فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

ژنرال اسرائیلی:ایران می تواند از چند جبهه تل آویو را در هم بکوبد

«در جنگ بعدی، این تل آویو پایتخت ما و مراکز پرجمعیت اطراف آن است که از چند جبهه مورد هدف قرار خواهد گرفت.»
این جملاتی بود که ژنرال عاموس یادلین رئیس رکن اطلاعات ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در آخرین روز ریاست خود گفت. یادلین جملات آمیخته با هراس و نگرانی را در حالی عنوان کرد که 47 سال در ارتش رژیم صهیونیستی فعالیت کرده بود و در آخرین روز حضور در ریاست رکن اطلاعات ارتش، به کابینه رژیم صهیونیستی دعوت شده بود تا از وی قدردانی شود.
اما او که گزینه احتمالی ریاست موساد است در آخرین روز ریاست خود بر رکن اطلاعات ارتش از نگرانی های گسترده گفت و از جمله اینکه: تل آویو در جنگ بعدی آماج موشک های گوناگون قرار خواهد گرفت. آرامش نسبی منطقه گمراه کننده است. در صورت هر نوع جنگی، تل آویو که بزرگ ترین ناحیه جمعیتی ماست، سیبل انواع حملات و موشک های گسترده خواهد بود.
به گزارش رسانه های صهیونیستی، وی همچنین مدعی شده است: «نگرانی فقط از توان هسته ای رژیم ایران نیست بلکه ایران همانند اختاپوس، بازوهای خود را به هرجا و هر سوئی که احتمال فعالیت علیه اسرائیل وجود دارد دراز می کند. اسرائیل ممکن است این بار از چند جبهه مورد حمله قرار گیرد. ما البته قدرت بازدارندگی قوی داریم اما نباید به خاطر سکوت نسبی مرزها گمراه شویم، بلکه برعکس، دشمنان همچنان به تقویت خود ادامه می دهند و به قدرتمندی بیشتر می رسند

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد