فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

موسوی خوئینی ها: در هر صورت بازنده انتخابات هستیم

موسوی خوئینی ها: در هر صورت بازنده انتخابات هستیم/اگر مثل کروبی و موسوی می ایستادیم وضع ما اینگونه نبود

اگر در قضایای سال ۸۸ هم دوستان مثل آقایان کروبی و موسوی، دندان طمع را میکشیدند و به جای مذاکرات بی نتیجه، پایدار می ایستادند، وضع ما اینطور نبود من بارها به آقای انصاری که در جمع ماهستند و آقای خاتمی این گله را کرده ام

پیرو انتشار اظهارات اخیر خوئینی ها در خصوص حضور و شرکت اصلاح طلبان در انتخابات و سیاست های این طیف سیاسی، این بار نیز اظهارات کامل وی توسط سایت شخصی اش منتشر گردید.


 موسوی خوئینی ها در اظهاراتی که چندی پیش نیز منتشر گردیده بود، به ناکامی این جریان در اخلال در انتخابات و بی اثر بودن هرگونه تحریم انتخابات و اقداماتی از این دست تاکید کرده بود که پس از اینکه با اعتراض بزرگان اصلاحات مواجهه شده شد در سخنان جالبی مدعی شد که سایت مجمع روحانیون هک شده و این مطالب روی آن گذاشته شده است!
اما به فاصله یک روز از این تکذیبیه بامزه امروز سایت رسمی موسوی خوئینی ها بار دیگر همان سخنان را تکرار کرد.

به گزارش سایت رسمی خوئینی ها ، پدر معنوی اصلاحات در جلسه ای که با برخی دانشجویان با حضور افرادی همچون مجید انصاری داشته به اختلافات خود با بازرگان و شریعتمداری اشاره کرده و در خصوص انتخباات گفته است: «باید گفت که در شرائط کنونی، انتخابات با مشارکت زیاد است که دست دشمن را برای ایجاد خطر میبندد، در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل آنکه انتخابات منطقه ای و محلی است، حضور بالای مردم را به دنبال خواهد داشت و مشارکت مردم از یک استانداردی پایین تر نمی آید. بنابراین نه حضور و یا عدم حضور اصلاح طلبان موثر خواهد بود و نه تلاش های حاکمیت برای کم کردن مشارکت مردم در انتخابات تأثیر چندانی خواهد داشت.»

وی ادامه داده است: در مورد وضعیت دوستان خودمان هم باید بگویم قطعا عده ای صلاحیتشان تأیید نمی شود. عده ای هم که صلاحیتشان تأیید میشود و هم شانسی برای رأی آوردن دارند اصلاً به حرف ما گوش نمی دهند که مثلاً برویم در انتخابات یا نرویم. حتی نزدیکترین دوستانمان مثل آقای کواکبیان، تابش، علیخانی، اگر صلاحیتشان تأیید شود که میشود، می آیند و شرکت میکنند. لذا ما چاره ای نداریم جز اینکه انتخابات را تحریم نکنیم و در عین حال لیستی هم ندهیم تا اگر دوستانمان رأی نیاوردند متهم به عدم مقبولیت نشویم مشکل ما هم، همین دوستان هستند.
 
 
 

خوئینی ها در ادامه با انتقاد از موسوی و کروبی گفته که، «اگر در قضایای سال ۸۸ هم دوستان مثل آقایان کروبی و موسوی دندان طمع را میکشیدند و به جای مذاکرات بی نتیجه، پایدار می ایستادند، وضع ما اینطور نبود من بارها به آقای  انصاری که در جمع ماهستند و آقای خاتمی این گله را کرده ام.»

بنابر این گزارش، موسوی خوئینی ها در ادامه اظهارتش با انتقاد از توهین به مقدسات توسط حامیان آن ها افزوده است: «عدم توجه دوستان ما  به توصیه ها ابعاد زیادی دارد. من جمله در روند اعتراض به نتیجه انتخابات که صحیح عمل نکردند و آنگونه که لازم بود پایداری نکردند. ما را چه به توهین به مقدسات؟ چرا باید روز عاشورا به عزاداران و هیئت های مذهبی توهین می شد؟ چرا به آنها بهانه دادیم؟ سرنوشت اصلاحات را عده ای که فهم صحیح از اوضاع نداشتند، به قهقرا بردند.»
 
 
 با توجه به اظهارات موسوی خوئینی ها و تاکید رسانه رسمی وی برای انتشار این مواضع، مشخص است که جریان اصلاحات به طور کلی با اوضاع آشفته ای پیش رو است که چند دستگی و منافع و مطامع شخصی سران اصلاحات در میان ایشان موج می زند و مهمتر از همه نشان از شکست استراتژی و اقدامات اصلاح طلبان در جلب رای و نظر مردم دارد.
امیدواریم بار دیگر خوئینی ها اعلام نکند که سایت شخصی اش نیز به مانند سایت مجمع روحانیون هک شده است!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد