین سلطه امریکا داشته باشند. شاید غذاهای رستوران بین المللی KFC اندکی خوش طعم تر از برندهای داخلی باشند اما آیا واقعا این تفاوت های اندک این قدر مسئولین امر را مجاب کرده که از همه مضرات حضور یک برند مشهور نماینده فرهنگ و تاریخ آمریکا در ایران اسلامی استقبال کنند و مردم را به شکم پرستی ترغیب کنند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد