فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

افتاده گر در این بیابان پیکرت بود _ حسین سعادتمند + دانلود

افتاده گر در این بیابان پیکرت بود

منزل به منزل همره زینب سرت بود

گر تو نبودی با یتیمان خواهرت بود

همراه زیبای غنچه های پرپرت بود

ای محرم من

ای خفته در خون زینب سرگشته ام من

از کوفه از شام بلا برگشته ام من

چون مرغکی بی بال وبی پر  گشته ام من

از ظلم کین بی یارو یاور گشته ام من

ای محرم من

سیمای زین العابدین تصویر غم بود

بر گردنش زنجیر بیداد و ستم بود

دانی چرا زینب دلش غرق الم بود

اخر دو کودک از یتیمان تو کم بود

ای محرم من

بعد از تو جایم مجلس نامحرمان بود

زخم زبانها بود و اشک من روان بود

رسم پذیرائی نمی دانی چه سان بود

تشت و سر خونین و چوب خیزران بود

ای محرم من

دشمن چو مارا در خرابه آشیان داد

ناگه رقیه سر به فریاد و فغان داد

خصم از پی تسکین سرت بر او نشان داد

با سر سخن های فراوان گفت و جان داد

ای محرم من

برخیر و حال من ببین* قدری کنار من نشین

ای محرم من


اثری از استاد حسین سعادتمند


لینک دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد