فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

کانون فتنه از انگلیس به کانادا منتقل می شود تکنوکراتها فعال می شوند - ف

فتنه اخر

درحالی خبر سفر مهدی هاشمی به کانادا توسط «جوان آنلاین» انتشاریافت که عده ای این تغییر محل وی را نوعی حرکت عادی تفسیر کردند ولی با دقت و واکاوی در این جابجایی به نشانه هایی برمی خوریم که حاکی از تغییر در کمپ فتنه گران است.
به گزارش«جوان آنلاین»،این تغییرکمپ حکایت از این دارد که تکنوکرات های که در سال های گذشته در کانادا زیرساخت های فراوان و شبکه های مالی – سیاسی وسیعی را برای خود فراهم نموده بودند قصد ایفای نقش موثرتری را درادامه تحرکات فتنه انگیزخود دارند.
در همین راستا گفته می شود جابجایی محور فعالیت ها از لژ لندن که به نوعی در اختیار اعضای ورشکسته ومنحله مشارکت می باشد به کانادا که پایگاه تکنوکرات ها می باشد ،در همین چارچوب قابل ارزیابی است.
گفتنی است این جابجایی کمپ فتنه از انگلستان به کانادا در حالی صورت می گیرد که از میان 10 گروه تندرو صهیونیستی مستقر درآمریکا،اخیرا سه گروه آنها به کانادا نقل مکان داده اند و صهیونیست به دلیل وجود برخی ظرفیت های خود در کانادا این کشور را محیط مناسبتری برای فعالیت می دانند.خبرها حاکی است تمامی 10 گروه صهیونیستی آمریکایی قصد دارند مرکز فعالیت خود را در کانادا مستقر سازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد