فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

یک ملی – مذهبی:فرقه سبز رومانتیک و پوپولیستی است - فتنه اخر

فتنه اخر :

یکی از اعضای گروهک ملی- مذهبی طی مصاحبه ای به انتقادشدید ازمدیریت فرقه سبز پرداخت.

یکی از اعضای گروهک ملی- مذهبی طی مصاحبه ای به انتقادشدید ازمدیریت فرقه سبز پرداخت.
به گزارش«جوان آنلاین»رضا علیجانی در گفتگو با سایت اپوزیسیون «روزآنلاین» با بیان اینکه این فرقه اصلاح اصلاحات بود گفت که خود بزرگ بینی و غرور کاذب موجب هدرفتن انرژی این جریان شد.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که این بار اگر قرار باشد حرکتی رخ دهد، در چارچوب های اصلاح طلبانه خواهد بود؟،بخشی از تلاش های اپوزیسیون را در آینده به سطح آورد و گفت:در حال حاضر هم راه های زیادی برای ظهور و بروز این اعتراضات وجود دارد. تظاهرات خیابانی، اعتصابات اقتصادی و.. همه از راه های موجود هستند.
وی همچنین با تاکید براصلاحات درفرقه سبز خواستار بررسی مواضع اتخاذ شده سران آن طی یکسال گذشته و نقش رهبران آن شد و در نقدی دیگر گفت که متاسفانه اغراق و رومانتیسیسم، وارد جنبش شد.
علیجانی همچنین خواستار قرارنگرفتن موسوی و کروبی در جایگاه فرانقد شد و درادامه به انتقاد صریح از مساله شبکه های اجتماعی مورد نظر موسوی پرداخت.
وی در این زمینه گفت: بحث های انتزاعی چون شبکه های اجتماعی و حتی مطرح شدن بحث رومانتیکی چون شبکه های اجتماعی که به صورت افقی با هم رابطه داشته باشند، که اساسا نوعی طرح پوپولیستی بود و به پوپولیسم دامن می زد، باعث شد که واقع بینی از جریان خارج شود. این شبکه ها، بیش از آنکه اجتماعی باشند، مجازی بودند.
این عضو گروهک ملی – مذهبی در ادامه پیش بینی کرد که موسوی و کروبی نقش رهبری این جریان را از دست داده و تبدیل به یک چهره سیاسی خواهند شوند.
وی همچنین دخالت های اپوزیسیون خارج از کشور را یکی از انتقادات خود به این فرقه عنوان کرد و گفت ورود نظرات اپوزیسیون خارج از شکر موجب بلند پروازی های آن شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد