فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

ورزش دختران چینی برای جذب میلیونرها

وقتی انسانیت رنگ می بازد ، دختران چینی برای جذب میلیونرهای این کشور از ورزش به عنوان شگرد خود استفاده می‌کنند. به گزارش مشرق، برنا به نقل از روزنامه وطن چاپ آمریکا نوشت، با افزایش تعداد میلیاردرها در چین همزمان با رشد سریع اقتصاد این کشور در ازای 20 هزار یوان (3080 دلار) دختران این کشور 30 ساعت در خصوص ترفندهای جذب همسران میلیاردر یا میلیونر یا حتی مرد پولدار آموزش می‌بینند.

ادامه مطلب ...

اسرار پشت پرده مجسمه آزادی

مجسمه آزادی فقط یک تندیس ساده نبود بلکه نماد اسرار آمیزی از یک جریان مخفی و مخوف بود که سالها بعد نبض حیات سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و نظامی جهان را به دست گرفت لذا آنچه قرار است در این جستار به آن پرداخته شود ، نگاهی جدید و از زاویه ای دیگر به اسرار پشت پرده مجسمه ای است که آنرا به اصطلاح تندیس آزادی می خوانند.

ادامه مطلب ...

تا کی تحمل تحقیر از سوی دانشگاه سکولار مفید؟

دانشگاه مفید حیاط خلوتی برای سکولارهای اصلاح طلب در شهر مقدس قم

دانشگاه ها به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین نهاد های کشورمان  وظیفه سنگینی در قبال ترویج آرمان های نظام دارند اما در این میان ظاهرا سهل انگاری برخی از مسئولین امنیتی و به خصوص مسئولین وزارت علوم زمینه فعالیت های غیرقانونی برخی دانشگاه ها مانند دانشگاه مفید قم تحت لوای فعالیت آموزشی را ایجاد کرده است


ادامه مطلب ...

چرا اسرائیل از ایران اتمی می ترسد؟

شبکه خبری پارس در یک برنامه زنده ،مسئله اتمی شدن ایران ، و هراس اسرائیل نسبت به این مسئله مورد بررسی قرار داد و اعتراف کرد اگر اسرائیل علیه ایران جنگ کند با دفاع و جانفشانی سپاه پاسداران روبرو خواهد شد.

ادامه مطلب ...

وقتی «ایران» دستمایه تبلیغات کالاهای اسراییلی می شود + تصاویر

اگرچه در رسانه های رژیم صهیونیستی ، از ایران به عنوان یک دشمن یاد می شود اما اخیرا تولیدکنندگان اسراییلی آگهی های تلویزیونی با استفاده از دست مایه های طنز و با نام بردن از ایران و موضوعات ایرانی، از ظرفیت تابو و حساسیت میان دو ملت برای منافع تجاری و البته منافع دیپلماسی عمومی اسراییل بهره می برند.

ادامه مطلب ...

ماجرای عریان کردن پدر و پسر مقابل هم در زندان

برهنه کردن زندانیان، واداشتن آنها به کارهای ناشایست، بستن طناب به گردن زندانی و او را وادار کردن به این که چون سگ‌ها رفتار کند، دردناک‌ترین خاطرات زندانیان ابو غریب را تشکیل می‌دهد.  زندان ابو غریب از جمله زندان‌های بسیار مخوفی است که فجایع بوقوع پیوسته در آن جهان را به وحشت انداخت، در مجموعه مطالبی که تحت عنوان "زندان ابو غریب " ارائه خواهد شد، به معرفی هرچه بیشتر این زندان خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب ...

کاندید ریاست‌جمهوری آمریکا باید جلوی ساخت مساجد را بگیریم + فیلم

هرمان کاینهرمان کاین در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز اعلام کرد که آمریکاییان باید بتوانند مسلمانان را از ساخت مساجد در اجتماعاتشان باز دارند. هرمان کاین کاندید ریاست‌جمهوری حزب جمهوری‌خواه یکشنبه این هفته در مصاحبه‌ای با کریس والاس مجری شبکه خبری فاکس نیوز بیان داشت: «قانون اساسی ما جدایی دین از سیاست را تضمین می‌کند. در حالی که اسلام، دین و سیاست را یکی می‌داند.

لینک دانلود فیلم در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

واکنش آمریکا به سرنگونی هواپیمایش در قم

رسانه‌های پاکستانی در مورد سقوط هواپیمای بدون سرنشین آمریکا بر فراز استان قم از سفیر آمریکا توضیح خواستند اما وی از پاسخ به این سؤال طفره رفت. ایران چندی پیش یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین را در آسمان استان قم منهدم کرده است.خبرین نوشته است که هواپیمای بدون خلبان آمریکا نزدیک تاسیسات غنی سازی اورانیوم واقع در استان قم توسط ایران منهدم شده است.

ادامه مطلب ...

قیمت قبر در امامزاده برابر یک آپارتمان درتهران

در شرایطی که قیمت بسیاری از کالاها در جامعه رو به افزایش است، قیمت خانه آخرت نیز جای تأمل دارد به‌گونه‌ای که قیمت یک قطعه قبر 2 متری در یک امامزاده برابر با یک آپارتمان 50 متری در پایتخت است.  در زمان‌های بسیار دور وقتی کسی به دیار باقی می‌شتافت، خانواده‌اش دغدغه خرید قبر و هزینه آن را نداشتند و جنازه را به قبرستانی برای دفن می‌سپردند، خانه آخرتی که معمولاً بدون هزینه یا با هزینه اندکی فراهم می‌شد.

ادامه مطلب ...

انتصاب اولین وزیر خارجه زن در پاکستان+عکس

عکس انتصاب اولین وزیر خارجه زن در پاکستان

پاکستان برای اولین بار یک زن را به عنوان وزیر خارجه این کشور منصوب کرد."حنا ربانی خار" 34 ساله به عنوان اولین وزیر خارجه زن در پاکستان منصوب شد. وی همچنین جوان‌ترین وزیر خارجه پاکستان محسوب می شود.


ادامه مطلب ...