فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

متن نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به وزیر اطلاعات +عکس نامه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر اطلاعات فرمودند: «از شما میخواهم بیش از پیش در انجام مأموریتهای مهم داخلی و خارجی وزارت اطلاعات اهتمام به خرج دهید.»

ادامه مطلب ...

بلوتوث‌ها خاموش هکرها در کمین هستند

رشد این تکنولوژی همانند بسیاری از علوم دیگر متناسب با فرهنگ استفاده و به کار‌گیری آن نبوده و این مسئله گاهی اوقات به شدت دغدغه آفرین شده است به گونه‌ای که مسئولان و آگاهان در این زمینه بارها درباره آسیب‌ها و سوءاستفاده‌های احتمالی نظیر هک کردن گوشی‌های تلفن‌همراه به مردم هشدار‌های جدی داده‌اند
ادامه مطلب ...

تجمع برای «زهرا» مقابل سفارت انگلیس

جامعه دانشگاهی کشور در اعتراض به تعدی نسبت به حجاب «زهرا کاظمی صالح» دانشجوی ایرانی مقیم لندن از سوی چهار دختر تروریست اعتقادی انگلیسی، روز پنج‌شنبه هفته جاری مقابل سفارت انگلیس تجمع می‌کند.

ادامه مطلب ...

آیت الله علم الهدی:انحراف مشایی علنی است

مشایی بین‌الغی و فردی است که انحرافش علنی‌شده از این رو می‌توان وی را به‌عنوان یک فرد منحرف معرفی کرد. اما تهمت زدن به کسی که بین‌الغی نیست و انحرافش مشکوک است، جایز نیست.

ادامه مطلب ...

پسر 'جهانگیرشاه ' کار دست قهوه تلخ داد

پس از آنکه مهران مدیری اعلام کرد سری بیستم قهوه تلخ بعد از تعطیلات نوروز توزیع خواهد شد و پس از تعطیلات خبری از توزیع این مجموعه نشد، گمانه زنی های مختلفی درباره این تاخیر در رسانه ها مطرح شد.

مجموعه بیستم قهوه تلخ مورد بازبینی و اصلاح توسط وزارت ارشاد قرار گرفت و به همین دلیل مهران مدیری مجبور به حذف یکی از شخصیت های داستان خود شده است.

ادامه مطلب ...

محروم شدن یک فوتبالیست به خاطر داشتن ریش

مقام های تاجیکستان برای مقابله با گسترش اسلامگرایی در این کشور، مقررات شدیدی وضع کرده اند / دو ماه پیش ماموران پلیس بیش از 30 نفر را که ریش اسلامی داشتند در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان بازداشت کردند.

به گزارش شیعه آنلاین، پلیس تاجیکستان یک فوتبالیست سرشناس این کشور را به علت داشتن ریش اسلامی، از بازی محروم کرد.

ادامه مطلب ...

چه کسانی باید عزل شوند ؟! مصلحی یا مشایی

چرا آقای احمدی نژاد به عنوان کسی که مردم با اعتقاد به پیروی بی چون و چرای وی از رهبر و مقتدای خویش به ایشان رأی داده اند، دست این باند منحرف و نفوذی را کوتاه نمی کند؟!

ادامه مطلب ...

مغز دختر 16 ساله روی تیر برق + عکس

پس از انتقال پیکر این دختر به پزشکی قانونی ، بخشی از مغز سر او که بر اثر اثابت گلوله دری خیابان پاشیده بود ، توسط مردم پیدا شده و مردم نیز آن را برداشته و به به تیر برقی آویزان می کنند ادامه مطلب ...

مشاییسم بدتر است یا سکولاریسم ؟

سلام با خودم فکر کردم که تفکرات اقای مشایی خطرناک تر است یا سکولاریسم به این نتیجه رسیدم که دومی بد و اولی بدتر از ان است انها شمشیر خود را به روی اسلام و هر نوع دین الهی از رو بسته اند اما تفکرات مشایی نوعی لیبرالیسم اسلامی است


ادامه مطلب ...

فروش ۱۰۰ هزار برده جنسی در آمریکا _ فتنه اخر

تلویزیون راشاتودی روسیه اعلام کرد: وزارت خارجه آمریکا به طور مرتب آماری درباره وضع قاچاق انسان ها در کشورها دیگر منتشر می کند، با وجود این خود آمریکا یکی از گسترده ترین شبکه های قاچاق انسان و برده داری جنسی را در جهان دارد. حتی در داخل واشنگتن پایتخت آمریکا، دختران نوجوان که سن برخی از آنها حدود ۱۳ سال است، برای بردگی جنسی خرید و فروش می شوند.

ادامه مطلب ...