فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

آخرالزمان، چیستی و چگونگی

پیش بینی های «رنه گنون» (عبدالواحد یحیی) از افول و فروپاشی تمدّن مادّی غرب و ظهور مجدّد حقّ و حقیقت که با نظر به داده های آیین های باستان و ادیان ابراهیمی ارائه شده خبر می دهد. نظریّه پایان تاریخ «فوکویاما» پیروزی نهایی نظام غربی و حاکمیّت ابدی آن بر سرتاسر جهان را پیش بینی کرده است و نظریّه «برخورد تمدّن ها» از «هانتنگتون» جنگ جهانی تمدّن ها و نظم جهانی نوی براساس مرزهای تمدّنی را در پایان این دوره از جهان، پیش بینی می کند.

ادامه مطلب ...

ریچارد رورتی : مکتب ایرانی تنها پادزهر اسلام گرایی در ایران

تحقق استراتژی ریچارد رورتی علیه ایران؛ مکتب ایرانی تنها پادزهر اسلام گرایی در ایران
ریچارد رورتی، فیلسوف ارشد آمریکایی، در مصاحبه با روزنامه کوریره دلاسرای ایتالیا ملی گرایی را تنها پاد زهر در مقابل اسلام گرایی در ایران دانسته و گفته بود اشراق گرایی اسلامی به زودی در ایران پا خواهد گرفت...

ادامه مطلب ...

یاهوی عربی با لهجه وهابی آمد + عکس

در حالی که کاربران ایرانی اخیرا با صفحه جدیدی از سایت یاهو مجهز به زبان عربی مواجه می شوند، نمی دانند که سایت یاهو ـ دومین سایت پربیننده جهان ـ با خرید سایت عرب‏زبان 'مکتوب'، دومین زبان خود را پس از انگلیسی راه‏اندازی کرده و با تبلیغ 'اباحه‏ گری' و نیز 'آموزه‏ های وهابیت' جذب شانزده میلیون کاربر این سایت را هدف گرفته است.

ادامه مطلب ...

سوءتفاهم از ذوالفقار به تیر سه شعبه رسید

در حالی که سوءتفاهم برخی نقاشان و تصویرگران از شمشیر علی (ع) مشهور به ذوالفقار به سینما و اثر ماندگار محمد رسول الله (ص) ساخته مصطفی عقاد هم رسید، سوء برداشت درباره تیرهای سه شعبه حرمله به سریال مختارنامه هم سرایت کرد.

ادامه مطلب ...

فیلم‌های توقیفی توسط مهاجرانی در صف اکران

'تسویه حساب'، 'به‌رنگ ارغوان'، 'شاعر زباله‌ها'، 'آتشکار'، 'پنجمین سوار سرنوشت' و حالا 'شهرت' از جمله فیلم‌هایی هستند که با پیگیری جریان معلوم الحال دولت، رفع توقیف شده و روی پرده سینما رفتند یا به پخش خانگی سپرده شدند.

ادامه مطلب ...

مشایی صاحب دانشگاه شد

شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعطای مجوز تأسیس دانشگاه غیرانتفاعی به اسفندیار رحیم مشایی با عنوان 'دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان' موافقت کرد.
شورای عالی انقلاب فرهنگی به تازگی با اعطای مجوز تأسیس دانشگاه غیرانتفاعی در تهران برای اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور موافقت کرده است.

ادامه مطلب ...

ما روح واقعی آمریکایی را به دنیا منتقل می کنیم

معاون دیپلماسی عمومی وزارت خارجه آمریکا: ما روح واقعی آمریکایی را به دنیا منتقل می کنیم جودیث مک هیل، در اجلاس مبادله 2.0 گفت: هنگامی که ما از جوانان حمایت می کنیم و به آنان آموزش می دهیم تا رهبران آینده کشورهای خود باشند؛ روح واقعی آمریکائی را به زندگی مردم در هر کجا منتقل می کنیم.

ادامه مطلب ...

جزییات واگذاری 700 هزار متر زمین در بلاروس به جریان انحرافی

بررسی اسناد، پیگیری های دامنه دار اسفندیار رحیم مشایی برای واگذاری رایگان صدها هزار متر از مرغوبترین زمین های شهر مینسک (پایتخت کشور بلاروس) به عوامل اقتصادی وی را نشان می دهد.

ادامه مطلب ...

فائزه هاشمی: نگوئید امام و رهبری؛بگوئید آقای خمینی،آقای خامنه ای

فائزه هاشمی پس از مصاحبه با یک نشریه و چاپ کلمات 'امام' و 'مقام معظم رهبری' از قول وی در این مصاحبه، تاکید کرده که این ادبیات من نیست!، من به جای این دو کلمه میگویم 'آقای خمینی'، 'آقای خامنه ای'!
(گوشه نشین)

ادامه مطلب ...

مجوز برای براندازی؛ این 2 بازی همزمان با فتنه 88 مجوز گرفتند

در اردیبهشت و تیر سال 88 یعنی تقریبا همزمان با انتخابات و حوادث پس از آن، بنیاد ملی بازی های رایانه ای به دو بازی با محتوای آموزش شیوه های تغییر نظام مجوز انتشار داده است.

ادامه مطلب ...