فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

آرشیو فیلم های جنسی کودکان نزد یک کشیش - فتنه اخر

در خبری مشابه نیز پلیس اسپانیا هفته گذشته اعلام کرد که یک کشیش را به اتهام در اختیار داشتن CD های غیر اخلاقی مربوط به سوء استفاده جنسی از کودکان بازداشت کرده است. رسانه های اسپانیا نام این کشیش را اعلام نکردند و تنها به این نکته بسنده کردند که وی 52 ساله است.

به گزارش   برنا، "دونالد جرج اشمیث" کشیش 74 ساله آمریکایی که مدتی پیش توسط نیروهای پلیس این کشور (FBI) در ایالت فلوریدا بازداشت شد، در بازجویی اعتراف کرد که بیش از سه میلیون عکس، فیلم و CD جنسی کودکان جمع آوری کرده است.

در همین راستا یکی از مقامات ارشد وزارت دادگستری آمریکا طی اظهاراتی گفت: "دونالد جرج اشمیث" همچنین در اعترافات خود گفته که در فضای اینترنتی نیز فعالیت داشته و به انتشار فیلم و عکس های جنسی کودکان اقدام می ورزید.

گفتنی است دادگاه ایالت فلوریدا قرار است 31 ژانویه 2011 حکم نهایی این کشیش را صادر کند. کارشناسان مسائل قضایی پیش بینی کرده اند که مجازات وی حداقل پنج سال و حداکثر 20 سال به همراه پرداخت غرامت 250 هزار دلار خواهد بود.

در خبری مشابه نیز پلیس اسپانیا هفته گذشته اعلام کرد که یک کشیش را به اتهام در اختیار داشتن CD های غیر اخلاقی مربوط به سوء استفاده جنسی از کودکان بازداشت کرده است. رسانه های اسپانیا نام این کشیش را اعلام نکردند و تنها به این نکته بسنده کردند که وی 52 ساله است.

این کشیش در کلیسای "نویسترا دلا آسونیسون" در روستایی در شرق این کشور فعالیت داشته است. روزنامه "ال پاییس" در این باره نوشت: کلیسای محل فعالیت این کشیش تصمیم گرفته است عضویت وی را در این کلیسا به حالت تعلیق در آورد.

شایان ذکر است پلیس اسپانیا 21 هزار حلقه CD و دیگر وسایل غیر اخلاقی مربوط به سوء استفاده از کودکان  را در که در اختیار این کشیش بود، کشف و ضبط کرده است.

نخست وزیر انگلیس: بی بی سی ابزار قدرت نرم ما در جهان است

دیوید کامرون اعتراف کرد که شبکه خبری بی بی سی و شورای فرهنگی بریتانیا از ابزارهای موثر قدرت نرم انگلیس در خارج از کشور هستند.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، کامرون نخست وزیر انگلیس در جلسه پرسش و پاسخ مجلس عوام از نقش شبکه خبری بی بی سی و شورای فرهنگی بریتانیا در کشورهای خارجی و از آن جمله چین تقدیر کرد.
وی بدون اشاره به این نکته که بودجه بی بی سی را وزارت خارجه انگلیس تامین می کند، خاطرنشان کرد که کاهش بودجه وزارتخانه ها نباید روی خط مشی بی بی سی تاثیر بگذارد.
وی همچنین اضافه کرد، در مورد برنامه های بی بی سی و اینکه در کدام کشور برنامه داشته باشد برعهده وزارت خارجه انگلیس است. همچنین به اعتقاد کارشناسان شبکه خبری بی بی سی با تحریف اخبار دیگر کشورها می کوشد اخبار را در جهت تامین منافع آمریکا و انگلیس تنظیم کند.

بازتاب گسترده رزمایش آسمان ولایت3ـحیرت جهانیان ازنمایش قدرت موشکی ایر

فتنه اخر :

چهارمین روز از رزمایش مدافعان آسمان ولایت 3 در حالی سپری شد که توانمندی موشکی و پدافند هوایی کشورمان، چشم جهانیان را خیره ساخته و آنها را به حیرت واداشته است.
شلیک موفقیت آمیز سامانه های موشکی برد متوسط مرصاد به سمت یک هواپیمای بدون سرنشین که به انهدام این هواپیما انجامید و همچنین آزمایش کاملاً موفق سامانه موشکی برد کوتاه راپیر و سامانه پدافندی FM80 در روزهای سوم و چهارم این رزمایش از جمله مواردی بود که بازتاب گسترده ای را در بسیاری از رسانه های غربی به همراه داشت. در این میان اما خبر تست موفقیت آمیز سامانه موشکی بهینه سازی شده اس200، که توسط سخنگوی این رزمایش اعلام شد، موجی عجیب را در محافل رسانه ای به راه انداخت و بسیاری از ناظران را به واکنش واداشت.
این موفقیت ایران البته با توجه به امتناع روسیه از تحویل موشک های اس300، موجبات نگرانی بسیاری از کشورهای غربی را فراهم ساخته است.
در همین راستا یونایتدپرس با اعلام خبر تست موفقیت آمیز اس200 نوشت: پس از آنکه مسکو به تعهد خود در فروش و تحویل سامانه پدافندی اس300 به ایران عمل نکرد، تهران از طرح های اخیر خود برای تولید سامانه پدافند هوایی مشابه در داخل خبر داد.
روزنامه الاتحاد امارات هم نوشت: ایران یک نمونه مشابه موشک اس300 را با موفقیت آزمایش کرد. القدس العربی نیز همین تیتر را برای گزارش خود برگزید و یادآور شد: بهینه سازی این سامانه پس از مخالفت روسیه با تحویل سامانه اس300 به ایران صورت گرفت.
...

ادامه مطلب ...

مذاکرات محرمانه جهت استقرار نیروهای اردنی در کرانه باختری - فتنه

مذاکرات محرمانه جهت استقرار نیروهای اردنی در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت اطلاعاتی – نظامی صهیونیستی "دبکا " فاش کرد که "بنیامین نتانیاهو " نخست وزیر تندروی رژیم صهیونیستی یکی از شروط از سرگیری مذاکرات سازش با تشکیلات خودگردان فلسطین را استقرار نیروهای امنیتی و نظامی اردن در کرانه باختری رود اردن اعلام کرده است.
این پایگاه اینترنتی همچنین خبر داد که طی دو هفته گذشته مذاکرات فشرده‌ای با حضور طرف‏های سعودی، آمریکایی، صهیونیستی و اروپایی در شهر "امان " (پایتخت اردن) صورت گرفته و "نتانیاهو " با قرار دادن شروطی از جمله استقرار نیروهای اردنی در کرانه باختری و امضای پیمان صلح میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین، حاضر شده به میز مذاکرات سازش بازگردد.
بر اساس اعلام "دبکا "، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکنون هیچ‌یک از اعضای کابینه‌اش را در جریان جزئیات این مذاکرات قرار نداده و تنها وی و معاونش از جزئیات جلسات "امان " مطلع هستند.
این سایت اطلاعاتی – نظامی صهیونیستی همچنین مدعی شده که حتی "ایهود باراک " وزیر جنگ و "اشکنازی " رئیس نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی نیز از جزئیات نشست‏های مذکور اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند.
اردن در سال 1994 میلادی یک پیمان صلح با رژیم صهیونیستی (موسوم به وادی عربه) امضا کرد و پس از مصر دومین کشور عربی است که با دشمن اول جهان اسلام پیمان سازش دارد.

عربستان پس از مرگ عبدالله - فتنه اخر

فتنه اخر :

در روزهای نزدیک به اوج مراسم حج خبری از سوی دستگاه سلطنتی عربستان پخش شد که دارای اهمیت به سزایی است.بر خلاف سنت هر ساله که ملک عبدالله پادشاه عربستان  همزمان با برگزاری ایام مبارک حج به همراه شماری از وزیران این کشور با توجه به حضور شماری از سران و مقامات کشورهای اسلامی در سرزمین وحی از ریاض (پایتخت) عازم مکه مکرمه می شد امسال ملک باید در بستر بیماری باشد . بنا بر اعلام دیوان سلطنتی عربستان، ملک عبدالله بن عبدالعزیز از روز گذشته برای مدت نامشخصی تحت درمان قرار گرفته است و پزشکان به پادشاه عربستان توصیه کرده اند که از امور دشوار فاصله بگیرد.

طبق خبر خبرگزاری العربیه وابسته به خانواده سلطنتی آل سعود بیانیه دیوان پادشاهی سعودی تاکید کرده است ملک عبدالله دچار بیرون زدگی درستون فقرات کمرشده است و بر اساس برنامه ای که پزشکان برای وی درنظرگرفته اند وی برای مدتی استراحت خواهد کرد.بر اساس این بیانیه ملک عبدالله بن عبدالعزیزاکنون 86 سال سن دارد از همین رو باید به برنامه های درمانی عمل کند و در حال حاضر به استراحت نیاز دارد.

اما نکته مهم در این زمینه این است که به نظر نمی رسد این بیماری ناگهانی بر ملک عبدالله در این روز حادث شده باشد.چرا که حضور 'سعود الفیصل' وزیر امور خارجه عربستان در نشست گروه اقتصادی 20 در کره جنوبی به نیابت از ملک عبدالله در چند روز گذشته نشان می دهد که پادشاه عربستان مدت ها است از این بیماری رنج می برد.

البته به نظر می رسد برای پادشاهی کهنسال با 86 سال سن این مساله امری طبیعی باشد و بنا بر سنت نظام های پادشاهی در صورت هر گونه سانحه برای پادشاه ولیعهد حکومت را بر عهده خواهد گرفت. بر خلاف دیگر نظامهای سلطنتی جهان، پنجاه سال است که ارث بری برادر از برادر و نه پدر به پسر در عربستان سعودی ادامه دارد و پس از وفات ملک عبدالعزیز در 1953 که جانشینی‌اش به پسر 35 ساله وی رسید، این برادران بودند که یکی پس از دیگری بر تخت پادشاهی سلطنت کردند.. ملک عبدالعزیز، پدر شاهان و ولی عهدان فعلی آل سعود منشوری دارد که به نام منشور عبدالعزیز معروف است . در این منشور آمده است: « تا زمانی که پسران من زنده‌اند قدرت به نوه‌هایم نخواهد رسید.»

در واقع ملک فهد شاه پیشین عربستان،ملک عبدالله شاه کنونی و شاهزاده سلطان ولی عهد همگی با هم برادرند.اما مساله اصلی اینجاست که در این موقعیت ولی عهد نیز از به دست گرفتن زمام امور ناتوان است.

شاه 86 ساله ،ولی عهد 85 ساله!

شاهزاده 'سلطان بن عبدالعزیز ' ولیعهد و وزیر دفاع این کشور نیز که از سال 2005 میلادی تاکنون به دلیل وخامت اوضاع جسمانی چندین بار تحت عمل جراحی قرار گرفته از حدود دو سال پیش تاکنون کمتر در صحنه سیاسی این کشور ظاهر شده است  . اگرچه خبرگزاری رسمی عربستان اعلام کرده  که شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز 78 ساله است اما این در حالی می باشد که بیشتر محققان احتمال می دهند او 85 ساله باشد.

آخرین مورد بیماری شاهزاده سلطان مربوط به ماه رمضان امسال می باشد. در پی شدت یافتن بیماری او و وخامت حال ولی‌عهد عربستان سعودی، وی به توصیه پزشکان عازم شهر "اغادیر " در مغرب شد تا در کاخ شخصی خود به مدت دو ماه استراحت کند.در واقع  گزارشها  حاکی از این امر است که  وضع جسمانی ولی‌عهد عربستان، ضعیف‌تر از وضع جسمانی ملک عبدالله است که در اواسط دهه هشتاد عمر خود به سر می‌برد.

لذا به نظر می رسد با توجه به شرایط پیش آمده شاهزاده سلطان از عهده وظایف ولایتعهدی برنخواهد آمد و حتی در صورت مرگ ملک عبدالله او نیز سلطنتی طولانی نخواهد داشت.لذا کاندیدای بعدی می بایست وارد عرصه شود.

لذا پس از اعلام بیماری ملک عبدالله ،او از'نایف بن عبدالعزیز'وزیر کشور و معاون دوم خود در شورای وزیران این کشور خواست به نیابت از وی رسیدگی و نظارت بر امور مناسک حج تمتع امسال را بر عهده گیرد .  بنا  بر گفته تحلیلگران این انتصاب، وی را در موقعیتی مقتدرتر برای پذیرش ولایت عهدی یا پادشاهی قرار داده است. زمینه انتقال قدرت از ابتدای سال شمسی گذشته انجام شد.در فروردین 88 آژانس خبری رسمی سعودی در یک خبر کوتاه و شگفت انگیز، انتصاب «امیر نایف» وزیر کشور عربستان را به عنوان معاون دوم ملک عبدالله اعلام کرد. این مسئله از آن نشان دارد که «ملک عبدالله» بدلیل کهولت سن برای آرام نگه داشتن حکومت خود از تلاطم جنگ قدرت بر سر جانشینی ولیعهدی و حتی پادشاهی در خاندان سعودی، با انتصاب غیررسمی «نایف بن عبدالعزیز» به جای «امیر سلطان»‌ ولیعهد بیمار عربستان ، گام برداشته است.

نتیجه گیری


احتمال در گیری های شدید  داخلی میان خاندان سلطنتی از نتایج احتمالی این وضعیت است. اولین نشانه های بی ثباتی سیاسی در عربستان پس از آشکار شدن نشانه ها بیماری شاه و ولیعهد با ماجرای بندر بن سلطان شروع شد. بنا به اطلاعات منابع اطلاعاتی و امنیتی غرب ،شاهزاده بندر پسر شاهزاده سلطان ولی عهد فعلی عربستان پس از این که احساس کرد ممکن است پدرش به سلطنت نرسد تصمیم گرفت خود مستقیما وارد عرصه شود و قدرت را قبضه کند.او که سالها در آمریکا مسوولیت مهم سفارت عربستان را داشت بعد از مرگ فهد به عربستان بازگشت که شغلی برای خود دست و پا کند.اما عملا به شغلی بالاتر از رییس شورای امنیت ملی عربستان نرسید و ناراضی ماند. در اگوست سال ۲۰۰۹ میلادی، روزنامه انگلیسی "فایننشال تایمز" در گزارشی ویژه و مهم، از تلاش امیر بندر بن سلطان برای کودتا در عربستان سعودی خبر داد. این روزنامه با تأکید بر صحت این خبر نوشت که البته این خبر مربوط به گذشته است و پارسال روی داده است.

به نوشته این گزارش، هدف از این کودتا، تنها کوتای نظامی علیه ملک عبدالله نبوده، بلکه بندر قصد داشت تا کل نظام را تغییر دهد و قصد داشت از این طریق، قدرت را در عربستان در دست بگیرد.

منابع سعودی افشا کننده خبر این کودتا به فایننشال تایمز گفتند که سازمان اطلاعاتی روسیه نخستین جریانی بود که سرنخ‌های این تلاش را فاش کرده است.این کودتا قرار بود به مرکزیت پایگاه هوایی ریاض انجام شود.

گفته می شود در پی افشای این کودتا، افسران ارشد بسیاری از ارتش این کشور بازداشت شده و بندر بن سلطان نیز از عرصه سیاسی عربستان سعودی منزوی شده است. به همین دلیل  ناظران مسائل سیاسی عربستان، نسبت به آینده سیاسی این کشور به شدت نگران هستند زیرا اولا عربستان بزرگ ترین تولید کننده نفت در جهان است و در صورت بروز هرگونه مشکل سیاسی یا اقتصادی در این کشور، می تواند تأثیر منفی تکان دهنده ای بر تمام جهان بگذارد. دوما میان شاهزادگان سعودی برای تصاحب پست جانشینی «ملک عبدالله» مدتهاست که رقابت شدیدی وجود دارد.

در واقع نمونه بندر بن سلطان نشان می دهد که چقدر احتمال درگیری های داخلی بر سر قدرت در عربستان سعودی بالا رفته است

ابراز نگرانی شدید محافل صهیونیستی در تل‌آویو از رزمایش ایران

محافل صهیونیستی در تل‌آویو در خصوص برگزاری رزمایش بزرگ "مدافعان آسمان ولایت 3 " در ایران بشدت ابراز نگرانی کردند.

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی «معاریو» در خبری اعلام کرد که محافل اسرائیلی در تل‌آویو، درباره رزمایش دفاعی ایران بشدت ابراز نگرانی کرده‌اند.
یک پایگاه خبری مصری به نقل از معاریو نوشت که «محافل اسرائیلی در تل‌آویو از مانور دفاعی که ارتش ایران از روز گذشته آغاز کرده است و قرار است در آن موشک‌های جدید زمین‌به‌هوای ساخت ایران آزمایش شود، ابراز نگرانی کردند».
این روزنامه صهیونیستی افزود که ارتش ایران رزمایش بزرگی با هدف بهبود توانایی‌های دفاعی هوایی خود آغاز کرده است به طوری که یک افسر بلندپایه در نیروی هوایی ارتش ایران اعلام کرد که این رزمایش با توجه به حضور نیروهای بیگانه در خاورمیانه انجام می‌شود که امنیت منطقه حساس خاورمیانه را مختل کرده‌اند.
در همین خصوص، روز گذشته امیر «حمید ارژنگی» سخنگوی رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 3 با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای اولین بار است که چنین رزمایشی در گستره کل کشور و با حضور همه نیروهای پدافندی برگزار می‌شود، اعلام کرد: هدف از برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت 3 افزایش اعتماد به نفس و توان رزمی نیروهای پدافندی هماهنگی و انسجام بین یگان‌های پدافند نیروهای مسلح، تست و ارزیابی سامانه‌های جدید و بهینه شده پدافند و نیز انتقال تجربه به نسل‌های جوان است.
وی همچنین اعلام کرد که «سامانه‌های پدافند هوایی مانند سامانه‌های موشکی با ارتفاع کوتاه، متوسط و بلند و نیز مجموعه‌های راداری با فرکانس‌های مختلف به همراه سامانه‌های جدید پدافند هوایی در این رزمایش شرکت دارند».

بازخوانی پرونده:حادثه میدان کاج نمایه ای ازبحران اخلاقی درجامعه - فتنه

حادثه نزاع خیابانی ششم آبان ماه در میدان کاج منطقه سعادت آباد تهران که منجر به کشته شدن فردی در مقابل انظار عمومی و دیدگان پلیس شد بی شک از تکان دهنده ترین حوادث اجتماعی چند سال اخیر است که نباید بدون واکاوی ریشه های اجتماعی اخلاقی به فراموشی سپرده شود.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مهر، ساعت 10 روز پنجشنبه ششم آبانماه اهالی یکی از خیابانهای سعادت‌ آباد با شنیدن صدای درگیری متوجه یک دعوای خیابانی شدند. در جریان این نزاع یک بنگاهدار به نام "یعقوب" با چاقو به سمت مردی حدودا 30 ساله هجوم برد و با وارد آوردن ضربه به ناحیه شکم او را به ‌شدت مجروح کرد. این اتفاق درحالی رخ داد که دو تن از ماموران کلانتری 134 شهرک قدس پس از وقوع این حادثه و تماس مردم با مرکز فوریتهای پلیسی 110 در جریان قرار گرفتند و در صحنه حادثه حضور داشتند. به دنبال این ماجرا، دقایقی بعد متهم خود را تسلیم ماموران کرد و به این ترتیب تحقیقات از وی آغاز شد.

در پی این ماجرا و چند روز بعد فیلمی در سایت‌ها منتشر شد که بخشهایی از این جنایت را نشان می‌داد. در این فیلم حدودا 10 دقیقه‌ای نشان داده می‌شود که قاتل سلاح به دست در محل جنایت حضور دارد و در مقابل انظار عمومی و با وجود رسیدن ماموران نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد کسی برای نجات مقتول که لباسش غرق در خون شده اقدامی انجام دهد.

این ویدئو که کمتر از 10 دقیقه از جدال 45 دقیقه ای ضارب با مردم و دوستان خود را برای جلوگیری از نجات پسر جوان غرق به خون نشان می دهد بی شک جزو تکان دهنده ترین تصاویر اجتماعی چند سال اخیر کشورمان است که نباید در میان خبرها گم شده و بدون بررسی باقی بماند. در واقع این تصاویر ترسناک و تاسف برانگیز حمله عاشق قدیمی به عاشق جدید زنی شوهردار که همسر نخست خود را به بهانه دوستی با یک بنگاه دار رها کرده بود این روزها دل هموطنان زیادی را آزرده و چشمان زیادی را حیرت زده کرده است. تصاویری که  با یادآوری این واقعه تکان دهنده لزوم واکاوی و ارزیابیهای اجتماعی، اخلاقی و پلیسی و بررسی دقیق تر این حادثه را متوجه مسئولان، کارشناسان و صاحبنظران اجتماعی می کند. 

ماجرا از کجا شروع شد

مرد بنگاه دار وقتی با خانم 28 ساله ای روبرو می شود بر اساس اعتراف شخصی به برقراری رابطه پنهانی، موفق به جلب نظر خانم جوان شده و با خرید آپارتمانی 220 میلیونی به نام وی، او را از زندگی سابقش دور می کند. به اعتراف مرد ضارب، کیمیا پس از این ماجرا با وجود داشتن پسر 13 ساله از شوهرش طلاق گرفته و با بنگاهدار زندگی جدیدی را شروع می کند....


ادامه مطلب ...

500 فعال صلح طلب جهان خواستار لغو تحریم های اقتصادی ایران شدند

بیش از 500 نفر از فعالان جنبش های صلح طلب و عدالتخواه جهان با امضای «همبستگی با ایران - آری» خواستار لغو تحریم های اقتصادی و خاتمه یافتن تهدیدات نظامی علیه ایران و به رسمیت شناختن حق برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای شدند.
به گزارش فارس، یک ماه پس از انتشار بیانیه «همبستگی با ایران - آری» توسط مسئولان خانه آمریکای لاتین، بیش از 500 نفر از فعالین جنبش های صلح طلب و عدالتخواه جهان با امضا این بیانیه خواستار لغو تحریم های اقتصادی و خاتمه یافتن تهدیدات نظامی علیه ایران و به رسمیت شناختن حق ملت ایران در برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای شدند.
با کسب این دستاورد، مسئولان خانه آمریکای لاتین که به عنوان یک تشکل مردم نهاد در ایران، آغازکنندگان فعالیت جهت جلب همبستگی جهانی با ملت ایران بودند و هم اکنون نیز نقش هماهنگ کننده در این مبارزه را بر عهده دارند، سفر به 9 کشور آمریکای لاتین را در دستور کار فوری خود قرار داده اند.
در این سفر که با هدف جلب حمایت مردم منطقه آمریکای لاتین از حقوق ملت ایران از تاریخ 26 آبان شروع شده و بیش از 40 روز ادامه خواهد یافت، هیئت اعزامی خانه آمریکای لاتین از کشورهای کوبا، مکزیک، ونزوئلا، اکوادور، اروگوئه، برزیل، بولیوی و آرژانتین دیدار خواهد کرد.
سفر هیئت اعزامی خانه آمریکای لاتین در شرایطی صورت می گیرد که فهرست امضاءکنندگان بیانیه «همبستگی با ایران - آری» به طور روزمره افزایش یافته و تعدادی از شخصیت های معروف و از جمله اشخاص زیر تا به حال این بیانیه را امضا کرده اند.
«رمزی کلارک» دادستان سابق ایالات متحده آمریکا، «سیندی شهیان» از فعالین مرکزی جنبش ضد جنگ در ایالات متحده، «دنیس هلندی» دستیار سابق دبیرکل سازمان ملل متحد، «سینتیا مک کینی» نماینده سابق کنگره ایالات متحده، «اوا گولینگر» وکیل دعاوی، محقق و نویسنده و برنده جایزه خبرنگاری در سال 2009 - مکزیک، «جمیز دی کوکرافت» نویسنده، سخنران و مبارز مشهور ایالات متحده، «رامون لابانینو» و «آنتونیو گوارو» از جانب 5 قهرمان کوبایی مبارزه علیه تروریسم، «گلوریا لاریوا» نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده و هماهنگ کننده مبارزه برای آزادی 5 قهرمان کوبایی، «سارا فلاندرز» از رهبران «مرکز اقدام بین المللی» (ایاک)، «برایان بکر» هماهنگ کننده ملی ائتلاف انسر، «فیل ویلیتو» سردبیر نشریه ویرجینیا دیفندر و نویسنده کتاب «در دفاع از ایران»، «روزی بورژوا» روحانی مسیحی و بنیانگذار اسکول آو آمریکا زواچ (سوآ)، «ظفر بنگاش» مدیر جامعه اسلامی منطقه یورک، «علی ملاح» معاون فدراسیون کانادایی - عرب «مارا ورهیدن هیلارد» وکیل حقوق مدنی، «اکین کویچی ساکاگوچی» از «کمیته ژاپن به غزه»، «فروز میتی بوروالا» از «مردم هند - فلسطین»، «کونستانتینوس آمفیکتیون» ژنرال و نویسنده یونانی، «مونیکا مورهد» سردبیر نشریه ورکرز ورلد، «دیوبللوک» سخنگوی وا (ای)، «هیدلبرگ» آلمان، «آلیسون بودین» از مسئولان مرکزی «بسیج علیه جنگ و اشغال، ونکوور کانادا و «جان تامپـسون پارکر» از سازمان بیل آت دپیپل، ایالات متحده.

وزیردفاع آمریکا:گزینه نظامی علیه ایران تنهاایرانیان رامتحدتر میکند -

رابرت گیتس با بی فایده دانستن هرگونه اقدام نظامی علیه ایران تصریح کرد که این گونه اقدامات تنها وحدت بیشتر مردم ایران را رقم خواهد زد.
وزیر دفاع آمریکا که با وال استریت ژورنال گفت وگو می کرد، با رد گزینه حمله نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که چنین اقدامی وحدت مردم این کشور را بیشتر می کند و تهران را برای دستیابی به سلاح هسته ای مصمم تر خواهد کرد.
این مقام آمریکایی بر استفاده از راههای دیگری برای آنچه واداشتن ایران به توقف برنامه هسته ای می خواند تصریح کرد.
گیتس همچنین درباره بکارگیری گزینه نظامی علیه ایران گفت که این اقدام تنها دستیابی به توانمندی هسته ای را در این کشور به تاخیر می اندازد و به هیچ عنوان در طولانی مدت موثر واقع نخواهد شد.

جدیدترین برنامه های اصحاب فتنه برای دانشگاه ها - فتنه اخر

فتنه اخر :

برخی از تشکل های غیر قانونی دانشجویی وابسته به جریان فتنه طی دستور العملی تلاش دارند به گردهمایی قومیتی بپردازند.
به گزارش«جوان آنلاین»،در راستای برنامه ریزی های فعالین احزاب و گروه های سیاسی و تشکل های دانشجویی اصلاح طلب در حمایت از گروه های قومگرا و استفاده از پتانسیل طرفداران این گروه ها در نیل به اهداف خود ، در همین رابطه به تازگی انجمن اسلامی غیر قانونی دانشگاه «...» قصد دارد گردهمایی جداگانه برای دانشجویان آذری و عرب زبان این دانشگاه برگزار نماید.
برنامه ریزان این گردهمایی در اقدامی هدفمند قصد دارند با تقویت روح قومیت گرایی در دانشجویان به زعم خود اقدام به افزایش ظرفیت سیاسی خود در دانشگاه نمایند.
اعضاء این تشکل غیر قانونی دانشجویی در تلاش هستند تا با ملتهب نمودن فضای آرام دانشگاه و ایجاد ناآرامی دامنه آن را به خارج از دانشگاه ها بکشانند.