فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

امتناع مشایی و بقایی از حضور در مجلس

مشایی و بقایی شکایت‌شان را در قوه‌قضاییه پیگیری می‌کنند و مدعی هستند که نمایندگان به آنها نسبت ناروا دادند.
به گزارش مشرق به نقل از اعتماد، اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی برای پاسخگو بودن به مجلس بیایند و نمایندگان از اینکه با وجود ابزار نظارتی نمی‌توانند این دو نفر را به مجلس بکشانند، معترض هستند.


 
 البته از آن اعتراض‌هایی که کاری به پیش نمی‌برند. این دو شخص تاکنون حاضر نشدند به کمیسیون اصل 90 بیایند و درباره شکایتی که چند نماینده از آنها کرده‌اند پاسخ دهند.
 
 این شکایت سه ماه پیش از سوی چند نماینده به کمیسیون اصل 90 مجلس ارایه شده و طبق قوانین این کمیسیون می‌تواند در قالب یک نهاد نظارتی از دو طرف بخواهد در جلسه‌های بررسی شکایت شرکت کنند.
 
 همانطور که پیش از این تلاش سیاستمداران اصولگرا برای اینکه مشایی و بقایی در راستای پرونده تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، به مجلس بیایند و جواب سوال‌هایشان را بدهند، هم بی‌نتیجه ماند. گرچه در پرونده تحقیق و تفحص از شورای ایرانیان خارج از کشور این نمایندگان مجلس بودند که مهمان دفتر مشایی می‌شدند، اما حسن نوروزی و چند تن از همکارانش که درباره پرونده‌های مالی مشایی و بقایی شکایت‌شان را تنظیم کرده‌اند نمی‌خواهند کوتاه بیایند و اعضای کمیسیون اصل 90 را برای شنیدن پاسخ‌های طرف مورد شکایت به دفتر رییس دفتر احمدی‌نژاد بفرستند. به همین دلیل هم پرونده همچنان مفتوح است بدون آنکه افرادی که از آنها شکایت شده بخواهند درباره اسنادی که نمایندگان ارایه داده‌اند، جواب بدهند.

شکایت مشایی و بقایی از دو نماینده

این در حالی است که این‌بار دو فرد نزدیک به احمدی‌نژاد گویا دوست ندارند با سکوت از کنار سنگ‌هایی که اصولگرایان جلوی پایشان می‌اندازند رد شوند و به همین دلیل شکایت کرده‌اند از چند نماینده‌یی که علیه آنها سند رو کرده‌اند.
 
 حسن نوروزی یکی از نمایندگانی که از مشایی و بقایی در کمیسیون اصل 90 شکایت کرده به «اعتماد» می‌گوید : مشایی و بقایی شکایت‌شان را در قوه‌قضاییه پیگیری می‌کنند و مدعی هستند که نمایندگان به آنها نسبت ناروا دادند. نوروزی می‌گوید اینطور نیست و هر آنچه به کمیسیون اصل 90 ارایه دادند اسناد معتبری است که اگر قوه‌قضاییه بخواهد، یک نسخه از آن را برای این قوه ارسال خواهند کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/06/03 ساعت 05:55 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگرم.خداقوت.
نماز ، روزه هاتون قبول .
ای بابا عجب شکایت تو شکایتی شد، این دو نفرقبل اینکه بیان در دفاعیه از خودشون جوابگو باشن، دست پیش رو گرفتن که پس تیوفتن که شکایت کردن؟آهان ! آره دیگه چی دارن بگن در مقابل اینهمه فعالیت های غیرمجازشون؟
خدا عاقبت همه مون رو به خیر کنه، ان شاءالله.
التماس دعا
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد