فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

مشایی برای دیدار با پادشاه اردن وارد

مشایی برای دیدار با پادشاه اردن وارد "امان " شد

به گزارش خبرگزاری فارس، "اسفندیار رحیم مشایی " رئیس دفتر رئیس جمهور ایران در نخستین روز سفر خود به اردن، با ایرانیان مقیم این کشور دیدار کرد.
در این مراسم که در محل خانه ایران در سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر "امان " برگزار شد، مشایی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، ایران را سرزمین امام حسین (ع) برشمرد و گفت: امروز آغاز افول ظلم و ستم در جهان و آغاز رویش بالندگی، آزادی، جوانمردی، محبت، عشق، صلح و پایداری در دنیاست.
رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: امروز مفتخریم که بگوییم جمهوری اسلامی ایران پاسدار مکتب حسین (ع) است و جمهوری اسلامی ایران و انقلاب آن فرزند کوچک این مکتب بزرگ است.
وی در ادمه با اشاره به موضوع هسته‌ای ایران گفت: اصرار غرب بر ممانعت از پیشرفت هسته‌ای ایران سبب اشتیاق روز افزون ایران در دستیابی به این فناوری شده است.
مشایی افزود: از نظر ما مسئله هسته‌ای تمام شده است و نشست 1+5 صرفا در راستای اجرای یک نمایش از سوی مخالفان پیشرفت هسته‌ای ایران است.
اسفندیار رحیم مشایی پس از پایان سخنرانی خود و حضور در جمع ایرانیان مقیم اردن، بلافاصله سالن را جهت حضور در ضیافت شام رئیس دفتر پادشاه اردن ترک کرد.
نماینده ویژه رئیس جمهور در شورای عالی ایرانیان خارج از کشور فردا و در آخرین روز سفر خود، با "عبدالله دوم " پادشاه این کشور دیدار خواهد کرد.
وی در این دیدار پیام "محمود احمدی نژاد " رئیس جمهور ایران را تسلیم پادشاه اردن خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد