فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

کارشناس آمریکایی در مصاحبه با فاکس نیوز: حادثه 11 سپتامبر عمدی بود

فتنه اخر:

شبکه خبری فاکس نیوز از قول یک کارشناس اعلام کرد که انفجارهای 11 سپتامبر اقدامی عمدی از سوی دولت جرج بوش بوده است.
به گزارش واحد مرکزی خبر، فاکس نیوز که به «بلندگوی رسمی کاخ سفید» مشهور است با دعوت از یک مهندس مکانیک به ابعاد گوناگون حادثه 11 سپتامبر پرداخت. «تونی زامبوتی» در این گفت وگو تصریح کرد که برج های دوقلوی نیویورک بر اثر انفجار عمدی تخریب شدند.
این کارشناس در تبیین دلیل این نتیجه گیری خود گفت: اول اینکه این دو برج یکدفعه و به طور ناگهانی از چهار سمت ساختمان فرو ریختند. این امر غیر ممکن است، زیرا به طور طبیعی تخریب باید به صورت تدریجی و طبقه به طبقه صورت گیرد. این است که به نظر من این ساختمان ها بر اثر انفجار عمدی تخریب شده است.»!«زامبوتی» در ادامه افزود، من جزئیات این اقدام را نمی دانم و نمی توانم بگویم در اذهان افرادی که عامل این حادثه بوده اند چه می گذرد؛ اما آنچه که می توانم بگویم این است که از نظر علمی، فروریختن برج های دوقلو غیرممکن است بر اثر تخریب طبیعی صورت گرفته باشد.
در همین حال مجری برنامه نیز یادآور شد که حدود 1300 مهندس و معمار دیگر با نظر زامبوتی موافقند.
«باب مکیلاوین»، دیگر کارشناس برنامه و از اعضای «ائتلاف پاسخگویی»، که پسرش در حادثه 11 سپتامبر جان خود را از دست داد، در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر وی حادثه 11 سپتامبر یک اقدام داخلی بوده و عمداً صورت گرفته یا خیر گفت: «بله من شخصاً معتقدم این اقدام یک اقدام داخلی از سوی آمریکا بوده است.»
وی خبر داد که «ائتلاف پاسخگویی» خواستار انجام تحقیقی تازه درباره حادثه 11 سپتامبر شده است. مکیلاوین ادامه داد: «من در تمام جلسه های استماع مربوط به حادثه 11 سپتامبر حضور داشته ام. من 9 سال است که در این مورد تحقیق می کنم. من به دنبال حقیقت هستم. به من دروغ گفته اند. شکی نیست که کمیته بررسی حادثه 11 سپتامبر حقیقت را بازگو نکرده است.»
گفتنی است تا به امروز سعی دولت آمریکا در این بوده که حامیان نظریه عمدی بودن حوادث 11 سپتامبر 2001 را جماعتی روانی و دارای «توهم توطئه» معرفی کند، اما اینکه شبکه فاکس نیوز دست به پخش چنین برنامه ای می زند را باید نشانه شایع بودن چنین نظری در میان ملت آمریکا دانست. در چنین شرایطی کاخ سفید برای تظاهر به تضارب آرا و در نتیجه آرام ساختن افکار عمومی چاره ای جز پخش برنامه هایی از این دست ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد