فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

اردن ورود صهیونیست‌ها با نمادهای صهیونیستی را به امان ممنوع کرد

خبرگزاری فارس: یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد نیروهای امنیتی اردن ورود اسرائیلی‌ها به این کشور را در صورت پوشیدن نمادهای اسرائیلی بویژه کلاه یهودیان ممنوع کرده‌اند.


به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه "یدیعوت آحارونوت " نوشت که نیروهای امنیتی اردن در راستای حمایت از اسرائیلی‌ها چنین تصمیمی گرفته‌اند.
این روزنامه افزود: شهروندان اسرائیلی که به تازگی از اردن بازگشته‌اند خبر دادند که نیروهای امنیتی این کشور در راستای حمایت از صهیونیست‏ها نمادهای دینی یهود که همراه آنان بوده را تا پایان سفر مصادره و اعلام کردند که این کار به نفع خود اسرائیلی‌ها است.
مدیر بخش ارتباطات وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در همین زمینه به روزنامه مذکور گفت: ما شکایات بسیاری از سوی گردشگران یهودی که به اردن می‌روند درباره مصادره لوازم‌ و نمادهای اسرائیلی توسط نیروهای امنیتی این کشور دریافت کرده‌ایم و در حال بررسی موضوع هستیم.
در همین راستا برخی منابع امنیتی در اردن اعلام کردند که چنین اقدامی در حقیقت به منظور تامین امنیت گردشگران اسرائیلی در طول مدت اقامت در اردن است.
اردن در سال 1994 میلادی یک پیمان صلح با رژیم صهیونیستی (موسوم به وادی عربه) امضا کرد و پس از مصر دومین کشور عربی است که با دشمن اول جهان اسلام پیمان سازش دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد