فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

جنیفر لوپز به تبلیغ برای تحریم علیه ایران پرداخت؟ + فیلم

در این آگهی که جنیفر لوپز نیز حضور دارد، از شرکت فیات خواسته شده تا ایران را تحریم کرده و از فروش خودروهای خود به ایران دست بردارد.

اخیرا  سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» با انتشار قطعه فیلمی که در آن جنیفر لوپز خواننده زن آمریکایی نیز حضور دارد، به فعالیت‌های ضدایرانی خود علیه ایران و ترغیب هر چه بیشتر افکار عمومی برای اجرای تحریم‌های بیشتر علیه کشورمان دامن زد.


«اتحاد علیه ایران هسته‌ای» در این فیلم تبلیغاتی از شرکت خودروسازی فیات خواسته است تا فروش خودروهای خود به ایران را متوقف سازد و بدین منظور از آمریکایی ها خواسته تا برای وادار کردن شرکت فیات در اجرای این تحریم، از خرید و استفاده محصولات فیات خودداری کنند.

سازمان اتحاد علیه ایران هسته ای که یک گروه فشار محسوب مشود در این فیلم با تکرار ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکایی مدعی می‌شود که ایران در کنار سرکوب مردم خود، دست به حمایت از گروه‌های تروریستی مانند القاعده و ساخت سلاح‌های هسته‌ای می‌زند.


همچنین این سازمان مانند مسئولین آمریکایی و صهیونیستی جنگ با خدا را امری عادی و حتی در راستای اجرای حقوق بشر دانسته و در این فیلم تبلیغاتی می‌گوید: «رژیم ایران ... هم‌جنس‌بازان را به دار می‌آویزد.»

از نظر نظام مدنی آمریکا لواط و هم‌جنس‌بازی و حتی رابطه جنسی با حیوانات نه تنها عملی شنیع و نکوهیده نیست بلکه عین حقوق بشر است. در حالی آمریکا چنین امر قبیحی را «حقوق بشر» می‌نامد که حتی در میان جوامع حیوانی نیز چنین کاری مرسوم نبوده و حتی حیوانات که فاقد شعور و قوه استدلال و تفکر هستند،‌ چنین کاری را انجام نمی‌دهند.

لازم به ذکر است که هفته پیش سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای»‌ با ارسال نامه‌ای به جنیفر لوپز از وی خواسته بود تا در تحریم محصولات فیات به دلیل همکاری تجاری این شرکت با ایران شرکت کند با این حال هنوز این بازیگر آمریکایی به این درخواست پاسخی نداده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد