فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

کشف حجاب در قلب برفی ایران! + عکس

عدم نظارت مسئولین انتظامی و حراست اماکن ورزشی کماکان خبر ساز میشود.

اینجا ایران است، غرب نیست، تعجب نکنید این همان دغدغه ایست که بارها از راه های گوناگون به مسئولین ورزشی کشور تذکر داده شده است .

به گزارش رجانیوز، عکاس مسلمان اینبار تصاویری را به نمایش گذاشته است که حاکی از گسترش فساد اخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی در مکانهای تفریحی و گروه های ورزشی است .

پس از اخباری که از گروه های مختلف کوهنوردی ، سخره نوردی و ... به گوش رسید اینبار نوبت کشف حجاب اسکی بازان در پیستهای اطراف تهران رسیده است .

لازم به ذکر است که اینگونه اعمال ناشی از عدم نظارت مسئولین انتظامی بر اینگونه اماکن است  و باید توجه داشت که روند عادی سازی کشف حجاب از اینگونه مکانها شروع شده و به تدریج در سطوح مختلف جامعه نهادینه میشود.

barf-2

 

barf-1

تصاویر تکان‌دهنده از قربانیان تنها بمباران اتمی تاریخ

حدود ۲۲۰۰۰۰نفر در اثر این دو بمباران اتمی جان باختند که بیشتر آنان را شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دادند. بیش از نیمی از قربانیان بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و بقیه بر اثر تشعشعات رادیواکتیو جان خود را از دست دادند.
به گزارش گرداب، ایران در حالی از سوی آمریکا و غرب برای فعالیت‌های هسته‌ای خود تحت فشار قرار گرفته که هنوز هم هزاران نفر از مردم ژاپن به واسطه تنها بمباران اتمی تاریخ به دست آمریکا در رنج و عذاب فراوان هستند.

بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی دو عملیات اتمی بودند که در زمان جنگ جهانی دوم به دستور هری ترومن، رئیس جمهور وقت آمریکا، علیه ژاپن انجام گرفتند. در این دو عملیات، دو بمب اتمی به فاصله ۳ روز بر روی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی انداخته شد که باعث کشتار گسترده شهروندان این دو شهر شد.

حدود ۲۲۰۰۰۰نفر در اثر این دو بمباران اتمی جان باختند که بیشتر آنان را شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دادند. بیش از نیمی از قربانیان بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و بقیه تا پایان سال ۱۹۴۵ بر اثر اثرات مخرب تشعشعات رادیواکتیو جان خود را از دست دادند و برخی نیز هنوز به واسطه انتقال این مواد مسموم از نسلی به نسل دیگر از تبعات آن عذاب می‌کشند.

تصویر ارائه شده مربوط به تعدادی از قربانیان حمله اتمی آمریکا به هیروشیما است.













منبع: فارس

محمود عباس یک بهایی است

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در ضمن یکی از گزارش‌های خود به نقل از رییس اسبق موساد فاش کرد: محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین یک بهایی است!

به گزارش شبکه ایران، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در ضمن یکی از گزارش‌های خود به نقل از رییس اسبق موساد فاش کرد: محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین یک بهایی است!

این نشریه صهیونیستی به نقل از "شابتای شاویت" در سال 2001 نوشت: "محمود عباس از اقلیت بهائیان فلسطین است و اینکه او جانشین عرفات شود، مثل این می‌ماند که یک سامی در اسراییل به نخست‌وزیری برسد!"

به نوشته هاآرتص، آریل شارون، رییس اسبق کابینه رژیم صهیونیستی نیز گفته بود که ابومازن شبیه به یک "مرغ پرکنده" است.

این روزنامه صهیونیستی همچنین پیش‌بینی کرده است که سال 2011 آخرین سال حضور عباس در ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین باشد.

شلیک موفقیت‌آمیز سامانه موشکی "هاگ " در مراکز هسته‌ای خنداب

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، سامانه موشکی زمین به هوای ارتفاع متوسط هاگ که توسط متخصصان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) بهینه‌سازی شده است در کنار مراکز هسته‌ای خنداب با موفقیت مورد تست گرم قرار گرفته و هدف موردنظر را مورد اصابت قرار داد. سرهنگ فرمهینی معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) هدف از شلیک موشک بهینه‌سازی شده هاگ را ارزیابی میزان آمادگی سامانه‌های موشکی مستقر در اطراف مراکز حساس و حیاتی کشور اعلام کرد و گفت: بررسی میزان کارایی این سامانه پدافندی اعم از بخش موشکی و راداری و همچنین ارتقاء سطح مهارت و دانش کارکنان عملیاتی و فنی در مراحل مختلف، از اهداف شلیک این سامانه پر قدرت پدافند موشکی برد متوسط است. فرمهینی افزود: آزمایش سامانه‌های پدافندی بهینه‌سازی شده به منظور ارتقاء توانمندی‌های دفاعی و افزایش میزان آمادگی در عرصه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در دستور عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) قرار دارد و چنین ارزیابی‌هایی به صورت دوره‌ای در سرتاسر کشور انجام خواهد شد. وی موفقیت شلیک موشک بهینه‌سازی شده هاگ و انهدام هدف موردنظر را نشان از آماده بکاری لحظه‌ای کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در دفاع از حریم هوایی کشور دانست و گفت:‌ مدافعان آسمان ولایت در قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در آمادگی کامل دفاعی بسر می‌برند.

تصاویری از قصر اسماعیل هنیه !!

اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه واقع است. این اردوگاه پذیرای هزاران آواره فلسطینی از سرزمین های اشغالی سال 1948 بوده است. منزل اسماعیل هنیه نخست وزیر منتخب ملت فلسطین نیز در این اردوگاه قرار دارد. به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) در زیر تصاویری از منزل هنیه نخست وزیر فلسطین را مشاهده خواهید کرد.


نمای بیرونی قصر هنیه


ادامه مطلب ...

دیدار سید محمد خاتمی با هاشمی رفسنجانی

اختصاصی«جوان آنلاین»
دیدار سید محمد خاتمی با هاشمی رفسنجانی

سید محمد خاتمی اخیرا با  هاشمی رفسنجانی دیدار داشته است.

به گزارش«جوان آنلاین»،این دیدار که حدود 10 روز پیش برگزارشده به میزبانی  هاشمی رفسنجانی بوده است.
گرچه درخصوص محتوای این دیداراخباری انتشارنیافته اما برخی از منابع آگاه معتقدند این دیدار در ادامه رایزنی های خاتمی برای خارج شدن اصلاح طلبان از فضای انفعال و چگونگی حضور در عرصه سیاسی کشور می باشد.
گفتنی است این اقدام خاتمی در حالی صورت گرفته است که بسیاری از اصلاح طلبان درخصوص انجام این دیدارنظر موافقی نداشته اند.

گزارشی از دیدار اخیر موسوی و کروبی

میرحسین موسوی و مهدی کروبی اخیرا با یکدیگر دیدارو گفتگو کرده اند.

به گزارش«ندای انقلاب»،دراین دیدار که به میزبانی مهدی کروبی برگزارشد،طرفین حدود یک ساعت به بررسی وضعیت جریان فتنه و شرایط سیاسی کشور پرداخته اند.
گفته می شود در این دیدار طرفین ضمن تاکید بر تعدیل گفتمان رادیکال و اظهار نظرها و مواضع تند تصریح کرده اند که این فرقه ماه هاست که نتوانسته به نتایج مطلوبی برسد و دلیل آن عدم پذیرش مردمی به علت تند بودن برخی مواضع می باشد.
همچنین در ادامه طرفین به بررسی اظهارات اخیر سیدمحمد خاتمی پرداخته و به شدت از وی انتقاد کرده و تصریح کرده اند "این چه صحبتهایی است که وی بیان کرده است".
موسوی و کروبی درادامه صحبتهای خاتمی را آغازعقب نشینی وی در برابر نظام توصیف کرده و گفته اند"وی بازهم معامله کرد".
دراین میان برخی از کارشناسان سیاسی بر این باورند که تاکید موسوی  و کروبی مبنی بر تعدیل مواضع رادیکالی شان نسبت مستقیمی از برداشت آنان از اظهارات خاتمی داشته و این دو در حقیقت از این مساله نگران هستند که با این اقدام خاتمی سرآنان بی کلاه مانده است.

فتنه گران:هاشمی را برای اجلاس خبرگان باید مدیریت کنیم

اختصاصی«جوان آنلاین»
فتنه گران:هاشمی را برای اجلاس خبرگان باید مدیریت کنیم

لایه های موثر جریان فتنه برای خارج شدن این فرقه از فضای خمودگی و یاس بر فعال کردن برخی از شخصیت ها تاکید کرده اند.

به گزارش«جوان آنلاین»،برخی از عناصر جریان فتنه با تصریح برحاکم شدن فضای یاس در میان حامیان ریزش کرده خود بر کلید زدن دور جدیدی از اظهارات و تغییر شرایط حاکم تاکید کرده و گفته اند برای عملیاتی کردن و اثر بخش بودن این اقدام باید از چهره هایی استفاده کرد که دارای تریبون باشند.
گفته می شود این افراد با اشاره به در پیش بودن انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان خواستارارسال پیام هایی به هاشمی رفسنجانی و کانالیزه کردن وی شده و تاکید کرده اند باید با رایزنی های مختلف نطق های هاشمی رفسنجانی را ما تنظیم کنیم.
در عین حال گفته می شود فتنه گران تاکید کرده اند که هاشمی درصدد است که دراین اجلاس خود را مجدد احیاء و مطرح کند لذا بیان صحبت های دوپهلوی وی کاملا قابل پیش بینی است و به خاطر همین است که ما باید سعی کنیم اظهارات وی را به سمت خودمان تنظیم و سنگین کنیم.
گفته می شود عناصری از جریان فتنه افرادی همچون مرد نقابدار را مامور کرده اند که در این راستا به هاشمی رفسنجانی نزدیک تر شوند.
از دیگر سو شنیده شده برخی از چهره های اصلاح طلب ضمن مخالفت با این موضوع به دوستان خود هشدار داده اند که دراین زمینه ورود پیدا نکنند چرا که برنامه هاشمی رفسنجانی دراین اجلاس تنها احیاء و برجسته کردن خود می باشد و اگر وی نقدی هم از حاکمیت بکند برای متمایل کردن بدنه سبزها به نفع خودش می باشد نه برای عناصر موثر این جریان.

افشاگری رئیس موساد درباره ایران

در میان تحولات مهم اخیر در خاورمیانه و آفریقا گزارش آخر رئیس سازمان جاسوسی رژیم‌صهیونیستی در خصوص ایران از اتفاقات مهمی است که کمتر کسی به نکات مهم آن و اینکه چرا داگان پس از ۸سال، سکوت خود را درباره ایران شکست، توجه کرد.

 

به گزارش فارس، شاید هنوز اهمیت آنچه «مئیر داگان» رئیس تازه‌خداحافظی کرده سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در آخرین گزارش کاری خود در موساد، درباره ایران فاش کرد، به درستی درک نشده است.

طبیعتا «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نخستین کسی بود که متوجه اهمیت گزارش داگان شد، زیرا نخستین واکنش منفی به این گزارش را او نشان داد و پس از این گزارش، داگان را به دلیل بیان حقایق سرزنش کرد و به تعبیری بهتر توبیخ کرد.

به این جملات دقت کنید:
«ایرانی‌ها با بمب اتم خیلی فاصله دارند... اگر اصلا قرار باشد [روزی] این اتفاق رخ بدهد، ایران حداقل تا سال ۲۰۱۵ سلاح اتمی در اختیار نخواهد داشت. این در حالت عادی است و اگر فشارها بر ایران ادامه پیدا کند این زمان بیش از این نیز به تاخیر خواهد افتاد... آمریکا اکنون در چند جبهه در نقاط مختلف دنیا درگیر است و علاوه بر بودجه معمولی خود، امروز میلیاردها دلار صرف این درگیری‌ها می‌کند. چنین بودجه هنگفتی [بودجه برای حمله به ایران] بر دوش قدرتمندترین قدرت در جهان سنگینی می‌کند و [آمریکا] چنین توانی برای ورود به درگیری جدید ندارد؛ آن هم این بار با ایران».


ادامه مطلب ...

پیروزی یکی از محبان اهل بیت (ع) در انتخابات کومور

وی نامزد پیشنهادی آقای "سامبی" در این انتخابات بود. بررسی های انجام شده نشان می دهد که مردم مجمع الجزایر کومور نیز به دلیل علاقه خاصی که به "سامبی" دارند، به نامزد پیشنهادی او رأی دادند.

 

به گزارش شیعه آنلاین، "احمد عبدالله سامبی" رئیس جمهور شیعه مجمع الجزایر کومور چند روز پیش جای خود را به رئیس جمهور جدید این کشور داد.

بر اساس قانون اساسی مجمع الجزایر کومور، هر رئیس جمهور نمی تواند بیش از یک دوره ریاست این کشور را بر عهده بگیرد از همین رو آقای "سامبی" که مدت ریاستش به پایان رسیده بود، در یک انتخابات دو مرحله ای جای خود را به 'آکلیل ظانین' داد. او در گذشته مشاور "سامبی" بود از همین رو کارشناسان پیش بینی کرده اند سیاست خارجی کومور به ویژه در قبال جمهوری اسلامی ایران شاهد تغییر و تحولی بنیادین نباشد.

'آکلیل ظانین' متولد 14 آگوست 1962 و دارای دکترای داروسازی است. وی نامزد پیشنهادی آقای "سامبی" در این انتخابات بود. بررسی های انجام شده نشان می دهد که مردم مجمع الجزایر کومور نیز به دلیل علاقه خاصی که به "سامبی" دارند، به نامزد پیشنهادی او رأی دادند. 'آکلیل ظانین' موفق شد 91/60 درصد آراء را به خود اختصاص بدهد. رقیب اصلی وی "محمد سید فاضل" نام داشت که تنها 33 درصد آراء را بدست آورد.

گفتنی است "احمد عبدالله سامبی" در دوران جوانی به مذهب اهل بیت (ع) گروید و شیعه شد و به جمهوری اسلامی ایران سفر کرد و حدود چهار سال در حوزه علمیه امام قائم (عج) وابسته به دفتر حضرت آیت الله سید "محمد تقی مدرسی" به تحصیل علوم دینی پرداخت. جانشین آقای "سامبی" مانند او شیعه نیست اما گفته می شود با توجه به اینکه شاگرد وی بوده و سال های مدیدی با یکدیگر ارتباط نزدیکی داشته اند، 'آکلیل ظانین' نیز مانند استادش به اهل بیت (ع) محبت دارد.