فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

مذاکرات محرمانه جهت استقرار نیروهای اردنی در کرانه باختری - فتنه

مذاکرات محرمانه جهت استقرار نیروهای اردنی در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت اطلاعاتی – نظامی صهیونیستی "دبکا " فاش کرد که "بنیامین نتانیاهو " نخست وزیر تندروی رژیم صهیونیستی یکی از شروط از سرگیری مذاکرات سازش با تشکیلات خودگردان فلسطین را استقرار نیروهای امنیتی و نظامی اردن در کرانه باختری رود اردن اعلام کرده است.
این پایگاه اینترنتی همچنین خبر داد که طی دو هفته گذشته مذاکرات فشرده‌ای با حضور طرف‏های سعودی، آمریکایی، صهیونیستی و اروپایی در شهر "امان " (پایتخت اردن) صورت گرفته و "نتانیاهو " با قرار دادن شروطی از جمله استقرار نیروهای اردنی در کرانه باختری و امضای پیمان صلح میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین، حاضر شده به میز مذاکرات سازش بازگردد.
بر اساس اعلام "دبکا "، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکنون هیچ‌یک از اعضای کابینه‌اش را در جریان جزئیات این مذاکرات قرار نداده و تنها وی و معاونش از جزئیات جلسات "امان " مطلع هستند.
این سایت اطلاعاتی – نظامی صهیونیستی همچنین مدعی شده که حتی "ایهود باراک " وزیر جنگ و "اشکنازی " رئیس نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی نیز از جزئیات نشست‏های مذکور اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند.
اردن در سال 1994 میلادی یک پیمان صلح با رژیم صهیونیستی (موسوم به وادی عربه) امضا کرد و پس از مصر دومین کشور عربی است که با دشمن اول جهان اسلام پیمان سازش دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد