فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

مرکز پیشگیری از بیماری‌های آمریکا: آمریکا رکورددار تجاوز به عنف

یک مرکز رسمی دولت آمریکا، در گزارشی تکان دهنده، از اوج فساد اخلاقی و تجاوز جنسی محارم به یکدیگر در این کشور پرده برداشت.
مرکز آمریکایی کنترل و پیشگیری از بیماری ها، بتازگی در گزارشی با اشاره به آمار بالای فساد اخلاقی در جامعه آمریکا اعلام کرد که 20 درصد از زنان آمریکایی، دست کم یک بار مورد تجاوز به عنف قرار گرفته اند و یک تن از هر چهار زن، از سوی شریک یا دوست خود، مورد آزار جنسی قرار گرفته است.


همچنین پردازش داده های موجود در مرکز آمار خشونت های جنسی که از بین 18 هزار و 49 زن و مرد در آمریکا در سال 2010 میلادی انجام شده، نشان می دهد که 80 درصد از زنان، نخستین بار پیش از رسیدن به سن 25 سالگی مورد تجاز جنسی قرار گرفته اند و بیش از نیمی از این زنان نیز از سوی شریک جنسی غیررسمی کنونی یا سابق خود، مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

این مرکز همچنین در بخشی از این گزارش که نخستین بار است منتشر می شود، اعلام کرده است که یک نفر از هر هشت تن از این زنان گفته اند که قربانی تجاوز خشونت بار از سوی یکی از افراد خانواده خود قرار گرفته اند.
بر اساس این آمار، ایالت های آلاسکا، اوریگون و نوادا بیشترین فراوانی تجاوز به عنف را دارد.
 
این آمار همچنین تأکید می کند که مشکلات بهداشتی عدیده ای برای کسانی که قربانی تجاوز به عنف قرار می گیرند، به وجود می آید که سردرد، دردهای مزمن و بی خوابی بخشی از این مشکلات است.

"کاثلین سیبلیوس" دبیر خدمات بهداشتی و انسانی آمریکا نیز در بیانیه ای این گزارش را مهم و تأثیرگذار ارزیابی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد