فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

زنان غربی اصلیت خودشان را گم کرده‌اند

خبرگزاری فارس: خبرنگار زن برتر جهان اسلام گفت: زنان غربی اصلیت خودشان را گم کرده‌اند و این موضوع به این دلیل است که از زمان‌های دور تحت فشار هستند.

دینارا صدرالدین آوا در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» در حاشیه نمایشگاه‌ بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: برای من جالب است که دولت و حکومت ایران حمایت‌های زیادی از زنان در تمامی زمینه‌ها دارد؛ در ایران زنان متخصصان بزرگی هستند و با کمک دولت در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنند.

این مجری برنامه‌های تلویزیونی روسیه در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه در تلویزیون مسلمانان برنامه اجرا می‌کنم، توانستم مسلمانان را به خوبی معرفی کرده و نشان دهم یک زن مسلمان می‌تواند در جایگاه‌های مختلف با مشاغل متفاوت حضور پیدا کند؛ این برنامه از سوی گروه‌های مختلف مردم روسیه مورد استقبال قرار گرفت و آنها را با اسلام آشنا کرده است.

وی در ادامه افزود: زن خبرنگار مسلمان بهتر می‌تواند مسائل زنان را جذب و درک کند و این مقوله‌ای است که درباره زنان تمام دنیا کاربرد دارد چرا که هر زنی بهتر می‌تواند به مسائل مربوط به زنان بپردازد.

صدرالدین آوا اظهار داشت: من سعی دارم با حضور خود در رسانه‌های کشورم، ثابت کنم زن مسلمان می‌تواند با رعایت شرایط و ضوابط اسلامی در هر زمینه‌ای کار کند.

وی گفت: بیشتر تبلیغ غرب بر این است که زن مسلمان را به صورتی جلوه دهد که فقط در خانه مسئولیت دارد؛ هر چند که به وجود آوردن و تربیت فرزندان از جنبه ادامه حیات نسل بشر، در جای خود مقدس است.

این خبرنگار تلویزیون روسیه ادامه داد: هدف از وارد شدن زن خبرنگار مسلمان در عرصه رسانه تنها انجام کار خبر و اطلاع‌رسانی نیست؛ این امر می‌تواند نشان دهنده این باشد که زنان مسلمان می‌توانند در هر شرایط و زمینه‌ای کار خود را انجام دهند و همچنین در مسائل علمی نیز موفق باشند.

وی با بیان اینکه جایگاه زنان مسلمان در تمام دنیا در حال بالا رفتن است، گفت: همان‌طور که من توانستم به عنوان یک زن محجبه در کانال سراسری روسیه به عنوان مجری با حجاب کامل فعالیت کنم، قابل پیش‌بینی است که در آینده حضور زنان مسلمان در سراسر جهان و تمامی عرصه‌ها افزایش می‌یابد.

صدرالدین آوا‌، ایجاد یک مجمع جهانی که بتواند زنان مسلمان سراسر جهان را با هم مرتبط کند یک نیاز ضروری دانست و افزود: ایجاد یک مجمع جهانی که بتواند به مسائل زنان به خصوص زنان مسلمان بپردازد از نیازهای ضروری امروزه است.

وی در ادامه بیان کرد: ریشه تمام مذاهب، آزادی انسان‌ها است و آن آزادی حرمتی است که انسان برای خود قائل است و این بستگی دارد به اینکه حرمتش را چگونه حفظ کند.

وی گفت: این موضوع تأسف‌باری که زن باید از تمام قیود اخلاقی آزاد باشد امروزه در غرب رواج دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد