فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

10 زن خبرساز انتخابات 88 فائزه ، ندا ، ترانه و... +عکس

دومین سالگرد انتخابات پرحادثه ریاست جمهوری نهم در حالی سپری می شود که گردی از فراموشی بر چهره حوادث پرحاشیه این مقطع تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی نشسته است.

زنان در تاریخ سیاسی ایران همیشه حضور پررنگ و تاثیرگذاری داشته و در شکل گیری شرایط سیاسی و اجتماعی کشور نقش بسزایی از خود ایفا کرده اند. در بسیاری از مواقع هم همین زنان سوژه سیاسی رسانه ها شده و به جریان سازی های مثبت و منفی رسانه ای کمک شایانی کرده اند.

ادامه مطلب ...

ذوالنور: "احمدی‌نژاد و مشایی مثل لاله و لادن"

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه برخی می‌گویند که اگر احمدی‌نژاد و مشایی را از هم جدا کنیم درست می‌شود گفت: احمدی نژاد و مشایی مانند لاله و لادن دوقلوهای به هم چسبیده هستند که وقتی آنها را عمل جراحی کردند هر دو از بین رفتند.  حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور شامگاه دوشنبه در همایش بصیرت و جهاد علمی که در سالن همایش‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد با اشاره به ضرب العجل مجلس برای عزل احمدی‌نژاد اظهار داشت: نمایندگان مجلس چند گروه هستند که بعضاً ضدانقلاب هستند که از همان اول علیه دولت بودند.

ادامه مطلب ...

آمریکا خطرناکتر است یا غذای 168000تومانی؟

صدا و سیما نه تنها هیچ گزارشی در انتقاد از این فاجعه بزرگ ملی پخش نمی کند که تنها با انعکاس خبری چنین موضوعی که کمتر از 1% مردم کل کشور مخاطب آن هستند، عملا ترویج اشرافی گری شهرداری تهران در این زمینه را تکمیل می کند
امیرحسین ثابتی در مطلب اخیر وبلاگ "دست نوشته های یک دانشجو" نوشت:

ادامه مطلب ...

گزارش ویژه جزئیات جلسه مخفیانه محفل ماسونی بیلدربرگ

گردهمایی بیلدربرگ از 9 تا 12 ژوئن (پنجشنبه 19 تا یکشنبه 22 خرداد) در هتل "سورتا هاوس" در "سنت موریتز" سوئیس برگزار شد که در آن موضوع تغییر,سرنگونی حکومت سوریه و راه انداختن یک جنگ بزرگ در خاورمیانه, تداوم حمله به لیبی، تشدید کشتار و کاهش جمعیت جهان و سانسور اینترنتی، در میان پذیرایی از مهمانان ویژه توسط جوانان همجنس باز، از محورهای نشست اخیر بیلدربرگ در سوئیس بود. ادامه مطلب ...

یک خواننده مصری دیگر محجبه شد +عکس

اخبار رسیده از قاهره پایتخت مصر حاکی از آن است که خانم «لیندا فهمی» خواننده سرشناس این کشور چند روز پیش پس از محجبه شدن، برای همیشه با خوانندگی خدافظی کرد.
 وی که میهمان یکی از برنامه های شبکه ماهواره ای «الفراعین» بود، طی اظهاراتی در این مورد گفت: بنده طی سال های گذشته همواره خودم را به خاطر وضعیت و پوششی که داشتم مورد ملامت قرار می دادم و می دانستم که خداوند متعال از دست من راضی نیست.  ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب: حجاب بدون چادر فکر غلطی است

رهبر معظم انقلاب اسلامی، چیزی قریب به بیست سال پیش در چهارم دی ماه 1370 در دیدار اعضای شورای فرهنگی اجتماعی زنان، سخنانی را در زمینه حجاب و خصوصا استفاده از چادر ایراد فرمودند که بخش‌هایی از آن چنین است:

«باید مسائل ارزشی اسلام در جامعه ما احیاء بشود. مثلا مسئله حجاب، یک مسئله ارزشی است. مسئله حجاب،‌ مسئله‌ای است که اگر چه مقدمه‌ای است برای چیزهای بالاتر، اما خود یک مسئله ارزشی است.


ادامه مطلب ...

از سال 2015 آمریکا در تیررس موشک‌های قاره‌پیمای ایران است

طبق برآوردهای وزارت دفاع آمریکا، ایران تا سال 2015 احتمالاً می‌تواند موشک‌های بالستیک قاره‌پیمایی را بسازد که حتی می توانند خاک آمریکا را نیز هدف قرار دهند. اندیشکده "رند " در گزارش "آینده هسته‌ای ایران و گزینه‌های سیاسی پیش روی آمریکا " به برسی نحوه جلوگیری ایران از استفاده سلاح هسته‌ای و دکترین نظامی ایران در جنگ نامتقارن پرداخته است.

ادامه مطلب ...

شریعتی و دفاع تمام قد از ولایت فقیه

ادامه مطلب ...

جزئیات شکست اخیر موساد از حزب الله

یک پایگاه خبری امروز در گزارشی نوشت: تنها چند روز از بازداشت "ایلان گرابل" جاسوس اسرائیلی در مصر نگذشته است که موساد ضربه دردناک دیگری این بار از حزب الله لبنان دریافت کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، پایگاه خبری محیط امروز در گزارشی نوشت: انتشار یک خبر دروغین از سوی حزب الله لبنان میان برخی نیروهایش موجبات کشف یک شبکه از عوامل موساد را در این جنبش به وجود آورد.

ادامه مطلب ...

پروژه ایران هراسی,امام وحزب الله آماج سریال آمریکایی آشوب + فیلم

سریال آمریکایی آشوب (CHAOS)؛ که از شبکه سی بی اس در حال پخش است، در داستان قسمت های اخیر خود به امام خمینی (ره) و حزب الله لبنان پرداخته و در جایگاهی از آنها یاد می کند که به عنوان مروجین و عاملان تروریسم شناخته شوند.

سریال CHAOS، مخفف Clandestine Homeland Administration and Oversight Services یا خدمات سری مدیریت و نظارت ملی به سفارش شبکه تلویزیونی CBS آمریکا تولید می شود.

لینک دانلود قسمتی از فیلم

ادامه مطلب ...