فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

تحریم‌ها بر علیه ایران بی‌تاثیر است

خبرگزاری فارس: واسِم احمد جِسو الد، گفت: تحریم‌های صورت گرفته بر علیه ایرانی که دارای شرایط خوب اقتصادی، اقلیمی است تاثیری ندارد و حتی باعث پیشرفت ایران در مسائل جانبی دیگر می‌شود.

واسِم جِسوالد مدیر غرفه آفریقای جنوبی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس "توانا "، گفت: رسانه‌ها و مطبوعات آفریقای جنوبی در حال حاضر مستقل و آزاد هستند و با پرداختن به مسائلی همچون فرهنگی، اجتماعی، دینی و اسلامی به سمت تحول در بخش رسانه پیش می‌رود.
سرپرست "VIEV AFRICA NET " در ادامه، افزود: در کشور آفریقای جنوبی چیزی به نام تهاجم فرهنگی وجود ندارد و کلیه شبکه‌های خارجی می‌توانند برنامه‌های خود را انتخاب می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه اگر اشتباهی و یا تحریفی در رسانه‌های آفریقای جنوبی صورت گیرد مجبور به عذرخواهی می‌شوند، اظهار داشت: مردم و دولت می‌توانند با کشاندن رسانه‌ها به دادگاه از حق خود دفاع کرده و مورد حمایت قانون قرار گیرند و بر کشور جمهوری اسلامی ایران است تا از شبکه‌هایی که اخبار ضد و نقیضی را به اشتباه ارائه می‌دهد شکایت کنند.
احمد جِسوالد با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته بر علیه ایران اسلامی، گفت: ایران کشوری غنی از لحاظ اقتصادی، کشاورزی و اقلیمی است و این تحریم‌ها هیچ تاثیری بر روند رشد آن نخواهد داشت و حتی باعث پیشرفت ایران در مسائل جانبی دیگر می‌شود.
وی به میزبانی آفریقای جنوبی در فوتبال اشاره کرد و افزود: آفریقای جنوبی با تمام تلاش خود توانست دل مردم کشور را شاد نگه دارد و اینکه میزبانی معنای قهرمانی را دارد درست نیست.
فعال رسانه‌ای آفریقای جنوبی در پایان ضمن انتقاداتی نسبت به نمایشگاه مطبوعات، ‌خاطرنشان کرد: برای داشتن مکالمه همزمان با ایرانیان و یا مهمانان عرب زبان مشکل مترجم را دارا هستیم و چنانچه می‌خواهید که رسانه‌ها ارتباط جمعی در ایران پیشرفت کند باید اکیپی از مترجمان که به کلیه زبان‌های دنیا مسلط باشند را در نمایشگاه تشکیل داده و فعالیت مستمر نمایند.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد