فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

قاهره عذرخواهی تل‌آویو را نپذیرفت

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نسبت به کشته شدن نیروهای امنیتی مصر در حمله این رژیم به مزرهای مصر ابراز تاسف و از این کشور عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت شبکه الجزیره، در بیانیه‌ منتشر شده از سوی دفتر ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی آمده است که وی دستور انجام تحقیقات از سوی اسراییل و در پی آن انجام تحقیقات مشترک با ارتش مصر را جهت روشن شدن جزئیات حادثه صادر کرد.

ایهود باراک در بیانیه‌ای معاهده صلح میان رژیم صهیونیستی و مصر را معاهده بسیار مهم و با ارزش و استراتژیک به لحاظ حفظ ثبات در خاورمیانه توصیف کرد.

ادامه مطلب ...

عکس دیکتاتورهایی که یکی یکی سقوط کردند

حسنی مبارک از مصر، معمر قذافی از لیبی، علی عبدالله صالح از یمن و بن علی از تونس عکس دیکتاتورهایی که یکی یکی سقوط کردند

سودجویی ونزوئلا از تحریم نفتی ایران

با این وجود ونزوئلا، کشور به ظاهر دوست ایران که محمود احمدی نژاد رئیس جمهورش را برادر خطاب می‌کند، مانند عربستان از فرصت‌های ناشی از تحریم جمهوری اسلامی به نحو احسن بهره می‌برد و می‌توان گفت که ضرر ایران به معنی سود سرشار برای ونزوئلا است.

ادامه مطلب ...

شباهت‌های حضرت عیسی‌(ع) و امام مهدی‌(عج)-بخش 1

حضرت عیسی(ع) نواده دختری «یسّی» است. مهدی(ع) نیز از جانب مادرش، نرجس خاتون، نواده دختری «یسّی» است، زیرا او دختر یشوعا، پسر قیصر، شاه روم و از نسل داود پیامبر(ع) بوده و مادرش از اولاد یکی از حواری‌های عیسی(ع) به نام شمعون صفا، وصی حضرت عیسای مسیح است، که وی نیز نواده عیسی است.

 

ادامه مطلب ...

فیلم مستهجنی که مورد توجه سینماهای آمریکا قرار گرفت + سند

اکران این فیلم از روز جمعه در سینماهای نیویورک و لس آنجلس شروع شده است.به گزارش مشرق به نقل از جام نیوز، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارش امروز 20 آگوست (29 مرداد) خود از اکران فیلمی با صحنه های غیراخلاقی که داستان آن را ماجرای دو دختر همجنس باز ایرانی تشکیل می دهد در سینماهای آمریکا خبر داد.
این فیلم، روابط غیراخلاقی بین دو دختر نوجوان را روایت می کند که در پارتی هایی با مشروب، رقص و موسیقی های تند شرکت می کنند.
 

ادامه مطلب ...

وقتی تب رأی به خلیج فارس داغ‌مان می‌کند

‌میهن‌دوستی مردم مسلمان ایران، حسی است که در درستی آن شکی نیست اما گاه فرصت‌طلبان با سوءاستفاده از این حس پاک، اهداف شخصی خود را دنبال می‌کنند.چند روزی است ایرانیان، همزمان با لیالی قدر، پیام‌های مختلفی را از طریق گوشی‌های همراه، ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای یکدیگر ارسال می‌کنند مبنی بر اینکه با مراجعه به یک وبگاه، به "خلیج فارس" در مقابل اصطلاح جعلی "خلیج ع ر ب ی" رأی دهید.

ادامه مطلب ...

امتناع مشایی و بقایی از حضور در مجلس

مشایی و بقایی شکایت‌شان را در قوه‌قضاییه پیگیری می‌کنند و مدعی هستند که نمایندگان به آنها نسبت ناروا دادند.
به گزارش مشرق به نقل از اعتماد، اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی برای پاسخگو بودن به مجلس بیایند و نمایندگان از اینکه با وجود ابزار نظارتی نمی‌توانند این دو نفر را به مجلس بکشانند، معترض هستند.

ادامه مطلب ...

تازه‌ترین اظهارنظر دایی درباره «خنده بازار»

بعد از این که علی دایی نسبت به شوخی برنامه خنده بازار با او اعتراض شدید خود را از طریق رسانه‌ها اعلام کرده بود، یک‌بار دیگر تاکید کرد که برنامه «خنده بازار» با او شوخی نکرده بلکه دایی را مورد استهزاء قرار داده است.

ادامه مطلب ...

نظر رهبر انقلاب درباره فیلم انتخاباتی کروبی

سخت‎گیری نکنید انتخابات است، بگذارید آزادی حاکم باشد و بگذارید همه‎گونه امکان برای این رقابت فراهم شود.به گزارش مشرق به نقل از جهان، ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در گفت و گو با هفته نامه پنجره گفت: فیلمی را که آقای کروبی برای انتخابات ارائه داد، مجموعه‎ای از شکستن تمام خط قرمز‎‎ها بود، من وقتی در همین اتاق، فیلم انتخاباتی ایشان را دیدم، به‎نظرم به هیچ‎وجه قابل‎پخش نبود، چون تمام خط قرمز‎ها زیر پا گذاشته شده بود.

ادامه مطلب ...

رقابت ورزشکار ایرانی با نماینده اسرائیل+عکس

ظاهرا در رشته قایقرانی حساسیتی درباره رقابت با ورزشکاران اسراییلی وجود ندارد که واکنشی در این زمینه مشاهده نشده است.
به گزارش مشرق به نقل از قاصد، علیرضا علیمحمدی قایقران تیم ملی ایران به فینال C کایاک یک نفره مسافت 200متر مسابقات جهانی و گزینشی المپیک راه پیدا کرد.
اما این خبر خوب نکته عجیبی هم داشت.

ادامه مطلب ...