فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

تصاویر جسد معمر قذافی دیکتاتور فراری لیبی و پسرش

  جسد معمر قذافی پس از کشته شدن به شهر مصراته منتقل شد.


جسد قذافی
مابقی تصاویر در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

برخوردهای سربازان عربستان با زنان مسلمان

دست زدن و هل دادن زنان توسط سربازان انتظامی در شهر مدینه به امری عادی بدل شده است. به گزارش  خبر، این درحالی است که در عربستان سعودی شهروندان زن در شهرهای مذهبی مکه و مدینه کمتر در معابر عمومی ظاهر می شوند. حتی فروشندگان زنی که اقلام ساده ای همچون سجاده، لباس و یا گندم برای پرندگان را در برخی مناطق بساط می کنند نیز با پوشش کامل و روبند به فروش کالاهایشان می پردازند.

ادامه مطلب ...

عکس/ شجریان در آغوش مجری شبکه من و تو

پس از انتشار تصاویر محمدرضا شجریان با اعضای تحریریه شبکه معلوم الحال بی بی سی، این بار شجریان در راستای سیر نزولی خود با یکی از اعضای شبکه ضد انقلابی من و تو دیده می شود.


عکس / بمباران بوعلی سینا

عکس / بمباران بوعلی سینااستان همدان از جمله استانهایی است که به دلیل اهداف استراتژیک موجود در آن ، در طول سال های دفاع مقدس ، ده ها بار مورد حملات هوایی دشمن بعثی قرار گرفت. این استان تنها در سال 1365 ، نوزده بار مورد بمباران هوایی قرار گرفت. تصویری که مشاهده می کنید ، در تاریخ اول بهمن ماه سال 1365 توسط هنرمند عکاس ، آقای امیر لطفیان به ثبت رسیده است. در این تصویر ، میدان آرامگاه بوعلی سینا دقایقی پس از حمله هوایی دشمن بعثی دیده می شود.


به این میگن محبت خواهری +عکس

به این میگن محبت خواهری +عکس دوقلوهای دختر به نام‌های بریل و کایری، ۱۲ هفته زودتر از موعد، به دنیا آمده بودند و بنابراین به مراقبت‌های ویژه نیاز داشتند، آنها را در دستگاه‌های انکوباتور جدا گذاشتند :


کایری خوب وزن می‌گرفت و شرایطش پایدار بود، ولی بریل، فقط ۹۰۰ گرم وزن داشت، در تنفس مشکل داشت و دچار مشکل قلبی هم بود و انتظار نمی‌رفت، زنده بماند. پرستارش هر کاری از دستش برمی‌آمد برای بریل انجام داد، اما شرایطش فرقی نکرد. تا اینکه برخلاف قوانین بیمارستان،

ادامه مطلب ...

عکس/ مشایی در حضور رهبری در کرمانشاه

قابل توجه کسایی که شایئه کرده بودن مشایی دستگیر شده و پناهنده شده و ...
 

دفاع زیباکلام از برخود با معترضین وال استریت

صادق زیباکلام با حمایت از نظام سرمایه‌داری در آمریکا گفت که معترضان وال‌استریت به خاطر اینکه سدمعبر کرده‌اند بازداشت شده‌اند. به گزارش مشرق، صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که مردم آمریکا و اروپا به چه دلیل دست به قیامی با عنوان وال‌استریت زده‌اند، گفت: به هرحال مشکلاتی ظرف یک تا دو سال اخیر برای بسیاری از افراد طبقه پائین و متوسط جامعه آمریکا بوجود آمده است.

ادامه مطلب ...

فیلم/تصادف‌کودک‌چینی‌و بی‌تفاوتی‌مردم(+16)

دختر دو ساله چینی بعد از آنکه دو بار توسط دو ماشین زیر گرفته می شود، دچار مرگ مغزی شده و این در حالی است که مطابق تصاویر ضبط شده، 18 نفر از کنار این صحنه، بی خیال می گذرند.
دیلی میل گزارش داد: حادثه مذکور در بازار گوآنکفو در منطقه هوآنگفی از توابع فوشان رخ داد. بر این اساس ساعت پنج و سی دقیقه 13 اکتبر در حالی که دختر دو ساله ای قصد عبور از عرض بازار را داشته توسط خودروی ون زیر گرفته می شود.

ادامه مطلب ...

اعترافات بندر بن سلطان از پشت پرده ترور مغنیه و رفیق حریری

امیر بندر بن سلطان که بطور ناشناس وارد فرودگاه دمشق شده و در آنجا بازداشت شده بود، اعتراف کرد که عربستان، عامل ترور مغنیه بوده و عاملان ترور حریری را می‌شناسد و هم‌اکنون درصدد براندازی نظام بشار اسد است. به گزارش گروه بین الملل مشرق، روابط عربستان سعودی ـ سوریه و پس از آن آشتی یکباره و غافلگیرکننده ریاض ـ دمشق در یک چشم برهم زدن رازی بزرگ نهفته است.

ادامه مطلب ...

کنسرت نوازنده "تنها و فقط اسرائیل!" در تهران!

گروه فرهنگی مشرق- "من از اسرائیل هستم و ریچارد کلایدرمن را تحسین می کنم ، از ته قلب و روح ! از ریچارد بسیار متشکرم که برای ما ( اسرائیل) ؛ وقتی که یک کشور پنجاه ساله بود یک صفحه ویژه تولید کرده است.
از ریچارد بسیار متشکرم  که برای ما ( اسرائیل) ؛ وقتی که یک کشور پنجاه ساله بود یک صفحه ویژه تولید کرده  است.این از محبت  شماست ؛  من نمی توانم از  گوش کردن به این موسیقی دست بردارم !"
یک صهیونیست  به نام N a o m i در مورد کلایدرمن سطور بالا را در اینترنت نوشته است. 

ادامه مطلب ...