فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

طرح استعماری رژیم صهیونیستی در عراق با شعار از

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "النخیل "، یک روزنامه‌نگار آمریکایی از طرح صهیونیستی مبنی بر توسعه‌ اقدامات استعمار‌گرانه در عراق برای تحقق رویای پوشالی "اسرائیل بزرگ " خبر داد. این طرح تحت نظارت دولت اشغالگر آمریکا و با حمایت کردها دنبال می‌شود.
منابع آگاه رسانه‌ای اعلام کردند که "وین مادسن " روزنامه‌نگار آمریکایی در سایت خود اطلاعاتی را که تاکنون درباره طرح‌های صهیونیستی در عراق منتشر نشده، مطرح کرده است.
بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی قصد دارد یهودیان کرد را از فلسطین اشغالی به بهانه زیارت کاروان‌های یهودی از قبرستان‌های قدیمی یهودی به شهر موصل و استان نینوا در شمال عراق منتقل کند.
این در حالی است که یهودیان کرد از آغاز حمله آمریکا به عراق در سال 2003 میلادی اقدام به خرید اراضی منطقه خود کرده‌اند زیرا آن را ملک تاریخی یهود می‌دانند.
این روزنامه‌نگار آمریکایی در ادامه از تلاش و اهتمام ویژه صهیونیست‌ها برای ترمیم و ساخت ضریح‌ پیامبران یهودی از جمله، ناحوم، یونس، دانیال، حزقیل، عزرا و ...خبر می‌دهد و می‌نویسد رژیم صهیونیستی آرامگاه‌های یهودی را به چشم بخشی از منطقه تحت حاکمیت خود می‌نگرد و وضعیت آنها را مانند قدس شریف و کرانه باختری می‌داند که دارای اسم‌های یهودی توراتی است.
مادسن در گزارش خود می‌نویسد: موساد با همکاری گروه‌های مزدور تحت فرمان خود و با کمک شبه‌نظامیان کرد در موصل، اربیل، حمدانیة، تل اسقف، قره قوش، عقره و ... حملاتی را علیه مسیحی‌های کلدانی انجام می‌دهد و این حملات را به القاعده نسبت می‌دهد تا آنها را مجبور به ترک محل سکونت‌شان کند تا با خالی شدن این مناطق طرح صهیونیستی را به راحتی اجرا کند و در نهایت مدعی شود که این منطقه از عراق یک سرزمین یهودی توراتی است.
این روزنامه‌نگار آمریکایی معتقد است که رژیم صهیونیستی قصد دارد یهودیان کرد را جایگزین کلدانی‌ها و آشوری‌ها کند و این طرح با نظارت آمریکا اجرا می‌شود.
مادسن تاکید می‌کند که این طرح صهیونیستی در عراق یادآور طرح آنها در فلسطین پس از جنگ جهانی دوم و در دورانی که مستعمره انگلیس بود، است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد