فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

کروکدیل به استقبال معتادان ایرانی می آید+16

کروکدیل به استقبال معتادان ایرانی می آید+16
یک ماده مخدر جدید از مشتقات هروئین به نام کروکودیل به بازار روسیه آماده است که مصرف آن آثار بسیار خطرناکی به همراه دارد.
به گزارش  قاصد، این ماده جدید در روسیه ساخته می شود و اکنون در اروپا نیز گزارش هایی مبنی بر فروش و استفاده از این ماده مخدر وجود دارد. این ماده بسیار خطرناک در درون بدن افراد معتاد به صورت عمقی نفوذ کرده و باعث به وجود آمدن زخم هایی شبیه به قانقاریا در بدن فرد می شود که پیش از این نیز کراک همین بلا را بر سر معتادان کشورمان آورده بود.
 

ادامه مطلب ...

تحریریه «ایران» تعطیل شد احتمالا روزنامه دولت فردا منتشر نمی‌شود

تحریریه «ایران» تعطیل شد احتمالا روزنامه دولت فردا منتشر نمی‌شودبا تصمیم مسئولان ارشد موسسه مطبوعاتی ایران؛تحریریه «ایران» تعطیل شد / احتمالا روزنامه دولت فردا منتشر نمی‌شود
مسئولان روزنامه ایران پس از بازداشت علی اکبر جوانفکر، سرپرست موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران اقدام به تعطیلی تحریریه و بخش‌های مختلف این موسسه کردند.


ادامه مطلب ...

۱۴۳۰روز؛ شهرزاد میرقلی‌خان بی‌گناه در زندان

شهرزاد میرقلی‌خان زن ایرانی زندانی در آمریکا ۱۴۳۰ روز است که در کشور مدعی دفاع از حقوق بشر در زندان به سر می‌برد.

به گزارش فارس، شهرزاد میرقلی‌خان به اتهام واهی خرید تجهیزات دوگانه به همراه همسرش در اتریش دستگیر شد و با گذراندن دوران محکومیت و تبرئه توسط دادگاه این کشور، به ایران بازگشت اما در سفری به قبرس در سال 1386 توسط مأموران این کشور دستگیر و به درخواست آمریکا به این کشور منتقل و در اقدامی غیرانسانی و غیرحقوقی به 5 سال حبس در آمریکا محکوم شد و از ۱۹ دسامبر ۲۰۰۷ تاکنون در آمریکا زندانی است.

ادامه مطلب ...

برای مجلسی‌ها نهج البلاغه بخوانید

به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی : در هفته‌های اخیر،‌ دو اقدام مجلس شورای اسلامی با عکس العمل‌های منفی مردم و رسانه‌ها مواجه شد. اقدام اول، دادن رأی اعتماد به وزیر اقتصاد بود که برخلاف انتظار افکار عمومی و بر خلاف واقعیت‌های ملموس در جامعه صورت گرفت و اقدام دوم، تعیین 80 درصد حداکثر حقوق مادام العمری برای صاحبان مشاغل سیاسی بود که اعتراضات زیادی را برانگیخت.

ادامه مطلب ...

همه چیز درباره "باراک حسین اوباما" مرد تغییر + عکس و فیلم

از اوباما چه می دانیم؟ آیا او مسلمان است؟ در کجا به دنیا آمده؟ آیا این سیاه پوست 50 ساله واقعا درصدد تغییر ساختارهای متصلب آمریکاست؟ آیا همجنسبازی او با رام امانوئل واقعیت دارد؟

ادامه مطلب ...

ناگفته هایی از قتل مرموز احمد رضایی

ابوالفضل حسن بیکی در گفتگو با مشرق مطرح کرد: ناگفته هایی از قتل مرموز احمد رضایی/ رد پای دستگاه های امنیتی بیگانه دیده می شود

یکی از نزدیکان محسن رضایی با اشاره به آثار و شواهد موجود در صحنه قتل گفت: احمد رضایی قربانی توطئه دستگاه های امنیتی بیگانه شده است. ابوالفضل حسن بیکی در گفتگو با خبرنگار مشرق با اشاره به ضد و نقیض گویی های مقامات اماراتی درخصوص درگذشت احمد رضایی گفت: پلیس دبی تاکنون درباره علت فوت مشکوک احمد رضایی دو بار بصورت ضد و نقیض اظهار نظر کرده است.

ادامه مطلب ...

واکنش شریعتمداری به مصوبه مجلس درباره حقوق مادام العمر مدیران

آیا 122 نماینده محترمی که به استفساریه روز دوشنبه رأی مثبت داده اند، از مشاهده سختی معیشت مستضعفان و پابرهنگان و یادآوری قولی که در تبلیغات انتخاباتی به آنها داده اند، شرمگین و سرافکنده نمی شوند؟! 

ادامه مطلب ...

توهین بی‌سابقه ملک عبدالله به ایرانیان

ملک عبدالله مدت زیادی در مورد نگرانی های عربستان سعودی از نفوذ ایران و جانشینانش در عراق و منطقه سخن گفت. به گزارش  انتخاب ، در یکی از اسناد ویکی لیکس به سخنان تند و توهین امیز ملک عبدالله در مورد ایران و شیعیان اشاره شده است. وی در طول سخنانش به استدلال های وهابیت برای حمله به شیعیان استفاده کرده است. این سند در سفارت امریکا در ریاض و در تاریخ 12 /7/2006 تنظیم شده است.

ادامه مطلب ...

توافق آمانو با آمریکا در پیش‌برد اهداف واشنگتن علیه ایران + سند

اسناد منتشره از سوی ویکی‌لیکس و روزنامه گاردین نشان می‌دهد که رییس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قویاً حمایت خود را از اهداف استراتژیک آمریکا،‌ به ویژه پرونده برنامه هسته‌ای ایران، اعلام کرده است.زمان انتشار گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سوال‌برانگیز است، به ویژه اینکه محتویات آن به گونه‌ای بوده است که اکثر تحلیل‌گران آن را فاقد مطالب جدید خوانده‌اند. با این حال این گزارش زمانی منتشر شد و در اختیار عموم قرار گرفت که تنش‌ها بین آمریکا و ایران افزایش یافته و آمریکا تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند جامعه بین‌الملل را برای وضع تحریم‌های بیشتر علیه ایران متقاعد سازد.

ادامه مطلب ...

محاکمه مجددقدیمی‌ترین زن متهم به قتل

فاطمه مطیع آخرین بار از سوی قاضی شعبه ۱۰۵ دادگاه عمومی شهر ری به مرگ محکوم شد اما دیوان‌عالی کشور این حکم را نپذیرفت به همین سبب این زن که اکنون وارد دهه هفتم زندگی‌اش شده روز یکشنبه آینده باز هم پای میز محاکمه می‌رود.به گزارش شرق، قدیمی‌ترین زن متهم به قتل ایران پس از ۱۸ سال یک‌بار دیگر پای میز محاکمه می‌رود تا قاضی دادگاه درباره سرنوشت او تصمیم‌گیری کند. این زن تاکنون بارها محاکمه شده اما هنوز هیچ یک از احکامی که درباره وی صادر شده به قطعیت نرسیده است چراکه فاطمه مصرانه ادعا می‌کند بی‌گناه است و در کنار شواهدی که علیه وی وجود دارد مدارکی نیز به دست آمده که احتمال دخالت نداشتن او در قتل را قوت می‌بخشد.

ادامه مطلب ...