فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

همسرشهیدعلی‌محمدی جواب ردشهیدبه درخواست همکاری با منافقین

همسر شهید علی‌محمدی در دیدار با سردار نقدی مطرح کرد؛
جواب رد شهید علی‌محمدی به درخواست همکاری با منافقین

10روز قبل از شهادت دکتر، منافقین برخی اسناد مهم مربوط به مباحث هسته‌ای کشورمان را از طریق اینترنت برایش ارسال کرده بودند...

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین که به همراه تعدادی از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، در آستانه سالگرد شهادت شهید علی‌محمدی جهت دیدار با خانواده این شهید، به منزل وی رفته بود، گفت: شهید علی‌محمدی و سایر شهدا ستاره‌هایی هستند که راه را نشان می‌دهند از این رو باید خاطرات آنها پس از جمع‌آوری، در اختیار عموم قرار داده شود تا الگویی برای ادامه دهندگان راهشان باشد.

وی افزود: شهدا ذخایر و گنجینه‌های ارزشمندی هستند که هرچه از آنها استخراج کنیم، تمامی ندارند. از سوی دیگر کتاب شهدا مغناطیسی دارد که جوان‌ها را به سوی خود جذب می‌کند به همین جهت هر چه زودتر باید خاطرات آنها جمع آوری و بصورت کتابی حتی کوچک، منتشر شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پیشرفت علمی ثمره تلاش‌های عاشقانه است، تصریح کرد: بیشترین انگیزه برای کارهای فداکارانه، بیان کارهای فداکارانه است بنابراین باید از مکتب شهدا برای گرفتن انگیزه و روحیه، بیشتراستفاده کنیم، همچنین باید با تأسی از آنها با اخلاص بیشتری وظایف محوله را انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره ترور دانشمندان ایرانی اظهار داشت: وقتی دولتمردان کشورهای استکباری نتوانستند ملت ما را از مسیر جهاد علمی منحرف کرده و بترسانند، تصمیم به دانشمند‌کشی گرفتند. در واقع هنگامی که آنها می‌بینند نخبگان علمی ما دست رد به سینه آنها می‌زنند، خود را در اجرای طرح‌های آدم کشی مجاب می‌بینند.

در این دیدار همسر شهید علی‌محمدی هم با بیان خاطراتی از این شهید گرانقدر، گفت: 10روز قبل از این اتفاق منافقین برخی اسناد مهم مربوط به مباحث هسته‌ای کشورمان را از طریق اینترنت برایش ارسال کرده بودند تا دکتر درباره صحت یا عدم صحت اسناد نظر بدهد اما وی هیچ پاسخی به آنها نداد.

وی ادامه داد: شهید علی‌محمدی بسیار در کارش دقیق بود به نحوی که هیچ گاه رفاقت و دوستی را در کارهایش دخالت نمی‌داد؛ به همین جهت بارها پیش می‌آمد که با دوستانش ساعت‌ها بر سرنحوه انجام کاری بحث می‌کردند اما رابطه‌اش با دانشجویان یک رابطه‌ای شبیه رابطه پدر و فرزندی بود تا رابطه استاد و دانشجو، همین رابطه باعث شده بود تا دانشجویانش بصورت متحد علاوه بر محکومیت به شهادت رساندن شهید علی‌محمدی در روز تشییع پیکرش نیز حضور همه جانبه داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد