فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

کارشناس: 11 سپتامبر بهانه ای برای اجرای سیاستهای فاشیستی آمریکا فتنه اخ

فتنه اخر :کارشناس اطلاعاتی در واشنگتن تاکید کرد امریکا با همکاری برخی کشورهای دیگر حوادث یازدهم سپتامبر را سازماندهی کرد تا سیاستهای فاشیستی خود را عملی کند. به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، بیل جونز درباره جنایات بوش گفت: بوش فردی کودن و احمق است و به علت اینکه پسر رئیس جمهور اسبق آمریکا بود توانست وارد کاخ سفید شود و او در دوران ریاست جمهوری خود ابزاری در دست افرادی بسیار باهوش تر از خود بود البته پس از انکه حزب اوباما در انتخابات میاندوره ای امریکا شکست سختی خورد، بوش فرصت را غنیمت شمرد تا حرفهای خود را بزند درباره آنچه که در دوران ریاست جمهوری انجام داده بود و از آنها دفاع کند.

باید گفت حوادث یازدهم سپتامبر که بوش همیشه توجیهی برای حملات به عراق و افغانستان می داند، در واقع حاصل توافق دولت بوش با رئیس سابق مجلس نمایندگان است گرچه نباید نقش دولت عربستان و انگلیس را در این ماجرا نادیده گرفت.

این سیاستی است که نازیها هم از ان استفاده می کردند یعنی برای حمله به کشوری اتفاقی را سازماندهی می کردند و کشور مورد نظر را مسئول آن اتفاق معرفی کرده و بعد به ان حمله می کردند.

یازدهم سپتامبر نیز سازماندهی شد تا نه تنها امریکا بتواند به کشورهای افغانستان و عراق حمله کند بلکه شرایطی در امریکا حاکم شود که پیش از این حملات غیرممکن بود و بسیاری از کارهایی که تا پیش از ان غیرقانونی محسوب می شد ازجمله استفاده از شکنجه زندانیان و استراق سمع ارتباطات مخابراتی مردم ، پس از یازدهم سپتامبر قانونی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد