فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

ایران هراسی باعکس های احمدی نژاد در خیابانهای آمریکا + تصاویر

 انجمنی موسوم به 'اتحاد مقابله با ایران هسته ای' اقدام به انتشار پوستر و نصب بیلبورد های تبلیغاتی برای هراس از ایران هسته ای نموده است.

به گزارش  مشرق، انجمنی موسوم به "اتحاد مقابله با ایران هسته ای" اقدام به انتشار پوستر و نصب بیلبورد های تبلیغاتی برای هراس از ایران هسته ای نموده است.

پوستر زیر که لوگوی اصلی این گروه است اتحاد جهانی برای محدود کردن ایران را القا می کند.

این انجمن که وانمود می کند یک انجمن مردمی است و هرگز عنوان نکرده است که تحت حمایت چه کشوری است و یا حداقل چند نفر عضو دارد، علاوه برنصب بیلبوردهای تبلیغاتی علیه ایران و آقای احمدی نژاد، لیستی از تمامی شرکت های صنعتی و تجاری و.. که با ایران روابط اقتصادی دارند؛ تهیه و منتشر کرده است.
بر روی این بیلبورد که در شهر پئوریا در ایالت ایلینویز نصب شده، با تاکید بر همکاری شرکت کاترپیلار با ایران، از این شرکت خواسته شده همکاری خود را با ایران متوقف کند.

ادامه مطلب ...

25میلیون سایت مستهجن در فضای مجازی درخدمت آمریکایی‌ها

 

بر اساس گزارش یکی از شبکه های معروف تلویزیونی غربی با توجه به جمعیت سیصد میلیونی آمریکا، به تعداد هر ده مرد و زن آمریکایی، یک وب‌سایت مستهجن وجود دارد.
 
به گزارش سرویس زنان جهان؛ چندی قبل شبکه‌ی تلویزیونی روسی «راشاتودی» گزارشی را منتشر کرد که در فضای سایبر بیش از بیست و پنج میلیون وب‌سایت مستهجن وجود دارد. البته گزارش‌های قبلی رقم را بالاتر اعلام کرده بود. در گزارش شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای روسی، به میزان بهره‌گیری کاربران آمریکایی از این سایت‌ها در ایام هفته، به تفکیک ایالت‌های آمریکا به اجمال اشاره شده بود.

دکتر حسن عباسی در تحلیلی که پیرامون نقش فرهنگی سریالها و فیلم‌های غربی در مصاحبه با مجله حورا آورده است با اشاره به این خبر اظهار داشت: همواره گفته می‌شود که اگر در جامعه‌ای زنان پوشیده و با حجاب بودند، مردان حریص می‌شوند و به اقدامات افراطی در مسایل جنسی دست می‌زنند. با این وصف اگر اینطور بود، مرد آمریکایی که همواره زنان را در رسانه‌ها و در معابر عمومی برهنه دیده است، چرا حریص است و نیازمند بیست و پنج میلیون تا سی میلیون وب‌سایت مستهجن است؟ یعنی با توجه به جمعیت سیصد میلیونی آمریکا، به تعداد هر ده مرد و زن آمریکایی، یک وب‌سایت مستهجن!

عباسی در ادامه با بی‌مبنا بودن ادعای دولت آمریکا به اخلاقی بودن این کشور افزود: نمی‌توان مدعی اخلاق بود، و در جامعه با ترویج قمار در کازینوها، مصرف مشروبات الکلی در «بار»ها، اشاعه‌ی فحشا در کلوپ‌های شبانه، گسترش شبکه‌های تلویزیونی و اینترنتی فسق و فجور، انتظار رواج فضایل اخلاقی را داشت. جامعه‌ی آمریکا، جامعه‌ای اخلاقی است، اما نه از نوع اخلاق فضیله، بلکه از گونه‌ی اخلاق رذیله.

دستپاچگی انگلیس از طرح قطع روابط با ایران و فراخوان سایمون‌گس

 

اگرچه سایمون گس سفیر انگلستان در یک سفر غیرمترقبه هم اکنون در لندن به‌سر می‌برد و با عنوان اینکه در تعطیلات سال نو میلادی! قرار دارد محل خدمت خود را رها کرده و برای انجام رایزنی‌ها به لندن رفته است، امروز یک مقام ارشد در وزارت خارجه انگلستان در یک عقب نشینی آشکار از مواضع سفیر سرگردان خود در تهران و همچنین رئیس سازمان جاسوسی Mi6 اقدام به صدور یک اطلاعیه کرد.

به گزارش رجانیوز، در یک پیام برای خبرگزاری "ترند"، مقام رسمی وزارت خارجه انگلیس می گوید که مشکلات و مسائل بین ایران و انگلیس فقط از طریق مذاکرات باز و گفت‌وگوهای صمیمانه قابل حل است.

این خبرگزاری به نقل از مقامات وزارت خارجه انگلیس نوشت، آنها می گویند که از طرح کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در زمینه قطع روابط سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با انگلستان خبر دارند.

این مقام ارشد وزارت خارجه انگلیس همچنین در مورد مذاکرات ایران و 1+5 می گوید مذاکراتی که یک ماه دیگر در استانبول ترکیه برگزار می شود، طبق برنامه است و مهم است که طرفین بتوانند در چارچوب موضوعات هسته ای به توافقاتی برسند. این مقام انگلیسی می گوید که آنها قصد دارند به یک توافق مسالمت آمیز در مورد موضوعات سیاسی دست پیدا کنند.

بر اساس این گزارش، دستپاچگی انگلیسی‌ها و فراخوان سایمون گس به وزارت امور خارجه این کشور، نگرانی آن‌ها از وضعیت موجود را نشان می دهد. این در حالی است که مقامات ایران معتقدند اگر تغییر رویه ای آشکار و علنی در سیاست‌های دولت انگلستان مشاهده نشود، ادامه روابط سیاسی و اقتصادی با این کشور در جهت منافع ملی ایران نخواهد بود و این رابطه تنها به تقویت توطئه‌ها و طراحی‌های ضدایرانی و فتنه‌انگیزانه علیه کشورمان کمک می‌کند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دو روز پیش طرحی را تصویب کرد که در صورت تصویب نهایی در صحن مجلس، جمهوری اسلامی ایران با دولت انگلیس به‌طور کامل قطع رابطه خواهد کرد.

رویکرد مداخله‌جویانه دولت انگلیس، طراحی و کمک به جریان فتنه 88، دست داشتن در ترور دانشمندان ایران به اذعان رئیس سرویس جاسوسی Mi6 و یادداشت گستاخانه اخیر سفیر انگلیس در حمایت آشکار از عوامل جریان فتنه، جزو دلایل اصلی نمایندگان مجلس برای ارائه این طرح و تصویب آن در کمیسیون مربوطه است.

در عین حال، دولت ایران نیز سطح روابط خود را بدون اعلام رسمی با دولت انگلیس کاهش داده و از شهریور ماه سال جاری تاکنون که دوره مأموریت رسول موحدیان سفیر سابق کشورمان در لندن پایان یافته است، فرد جدیدی به‌عنوان سفیر به انگلیس اعزام نشده است، به‌طوری که اکنون کاردار ایران مقام ارشد سفارت جمهوری اسلامی در لندن است.

اختصاصی/نامه ربع پهلوی به بان کی مون در حمایت از کاظمینی بروجردی

 به تازگی رضا ربع پهلوی اقدام به صدور نامه ای به دبیر کل سازمان ملل متحد در حمایت از کاظمینی بروجردی نوشته و خواهان آزادی وی شده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،وی در این نامه طی اظهاراتی مضحکانه مدعی شده کاظمینی بروجردی در زندان بینایی خود را از دست داده، بگونه ای که حتی قادر به تشخیص اشیاء و اشخاص پیرامون خود نمی باشد.
لازم به ذکر است مدتی پیش با برنامه ریزی و حمایت تبلیغاتی رسانه های خارج از کشور با ادعای ارتباط با امام زمان، دادن اذکار عجیب به مردم و ادعای حل مشکلات آنان و ادعای رهبری دین سنتی و مکاتبه با سران کشورهای اروپایی و غربی و هم چنین پاپ و مصاحبه با رادیو و رسانه های خارجی سعی در ایجاد آشوب و جنجال و بزرگ نمایی خود داشت .
وی در آخرین جلسه دادگاه خود را فریب خورده ضد انقلاب خارجی دانست وتاکید کرد نوری زاده بارها با وی تماس گرفته و وی را تحریک به استقامت کرده و گفته: اگر مدت کمی مقاومت کنی ناتو به ایران حمله می کند و کار آنها تمام می شود و تو می شوی رهبری دینی.

علت برکناری بذرپاش اززبان حاج منصور‬

 این مداح اهل بیت (ع) یکی از دلایل عزل بذرپاش را حضور وی در مراسم های روضه مسجد ارک در محرم و ماه رمضان عنوان کرد.

حاج منصور ارضی در اعتراض به برکناری مهرداد بذرپاش از ریاست سازمان ملی جوانان گفت: عده ای در دفتر رئیس جمهور به دنبال حذف نیروهای حزب اللهی و کارآمد از دولت هستند.
به گزارش خبرنگار جهان حاج منصور ارضی صبح امروز در مراسم قرائت زیارت عاشورا در حسینیه صنف لباس فروشان تأکید کرد: متأسفانه عده‌ای همانند زمان خاتمی قصد به انزوا کشاندن نیروهای خوب و کارآمد را دارند و این زنگ خطری است که با عزل‌های اخیر به صدا در آمده است.

این مداح اهل بیت (ع) یکی از دلایل عزل بذرپاش را حضور وی در مراسم های روضه مسجد ارک در محرم و ماه رمضان عنوان کرد و افزود: بدانید که بچه های حزب اللهی و بیش از همه رهبر معظم انقلاب از اینگونه رفتارها اذیت می شوند.

وی با تأکید بر اینکه اکثر وزیران ما آدم‌های خوب و فعالی هستند تصریح کرد: متاسفانه آن فرد خاص در دفتر رئیس جمهور دارد مثل زمان خاتمی تمام نیروهای مخلص را طرد می کند.

حاج منصور ارضی همچنین افزود: اگر بخواهند معاون وزیری را بردارند باید به وزیر اطلاع دهند. ولی اینگونه عمل نمی کنند و به نظر می آید آقای رئیس جمهور به آن آقای خاص در دفتر رئیس جمهور بیش از حد وابسته است، که اینگونه عمل می کند.

این مداح اهل بیت (ع) در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأیید اصل هدفمندکردن یارانه ها و لزوم کمک به دولت در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: برای یک عده ای که دارای درآمد کم و یا کاسب جزء و راننده هستند، شرایط سخت شده است؛ که باید دعا کنیم برای آنان شرایط سهل شود و طرح به خوبی اجرا شود.

وی در پایان با اشاره به دعای امام زمان (عج) در مقابله با معاندان و کافران گفت: امروز عده ای می گویند برخورد با معاندان و براندازان نظام اسلامی به مصلحت نیست؛ که مخالف مشی امام زمان (عج) در زمان ظهور است و ایشان فقط به تکلیف عمل می کند.

کروبی:ما که نترسیده بودیم!

در سال گذشته بچه ها جانشان را کف دستشان گرفته بودند وبا وجود خشونت طرف مقابل اینها به عزاداری ادامه می دادند!

شنیده شده نفر پنجم انتخابات سال88  در پاسخ به سئوال یکی از نزدیکانش درجلسه ای پیرامون عدم حضور هواداران فرقه در عاشورای امسال با وجود تبلیغات فراوان ودعوت از خداجویان! عاشورای سال گذشته ، گفته است : ما نمی توانیم نسبت به خطراتی که وجود دارد بی تفاوت باشیم ، فضا پلیسی همه خودشان را آماده کرده بودند که از عزاداران ما انتقام بگیرند ، چطور ما می توانیم بی تفاوت باشیم ، ما گفتیم کسی بیرون نرود ، نه از باب اینکه ترسیده باشیم ، نه مسئله برای ما حفظ وحدت و احترامی بود که برای صاحب این روز قائل بودیم ، وگر نه خودتان دیدید که در سال گذشته بچه ها جانشان را کف دستشان گرفته بودند وبا وجود خشونت طرف مقابل اینها به عزاداری ادامه می دادند!
کروبی اضافه نمود: جوانهای سبز پوش ما به اجبار در خانه هایشان ودور از چشم عزاداری کرده اند !

انگلیس به دنبال اعطای پناهندگی به سران فتنه

اظهارات و تحرکات اخیر سفیر انگلیس در ایران، نشان دهنده تلاش وی و دولت انگلیس برای جذب سران فتنه و ارائه پناهندگی به انها صورت آنهاست.

به گزارش جوان آنلاین، اظهارات و تلاش‌های سفیر انگلیس در حالی صورت می‌گیرد که وابستگان به سفارت انگلیس به نمایندگی از سایمون گس سفیر این کشور در ایران ،‌ تاکنون دیدارهای مختلفی را با سران فتنه برگزار و چندین بار موضوع اعطای پناهندگی سیاسی به این افراد را مطرح کرده‌اند. آنها همچنین تمامی برنامه‌های انگلیس برای نحوه خارج کردن سران فتنه از کشور و همچنین نوع حمایت و محافظت از آنان در کشور متبوع خود را برای انها تشریح کرده‌اند.
گفتنی است، اظهارات و تحرکات تندی که اخیرا سفیر انگلیس در ایران انجام داده در راستای زمینه سازی برای برخورد تند نظام با سران فتنه است، تا از این طریق بتواند طرح انگلیس برای جذب سران فتنه را عملی کند.
انگلیسی‌ها که هم اکنون میزبان اتاق فکر جریان فتنه در لندن هستند، تلاش می‌کنند با انتقال سران فتنه به این کشور و تشکیل جبهه‌ای جدید، دور جدیدی از تلاش‌ها برای براندازی نظام را طراحی کنند.

علاوی: در تمام عمرم حتی یک رکعت نماز نخوانده‌ام

 به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "النخیل "، یکی از رهبران فهرست العراقیه تاکید کرد: "ایاد علاوی " رهبر این فهرست حتی یک‌بار هم برای خدا رکوع و سجود نکرده است و ما این را بارها از خود او شنیده‌ایم.
این نماینده فهرست العراقیه که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با "النخیل " گفت: علاوی در نشست‌های متعدد فهرست مذکور بارها اعلام کرده است که حتی برای یک ‌بار هم برای رضای خدا رکوع و سجود نکرده و نخواهد کرد.
وی افزود: علاوی شخصیتی است که بطور کامل از هرگونه رکوع و سجود برای خدا دوری می‌کند و این ارزش‌ها و امور اخروی را قبول ندارد. در خانواده علاوی تنها اوست که چنین افکاری دارد. پدر، عموهایش و حتی پسرش محمد شخصیت‌های برجسته‌ای هستند که نمازشان ترک نمی‌شود و در محافل مختلف جامعه عراق نیز تاثیرگذارند.
این مقام آگاه تاکید کرد که دلیل ورود بسیاری از نامزدهای نمایندگی پارلمان و شخصیت‌های مستقل به فهرست العراقیه برای شخص علاوی یا علاقه‌ای که به او داشتند نبوده است، بلکه آنها صرفا برای آوردن رای و ورود به پارلمان به او پیوستند. دلیل این مدعا نیز آغاز شکاف و چند دستگی در این فهرست است بطوری که از همان ابتدا 10 نماینده از این فهرست جدا شدند و به ائتلاف دیگر پیوستند زیرا علاوی شخصی مناسب برای جایگاهی که به خود اختصاص داده نیست.

هراس عربستان سعودی از تشکیل مثلث شیعی

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از حوزه نیوز ، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا، در یک تلگراف سری، اعلام کرد که عربستان سعودی از پدید آمدن مثلث شیعی متشکل از ایران، پاکستان،) که ریاست جمهوری آن را آصف علی زرداری شیعی مذهب بر عهده دارد( و عراق تحت حکومت دولت نوری المالکی، هراس دارد.

روزنامه عراقی "المراقب" در همین رابطه با اشاره به اطلاعات منتشر شده توسط پایگاه ویکی لیکس نوشت:کلینتون در این تلگراف که عبارت است از گزارش دیدار وی با مسؤولان امارات در آوریل 2009، یادآور شد که شیخ عبد الله بن زاید وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، به وی اطلاع داده که سعودی‌ها حتی یک روز از بابت حزب "مردم" پاکستان که ریاست آن را زرداری بر عهده دارد، آسوده‌خاطر نبوده‌اند.

شیخ زاید همچنین گفت: سعودی‌ها احتمال می‌دهند که زرداری گرایش شیعی داشته باشد و در راستای تقویت روابط خود با ایران و در نتیجه تشکیل مثلث شیعی تلاش کند.

خاطرنشان می‌شود تلگراف‌های دیپلماسی که پایگاه ویکی لیس مورد بررسی قرار داده، نشان می‌دهد که ملک عبد الله بن عبد العزیز به زرداری اعتماد ندارد و ترجیح می‌دهد که پاکستان رهبر دیگری داشته باشد.

ملک عبدالله در دیدار با جیمز جونز، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا در ژانویه 2009، زرداری را سر فاسدی توصیف کرد که اثر آن به تمام بدن سرایت خواهد کرد.

در تلگراف دیگری به عنوان خلاصه‌ای از گزارش این دیدار، آمریکایی‌ها نگرش ملک عبد الله و سعودی‌ها به اوضاع پاکستان را این گونه ارزیابی کرده‌اند: به نظر می‌رسد که آن‌ها به دنبال رهبر دیگری هستند، یعنی حاکم و رهبری نیرومند و قاطع که نسبت به وی شناخت داشته باشند و بتوانند به او اعتماد کنند.

بر اساس تلگراف‌ها، سعودی‌ها خواهان آن هستند که ارتش پاکستان همچنان در رأس قدرت باقی بماند. مطابق یکی از تلگراف‌ها، وزیر کشور عربستان، امیر محمد بن نایف، ارتش پاکستان را این گونه توصیف کرده است: اسب بَرنده عربستان در پاکستان.

سفیر پاکستان در ریاض، به تردید سعودی‌ها در خصوص گرایش‌های مذهبی زرداری و نزدیکی وی به ایران اشاره کرد و گفت: سعودی‌ها به رئیس جمهور زرداری اعتماد ندارند، زیرا او رابطه نزدیکی با ایران دارد.

زرداری پیش از این هنگامی که دوره ریاست جمهوری‌اش را با سفر به چین و اروپا و آمریکا آغاز کرد، با اشاره آشکاری به دوری‌اش از عربستان، سعودی‌ها را خشمگین کرده بود. عربستان سعودی نیز در مقابل، با در پیش گرفتن سیاست تأمل تا روشن شدن امور، کمک‌های نفتی خود به پاکستان را قطع کرد و مساعدات مالی‌اش را کاهش داد

در فتوایی به دلیل رقابت با مبارک: البرادعی مهدور الدم شناخته شد

 

یکی از روحانیون اهل سنت مصر با صدور فتوایی محمد البرادعی رییس سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی را به دلیل رقابت با حسنی مبارک بر سر ریاست جمهوری مصر مهدور الدم شناخت.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) شیخ محمود عامر در فتوای جدید خود که بر روی سایت اینترنتی گروه موسوم به یاران سنت محمدی در استان البحیره واقع در غرب دلتای مصر منتشر شد در توضیح فتوای مهدورالدم البرادعی گفته است: "وی مردم را به عصیان مدنی دعوت می کند و تلاش دارد با رییس حسنی مبارک به عنوان حاکم شرعی بلاد مصر مبارزه کند".

در فتوای این مفتی اهل سنت مصر آمده است: " رییس مبارک حاکم شرع بلاد مصر بوده و رقابت با او شرعا ، عقلا و حقیقتا جایز نیست بنابراین کسی که بخواهد جمع ما در مصر را متفرق و پراکنده کند حکم او روشن است و کشتن او نیز جایز.

وی با استناد به گفتگوی اخیر(7 دسامبر) البرادعی با شبکه الجزیره گفته است: " با تامل در سخنان البرادعی پی می بریم که او قصد انشقاق در بین مردم  مصر را داشته است مصری که تحت ولایت یک حاکم مسلمان و صاحب شوکتی است  که توانایی اراده کشور را دارد.