فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

ابراز نگرانی شدید محافل صهیونیستی در تل‌آویو از رزمایش ایران

محافل صهیونیستی در تل‌آویو در خصوص برگزاری رزمایش بزرگ "مدافعان آسمان ولایت 3 " در ایران بشدت ابراز نگرانی کردند.

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی «معاریو» در خبری اعلام کرد که محافل اسرائیلی در تل‌آویو، درباره رزمایش دفاعی ایران بشدت ابراز نگرانی کرده‌اند.
یک پایگاه خبری مصری به نقل از معاریو نوشت که «محافل اسرائیلی در تل‌آویو از مانور دفاعی که ارتش ایران از روز گذشته آغاز کرده است و قرار است در آن موشک‌های جدید زمین‌به‌هوای ساخت ایران آزمایش شود، ابراز نگرانی کردند».
این روزنامه صهیونیستی افزود که ارتش ایران رزمایش بزرگی با هدف بهبود توانایی‌های دفاعی هوایی خود آغاز کرده است به طوری که یک افسر بلندپایه در نیروی هوایی ارتش ایران اعلام کرد که این رزمایش با توجه به حضور نیروهای بیگانه در خاورمیانه انجام می‌شود که امنیت منطقه حساس خاورمیانه را مختل کرده‌اند.
در همین خصوص، روز گذشته امیر «حمید ارژنگی» سخنگوی رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 3 با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای اولین بار است که چنین رزمایشی در گستره کل کشور و با حضور همه نیروهای پدافندی برگزار می‌شود، اعلام کرد: هدف از برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت 3 افزایش اعتماد به نفس و توان رزمی نیروهای پدافندی هماهنگی و انسجام بین یگان‌های پدافند نیروهای مسلح، تست و ارزیابی سامانه‌های جدید و بهینه شده پدافند و نیز انتقال تجربه به نسل‌های جوان است.
وی همچنین اعلام کرد که «سامانه‌های پدافند هوایی مانند سامانه‌های موشکی با ارتفاع کوتاه، متوسط و بلند و نیز مجموعه‌های راداری با فرکانس‌های مختلف به همراه سامانه‌های جدید پدافند هوایی در این رزمایش شرکت دارند».

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد