فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

نتانیاهو: کجای دنیا را اسم ببرم که ایران نفوذ نداشته باشد؟

خبرگزاری فارس: نخست وزیر وحشت زده رژیم صهیونیستی می گوید: ایران از افغانستان تا آمریکای لاتین نفوذ پیدا کرده است.

نخست وزیر وحشت زده رژیم صهیونیستی می گوید: ایران از افغانستان تا آمریکای لاتین نفوذ پیدا کرده است.

به گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، نتانیاهو با هشدار به نفوذ ایران در چهارگوشه جهان گفت: امروز نفوذ رژیم ایران از غزه تا لبنان و از افغانستان تا آمریکای جنوبی و آفریقا را می بینیم. این نفوذی است که ایران بدون توانایی هسته ای دارد. تصور کنید اگر چنین حکومتی به سلاح هسته ای هم دست پیدا کند چه خواهد شد.

وی مدعی شد: ما با کشوری مواجهیم که هر تلاشی می کند تا برای نابودی ما به سلاح هسته ای دست پیدا کند. جامعه جهانی باید مطمئن شود که سلاح هسته ای در اختیار ایران نیست.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفته است: ما از غزه عقب نشینی کردیم و پس از آن با شلیک 12 هزار راکت به سوی خود مواجه شدیم.

ادعای نتانیاهو مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای به عنوان شرط نابودی رژیم صهیونیستی در حالی است که حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی و جنبش حماس در جنوب فلسطین اشغالی به تنهایی از پس ارتش تا بن دندان مجهز صهیونیستی برآمدند و به یقین اگر سلاح هسته ای تاثیری در قدرت و امنیت داشت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود داشتن دست کم 200 کلاهک هسته ای و ارتکاب جنایاتی نظیر جنایت غزه و جنوب لبنان، چنین از سر استیصال و وحشت حرف نمی زد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد