فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

اسرائیل: اروپا ما را سر کار می گذارد ایران هم به ریش ما می خندد

خشم وزیر بازرگانی رژیم صهیونیستی از ناکارآمدی تحریم های ضد ایرانی و عدم همراهی موثر طرف های اروپایی پایانی نمی شناسد.
بن الیعازر اخیرا در آلمان گفته بود «اروپایی ها صبح قطعنامه صادر می کنند اما شب 1200 شرکت اروپایی با ایران معامله می کنند». اما غیر از این اظهارنظر، روزنامه فایننشال تایمز از قول بنیامین بن الیعازر نوشت: متاسفانه از تحریم واقعی خبری نیست، تحریمی که برای یک سال نه چیزی وارد ایران شود و نه چیزی صادر گردد. اروپا دودوزه بازی می کند.
وزیر بازرگانی رژیم صهیونیستی که قبلا در پست هایی نظیر وزیر امور بنیادی و دفاع نیز فعالیت کرده، همچنین می گوید: سیاست فعلی غرب که از چند تحریم کارآمد و مذاکره تشکیل شده، بی نتیجه است. ایرانی ها به ریش ما می خندند. ما از سیاست قاطع دولت آلمان متشکریم اما شک دارم که این موضع نتایج عملی لازم را به همراه داشته باشد. بارها شنیدم که صدراعظم آنگلا مرکل گفته است تا چه میزان برای جلوگیری از مناسبات اقتصادی با ایران مصمم است اما نمی توانم مطمئن شوم که دولت آلمان این موضع را می تواند در برابر شرکتها پیش ببرد.
در همین حال شبکه ان بی سی در گزارشی اعلام کرد: ایران با موفقیت تحریم ها را دور می زند.
این شبکه اعلام کرده است: ایران از انواع مسیرها و از جمله جزایر جنوبی کالاهای مورد نیاز خود را وارد می کند. با وجود تحریم های گسترده، ایران نه تنها واردات لازم از اروپا را انجام می دهد بلکه حتی کالاهای آمریکایی هم وارد ایران می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد