فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

عامل انفجار تروریستی چابهار دستگیر شد

صبح روز چهارشنبه مصادف با 24 آذرماه و تاسوعای حسینی دو انفجار در شهرستان چابهار روی داد.

به گزارش (ایسنا) شاهدان عینی وقع این انفجارها را در بین هیات عزاداری که در مقابل مسجد امام حسین (ع) تجمع کرده بودند عنوان کردند.

در اثر این انفجارها جمعی از عزاداران تاسوعای حسینی زخمی شدند.

هنوز خبر رسمی از تعداد زخمی‌شدگان اعلام نشده است.

شورای تامین استان سیستان و بلوچستان برای برسی این موضوع تشکیل جلسه داده است و تلاش‌ها برای دستگیری عاملان این انفجار همچنان ادامه دارد.

یکی از عاملین تروریستی چابهار قبل از انجام عملیات انفجار زمینگیر شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعتی پیش دو حمله تروریستی انفجار در چابهار صورت پذیرفت که یکی از عوامل این حمله تروریستی زمینگیر شد و تنها یکی از حملات دیگر که باعث تلفات انسانی هموطنانمان شد منفجر گردید. فرخی در گفت‌وگو بافارس اظهار داشت: ساعتی قبل در مقابل فرمانداری چابهار انفجاری در مجاورت آمبولانس جمعیت هلال احمر صورت پذیرفت که باعث تلفات انسانی هموطنانمان شد.
وی با بیان اینکه امداد‌گران جمعیت هلال‌احمر بر اثر این انفجار زخمی شده‌اند، گفت: تعدادی از هموطنانمان نیز بر اثر این انفجار تلفات سنگینی دیده‌اند که متعاقبا آمار کشته و زخمی‌های این حادثه اعلام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در پی تهدید این دو حمله تروریستی یکی از حملات که به صورت انتحاری در حال انجام بود خنثی و فرد توریست زمینگیر شد افزود: در مجموع در ساعات گذشته تنها یک انفجار در مقابل فرمانداری چابهار صورت پذیرفته است که در حال نیز تیم‌های ارزیاب و امدادگر در حال بررسی وضعیت حادثه و کمک به هموطنان هستند.

معاون امنیتی وزیر کشور وقوع عملیات تروریستی در چابهار را تایید کرد.
عبداللهی به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: این عملیات تروریستی در میان عزاداران حسینی (ع) رخ داده است.

وی اعلام جزئیات این حادثه و تعداد کشته ها و زخمی ها را به بعد موکول کرد
دادستان شهر زاهدان محمد مرزیه،‌ در گفت‌وگو با ایلنا ضمن تائید اقدام تروریستی در شهر چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: این اقدام تروریستی صبح امروز و در یکی از مراسم‌های عزاداری تاسوعای حسینی به وقوع پیوست.
دادستان زاهدان با بیان این‌که این اقدام تروریستی به صورت انتحاری صورت گرفته است، از جزئیات و تعداد شهدا و مجروحان این حادثه ابراز بی‌اطلاعی کرد.
وی ادامه داد که هنوز عاملان این اقدام فجیع تروریستی مشخص نشده و گروهی مسئولیت آن را به‌عهده نگرفته است.
طبق گزارش‌های رسیده این انفجار در ساعت 11 و 15 دقیقه و در نزدیک مسجد امام حسین(ع) به وقوع پیوسته است.
طبق گزارش‌های تائید نشده تعداد شهدا و مجروحان این حادثه شنیع به 50 تن رسیده است.
اداره اطلاعات چابهار نیز اعلام کرد که این انفجار به صورت انتحاری بوده است در این جنایت تروریستی سه نفر دست داشتند که نفر اول با انفجار کشته شد و نفر دوم که بمب همراه وی عمل نکرد، توسط نیروی انتظامی مورد هدف قرار گرفت و زخمی و نفر سوم نیز دستگیر شد.
این بمب در نزدیکی میدان فرمانداری در میان دسته عزاداری شیلات بندر چابهار منفجر شد.

عامل انفجار تروریستی چابهار دستگیر شد
اداره اطلاعات چابهار با بیان اینکه سه نفر در حادثه تروریستی چابهار نقش داشتند از دستگیری عامل این انفجار خبر داد.
به گزارش مهر، اداره اطلاعات چابهار اعلام کرد انفجار چابهار به صورت انتحاری بوده است و در این جنایت تروریستی 3 نفر دست داشتند که نفر اول با انفجار کشته شد و نفر دوم که بمب همراه وی عمل نکرد توسط نیروی انتظامی مورد هدف قرار گرفت و زخمی  و نفر سوم نیز دستگیر شد.
براساس این گزارش، این بمب در نزدیکی میدان فرمانداری در میان دسته عزاداری شیلات بندر چابهار منفجر شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد