فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

عکس/زنان هیأت ایرانی در خیابانی در نیویورک

این عکس به نقل از رویترز زنان هیات ایرانی را در حال ورود به وارویک هتل (محل اقامت هیات ایرانی) نشان می دهد. همسران بقایی و مشایی هم عضو هیات ایرانی هستند!

عکس/زنان هیأت ایرانی در خیابانی در نیویورک

بازیکنان ایرانی با داور زن دست دادند!

در اقدامی غیر اخلاقی و تعجب‌برانگیز بازیکنان تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران با داور قرقیزستانی مسابقه که یک زن بود دست دادند. به نقل از فارس، بازیکنان تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران عصر دیروز پس از بازی با تیم افغانستان، در اقدامی غیر اخلاقی، با داور زن این مسابقه که اهل قرقیزستان است دست دادند.این مسابقه در استادیوم 12 هزار نفری آزادی و در چارچوب مسابقات جام قهرمانی آسیا به میزبانی کشورمان برگزار می شود.گفتنی است این مسابقه به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد.برخی از مسئولان تیم در توجیه این اقدام عجیب بازیکنان، به قوانین بین‌المللی فدراسیون والیبال استناد کردند.

چرا خبر حضور این نوعروس با لباس عروسی در تشییع جنازه دیده نشد؟

دکتر محمد صادق کوشکی/وقتی تصاویر حضور نوعروس یکی از شهدای سپاه که با همان لباس عروسی و با دسته گل در تشییع شوهر تازه دامادش حاضر شده بود در برخی رسانه‌ها منتشر شد بهت و حیرت همگان بر‌انگیخته شد.
۱- در روزهایی که خبر اول مملکت گرانی سکه و دلار است و هرکسی به کار خودش مشغول، در عصر رواج دنیاگرایی تا خر خره و در روزهای سرکشیدن ولعناک دنیای آمیخته با ‌آب‌بینی بزهای قدرت و ثروت، در گوشه‌ای از شمال‌غرب این مملکت، در کردستان و دقیق‌تر بگویم ارتفاعات سردشت، قامت رشید برگزیده‌ترین فرزندان سبزپوش پاسدار اسلام به خاک افتاد اما گردی یا غباری هم برنخاست!

ادامه مطلب ...

افشاگری عباسی علیه MI6 در وین

دکتر فریدون عباسی دوانی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران از تعقیب و گریز چندین ساله خود با ماموران سروریس اطلاعات خارجی انگلیس (MI6) خبر داد.

به گزارش  ایران هسته ای، عباسی که به منظور شرکت در اجلاس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین به سر می برد، در جمع خبرنگاران گفت: «6 سال پیش دستگاه اطلاعاتی انگلیس شروع به جمع آوری اطلاعات و گزارش هایی درباره سوابق من و خانواده و تعداد فرزندان من کرد».

ادامه مطلب ...

تجاوز رئیس BBCفارسی به یک مجری زن

برخی اخبار درباره تجاوز صادق صبا به یک مجری زن شبکه بی بی سی فارسی حکایت دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برخی منابع طی 2 روز گذشته از تجاوز مدیر بخش فارسی بی بی سی به یکی از مجریان زن این شبکه به نام "پ.ق" خبر دادند؛ وسعت این خبر و سکوت سنگین 2 نفر دخیل در این ماجرا تا آنجا پیش رفت که حتی رسانه های ضدانقلاب مجبور به انتشار این خبر شدند و خبر دادند که این مجری از شبکه بی بی سی حذف شده است.

ادامه مطلب ...

حذف چادر اجباری متهمان زن به دستور آملی لاریجانی

مدیرکل پیشگیریهای قضایی معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از دستور رئیس قوه قضائیه به سازمان زندانها مبنی بر حذف اجباری بودن چادر بر سر زنان متهم در دادگاهها خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، به دنبال طرح "موضوع چادر به سرداشتن متهمان زن در دادگاه و زیرسئوال بردن قداست چادر به عنوان حجاب برتر از سوی مجموعه گزارشها و مصاحبه‌هایی که در گفتگو با صاحبنظران مطرح شد، یدالله عسگری با اعلام این خبر گفت:

ادامه مطلب ...

زمان و مکان اعدام قاتل داداشی مشخص شد

 به گزارش مشرق، علی داداشی، برادر زنده‌یاد روح الله داداشی قویترین مرد ایران و جهان در گفت‌وگو با برنا بابیان این مطلب افزود: چهارشنبه 30 شهریورماه قاتل روح الله در همان مکانی که این جنایت رخ داده، در ساعت 4:30 دقیقه صبح به دار مجازات آویخته خواهد شد.برادر روح الله داداشی در مورد به تاخیر افتادن حکم قصاص ادامه داد: مهمترین علت به تاخیر افتادن حکم قصاص، طی کردن مراحل قانونی این پرونده بود.علی داداشی افزود: حکم شلاق متهم ردیف دوم و سوم نیز در همان روز و در محل دیگری اجرا خواهد شد.برادر روح الله داداشی تصریح کرد: اجرای این حکم خواسته ملت و مردم بوده و امیدواریم با اجرای این حکم، درد از دست دادن روح الله تسکین شود.

گزارشی از پشت صحنه اختلاس سه هزار میلیارد تومانی

این گروه و به طور خاص «مهرگان. ا . خ» هیچ نگرانی برای دستگیری نداشته که اگر نگرانی داشت، بخش اعظم این سه هزار میلیارد تومان را از کشور خارج می کرد و دست به سرمایه گذاری بلندمدت و خرید و ایجاد صنایع برای خود از محل بیت المال نمی زد و در واقع این گروه حتی تصور نمی کرده کوچکترین گزندی به آن وارد شود

ادامه مطلب ...

با ورود WEB 3.0 کاربرانی که دیگر انسان نیستند وب را تسخیر میکنند

با ورود WEB 3.0 کاربرانی که دیگر انسان نیستند وب را تسخیر میکنندزمان زیادی از ایجاد وب 2.0 و چالشهای امنیتی همراه آن نمی گذرد که وب 3.0 پا به عرصه مجازی می گذارد و با کاربرانی که دیگر انسان نیستند و از جنس رایانه و نرم افزار هستند، فضای وب را مسخر خود کرده و با "معنا محوری" در اطلاعات دخل و تصرف خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مشرق؛ مجله سیگنال در مقاله ای به قلم "کنت شنیدر" در مورد ویژگی های وب 3.0 نگرانی های خود را ابراز کرده و مشکلات امنیتی آن را مورد بررسی قرارداد.

ادامه مطلب ...

بیانات ولی امر مسلمین در اجلاس بین‌المللی بیدارى اسلامى‌

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌

السّلام علیکم و رحمةاللَّه و برکاته‌

الحمدللَّه ربّ العالمین و الصّلوة والسّلام على سیّدنا محمّد و آله الطّیّبین و صحبة المنتجبین.

 قال اللَّه العزیز الحکیم: بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم. «یا أیّها النّبىّ اتّق اللَّه و لا تطع الکافرین و المنافقین انّ اللَّه کان علیماً حکیماً. واتّبع ما یوحى الیک من ربّک انّ اللَّه کان بما تعملون خبیراً. و توکّل على‌اللَّه و کفى باللَّه وکیلاً».(1)

ادامه مطلب ...