فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

سیدحسن نصرالله: حمله کنید، اسرائیل را تصرف می کنیم _ فتنه اخر

فتنه اخر :

در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی: سیدحسن نصرالله: حمله کنید، اسرائیل را تصرف می کنیم

سرویس خارجی-
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: در صورت حمله جدید رژیم صهیونیستی به لبنان سرزمین های اشغالی به تصرف رزمندگان مقاومت درخواهد آمد.
سیدحسن نصرالله در سخنرانی خود به مناسبت سالروز شهادت سرداران شهید مقاومت خطاب به رزمندگان تاکید کرد، آماده روزی باشید که اگر جنگی بر لبنان تحمیل شود شاید فرماندهان مقاومت از شما بخواهند که بر مناطق جلیل (فلسطین اشغالی) مسلط شده و آنجا را به تصرف خود درآورید.

ادامه مطلب ...

خاتمی:موسوی و کروبی تمام برنامه هایم را به هم زدند!

فتنه اخر :

اختصاصی«جوان آنلاین»
خاتمی:موسوی و کروبی تمام برنامه هایم را به هم زدند!

پس از تلاش های فتنه گران برای راه اندازی آشوب اسرائیلی 25 بهمن،سید محمد خاتمی از دیگر سران فتنه به فکر جدائی تاکتیکی از موسوی و کروبی است.

ادامه مطلب ...

در دیدار امام خامنه ای با علامه مصباح چه گذشت؟

فتنه اخر :

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از بی باک، حضرت آیت الله خامنه ای در چهارشنبه هفته گذشته در سفری غیر رسمی به شهر مقدس قم در منزل آیت الله مصباح یزدی حضور پیدا کردند و بیش از یک ساعت با ایشان و خانواده و فرزندان وی به گفتگو پرداختند که گزارش برخی صحبت ها و اتفاقات صورت گرفته در این دیدار را به اطلاع کاربران عزیز برسانیم.

بعد از ورود حضرت آیت الله خامنه ای به منزل حضرت علامه مصباح یزدی، صدای گریه زنان و اهل خانه بلند می شود، ابراز عواطف و احساساتی که خود نشان از عشق والای همه اهالی این بیت به امام و مولای خود دارد.


ادامه مطلب ...

برترین عکس سال 1976 میلادی؟

فتنه اخر :

تصویرجنایت هولناک رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان فلسطین تل زعتر در جنوب شرق بیروت که توسط یک عکاس فرانسوی به ثبت رسید به عنوان عکس خبری برتر سال 1976 انتخاب گردید.   

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)  در تل‌زعتر، یکی از فاجعه‌آمیزترین کشتار جمعی فلسطینیان در لبنان به دستور «شیمون پرز» توسط نظامیان رژیم اشغالگر قدس انجام گرفت. در این محل «فقط 17000 هزار نفر از 30000 هزار نفر سکنه آن فلسطینی بودند.  بقیه جمعیت را شیعیان لبنانی تشکیل می‌دادند که از جنوب در جستجوی کار به شرق که مرکز صنعتی کشور بود، کوچ کرده بودند.


ادامه مطلب ...

ظهور خاورمیانه بزرگ اسلامی در آخرالزمان _ فتنه اخر

فتنه اخر :

فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس با اشاره به تحولات در کشورهای اسلامی گفت: به خواست خدا خاورمیانه بزرگ اسلامی در حکومت آخرالزمان حجت حق (عج) اتفاق می‌افتد.

به گزارش  فارس از جنوب استان تهران، پنج‌شنبه شب سعید قاسمی در تجمع اعتراض‌آمیز طلاب، بسیجیان و امت حزب‌الله در محکومیت حرکت مذبوحانه 25 بهمن در صحن اصلی آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی‌ (ع) با اشاره به وقایع ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در آغاز انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران دو قشر وجود داشتند، یک قشر طرفدار آیت‌الله بهشتی و گروه دیگر طرفداران بنی‌صدر بودند ولی ما شاهد این هستیم که تاکنون این مطالب بازگو نشده است.
فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس با انتقاد از بازگو نکردن وقایع سه دهه بعد از انقلاب گفت: این مسائل را مطرح نکردند چون اگر وقایع این سه دهه طلایی را بگویند و از تجربه این دوران استفاده کنید دیگر ضربه نمی‌خورید، اگر سخنان شهید دیالمه عنوان می‌شد در می‌یافتید که این شهید بزرگوار آن زمان می‌گفت؛ سه دهه دیگر می‌بینید موسوی چه ضربه‌هایی را به نظام می‌زند.

ادامه مطلب ...

آزار جنسی سالانه 16 هزار سرباز در ارتش آمریکا _ فتنه اخر

فتنه اخر :

تجاوز به عنف مشکل جدی و لاینحل در ارتش امریکا است.
به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از سی ان ان، آنو بقواتی از مرکز ومن اکشن گفت: براساس آخرین گزارش دفتر مسئول پیشگیری از آزار جنسی زنان، در سال 2009 بیش از سه هزار و 300 مورد آزار جنسی زنان در ارتش آمریکا گزارش شد. سه هزار و 230 نفر دقیقا مورد آزار جنسی قرار گرفتند. آنچه که ما می دانیم این است که این مقدار فقط 20 در صد از کل آزار جنسی است.

ادامه مطلب ...

دوبی می‌رود، آنکارا می‌آید - فتنه اخر

فتنه اخر :


دوبی می‌رود، آنکارا می‌آید

تا چند سال پیش دوبی سرزمین طرح‌های عظیم و ثروت‌های بی‌حد و اندازه بلندترین برج دنیا و هتل‌های مجلل بود و در رونق این امیر‌نشین نیز ایرانیان سهم مهمی داشتند به طوری که مطبوعات امارات نجات بحران اقتصادی دوبی در سال 84 را به وسیله ایرانیان دانستند و پس از آن ایران همواره هم بازار بزرگ صادرات مجدد دوبی بود و هم طبق آمار تا اوایل سال 86 حدود 300 میلیارد دلار توسط 400 هزار تاجر ایرانی به این کشور منتقل شده بود و در سال‌های بعد نیز این روند سرمایه‌گذاری‌های عمده ایرانیان تداوم داشت به طوری که سهم عمده‌ای از بازار املاک به ایرانیان تعلق داشت اما بحران اقتصادی دوبی در کنار روابط سرد دو کشور ایران و امارات هم بر حجم سرمایه‌گذاری‌ها و فرار سرمایه‌های ایرانی از این کشور تأثیر گذاست و هم دوبی را از قله اوج موفقیت‌های قبلی به زیر کشید.
در این حال در یک سال گذشته هر چند دوبی کوشیده است تا رونق خود را بازیابد اما این بار به نظر می‌رسد ایرانیان دیگر نظر مناسبی به این امیرنشین ندارند و جدا از ضررهای هنگفت، بخشی زیادی از آنان در حال خروج مداوم سرمایه‌های خود از این امیر‌نشین هستند.

ادامه مطلب ...

فتنه گران به دنبال فاز جدیدی از اغتشاشات

فتنه اخر :


فتنه گران به دنبال فاز جدیدی از اغتشاشات

فتنه گران به این جمع بندی رسیده اند که هواداران جنبش برای تغییر فاز از هر نظر آمادگی دارند.

ادامه مطلب ...

افشای جزئیات حضور منافقین خلق در فتنه اخیر

فتنه اخر :


افشای جزئیات حضور منافقین خلق در فتنه اخیر

فرقه رجوی برای موفقیت در این فتنه از قبل برنامه‌‌ریزی گسترده‌ای تدارک دیده بود.

ادامه مطلب ...

وحشت نتانیاهو ازسخنان نصرالله مبنی براحتمال تصرف شمال فلسطین اشغ

فتنه اخر :

تنها ساعاتی پس از سخنان سیدحسن نصرالله مبنی بر اینکه اگر جنگی بر لبنان تحمیل شود،شاید فرماندهان مقاومت بخواهند که رزمندگان مناطقی ازفلسطین اشغالی را به تصرف خود درآورند، نتانیاهو وحشت زده از این سخنان سعی کرد آرامش را به یهودیان ساکن این سرزمین ها برگرداند.

 

به گزارش ایرنا از بیروت، 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان عصر چهارشنبه 'سیدحسن نصرالله' دبیرکل حزب الله درحالی که سعی می کرد به مردم خود روحیه دهد،گفت: نصرالله تهدید خود مبنی بر تصرف 'الجلیل'(در شمال فلسطین اشغالی) را عملی نخواهد ساخت و صرفا خواهان ایجاد وحشت است؛ هیچ کس نباید در مورد توان اسرائیل در دفاع از خودش تردید داشته باشد.

 

ادامه مطلب ...