این شرکت که پس از مذاکرات فراوان نتوانست به مانند
ماءالشعیرهای دیگر راهی برای تبلیغ کالایش در صدا و سیما بپردازد، متروی
تهران را برای انتشار آگهیهایش انتخاب کرد.
به گزارش خبرنگار مشرق، پس از درج گزارشی درباره تبلیغ یک آبجوی آلمانی
در مترو تهران، شرکت وارد کننده این محصول که از تولید کنندگان عمده ماء
الشعیر است، برای عرضه محصولات باقیمانده اش دست به ابتکار جالبی زد.
این
شرکت که از معروفترین سازندههای آبجوی الکلی در سراسر دنیاست، با ساخت
روکشی برای محصولات خود، آنها را با نامی ایرانی به مصرف کنندگان این
محصول قالب کرد.
گفتنی است این اقدام در پی واکنش های مردمی برای جمع آوری محصولات
آلوده این شرکت انجام شد. آبجوی این شرکت که در سراسر جهان با 5.5 درصد
الکل توزیع می شود در زمان رژیم پهلوی با عنوان شراب هامبورگی در کشور
توزیع می شد. البته امتیاز این شرکت آلمانی به کشور انگلیس هم فروخته شده و
قراردادهای فروش آن در شهر دورکینگ این کشور منعقد شد.
شایان ذکر است
چندی پیش، مشرق با انتقاد از تبلیغ محصولات این شرکت در فضای عمومی متروی
تهران نوشت: به تازگی یک شرکت بازرگانی ایران که امتیاز توزیع ماءالشعیر
در کشور را اخذ کرده است به تبلیغ و توزیع نوعی از ماءالشعیر بدون الکل
پرداخته است که کارخانه آن از معروفترین سازندههای آبجوی الکلی در سراسر
دنیاست.
اما این شرکت که پس از مذاکرات فراوان نتوانست به مانند
ماءالشعیرهای دیگر راهی برای تبلیغ کالایش در صدا و سیما بپردازد، متروی
تهران را برای انتشار آگهیهایش انتخاب کرد.
براساس این گزارش ایستگاههایی از خط یک تهران تابلوهای بزرگی را برای تبلیغ این محصول اختصاص داده بودند.
همچنین نام این محصول به صورت انگلیسی نوشته شده بود تا افراد در نگاه اول نام سازنده آبجو و تولیدات شوم آن را به یاد نیاورد.



