فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

آمریکا، مرکز اصلی تجارت زنان - فتنه اخر

عداد زیادی از زنان با وعده مشاغل پردرآمد به آمریکا آورده می‌شوند، اما پس از انتقال می‌فهمند که در خانه‌های گروهی، کلوپ‌ها و مکان‌های مخصوص این گونه فعالیت‌ها به فروش گذاشته می‌شوند.

در قرن 21 یکی از مشهورترین مراکز برده‌داری و سوء استفاده جنسی زنان، آمریکا به خصوص ایالت سانفرانسیسکو به شمار می‌رود.

خبرگزاری بین‌المللی زنان (ایونا) گزارش داد: در این شرایط سخت که بحران اقتصادی سراسر اروپا و آمریکا را فرا گرفته، زنان بسیاری برای یافتن شغل به این منطقه وارد می‌شوند.


بر اساس آمار وزارت امور خارجه آمریکا، سالانه حداقل 900000 نفر برای کار اجباری و سوء استفاده جنسی و بردگی در جهان قاچاق می‌شوند و بیش از 85 درصد آنان را زنان و دختران تشکیل می‌دهند که از این تعداد، چیزی بیش از 140000 تا 210000 هزار قاچاق انسان به آمریکا صورت می‌گیرد .

تاکنون وزرات امور خارجه یا سازمان سیا گزارش مشخصی از تعداد زنان و دختران قربانی قاچاق را اعلام نکرده است. همچنین برخی گروه‌ها تعداد قربانیان قاچاق انسان به این منطقه را بیش از این برآورد می‌کنند.
تعداد زیادی از زنان به هدف مشاغل پردرآمدی همچون مدل شدن یا مهماندار به آمریکا آورده می‌شوند، اما پس از انتقال می‌فهمند که در خانه‌های گروهی، کلوپ‌ها و مکان‌های مخصوص این گونه فعالیت‌ها به فروش گذاشته می‌شوند .

کارشناسان سازمان بهداشت جهانی، آمریکا را به عنوان مقصد قاچاقچیان انسان جزء سه کشور در رده‌های اول قرار می‌دهند. مهمترین مناطق در آمریکا پس از سانفرانسیسکو در کالیفرنیا، نیویورک، تگزاس و لاس‌وگاس است .

قاچاقچیان انسان در خارج از آمریکا غالبا زنان هستند که بردگان خود را با پرواز به کاناوایا مکزیک برده و پیاده یا با اتومبیل آنان را وارد کالیفرنیا می‌کنند .

این زنان پس از کالیفرنیا به لوس‌آنجلس یا سانفرانسیسکو برده شده و در آنجا در خانه یا اتاقی زندانی و مجبور به ارائه خدمات به بیش از 15تا 20 مرد در روز می‌شوند و تازه می‌فهمند که چه سرنوشتی در انتظار آنان است.
اگر شانس با این گروه از زنان یار باشد، ممکن است قاچاقچیان گرفتار قانون شوند؛ اما بسیار کم اتفاق می‌افتد که به اعمال خود محکوم شوند؛ زیرا این فعالیت‌ها به میزان زیادی تحت اطلاع مقامات فدرال و مقامات قضایی صورت می‌گیرد به گونه‌ای که هیچ کدام از زنان پس از حضور در محاکم قضایی حاضر به ارائه شهادت علیه زندان‌بانان خود نیستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد