فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

عضو تیم جرج بوش به دنبال توجیه حرکت تروریستی چابهار - فتنه اخر

اقدام تروریستی چابهار از جنس اقداماتی است که در افغانستان وعراق و برای ایجاد جنگ بین شیعه وسنی از سوی آمریکا طراحی شده است.

به گزارش جوان آنلاین محسن سازگارا از حامیان سرسخت جریان فتنه و از اعضای تیم جرج بوش در موسسه موسوم به "آزادی بشر" در اظهاری نظر در پاسخ به سئوال مجری تلویزیون صدای آمریکا در رابطه با حرکت تروریستی چابهار  که چرا اینها حاضر شده اند با کمربند انتحاری خود ومردم را نابود کنند ، گفته است " اینها همه بر می گردد به تبعیض هایی که حکومت در حق مردم می کند وبه این شکل این ظلمها سر باز می کند"
 مجری به وی می گوید: ولی در جریان 11 سپتامبر هیچ ظلمی به کسانی که این عمل تروریستی را انجام داده اند نشده بود ، لذا نمی توان گفت تروریست برای تبعیض یا ایدئولوژی اینکار را می کند!
سازگارا که مشخص بود انتظار این مطلب ناهماهنگ را نداشت گفت: این رژیم به قومییتها ظلم می کند ، بین مذاهب فرق می گذارد و مدیریت غلط و فشارها باعث این حوادث بوده است.
 سازگارا که تئوریهای خنده دارش برای نافرمانی به اصطلاح مدنی! در داخل کشور دیگر خشم اصحاب فتنه را هم درآورده در حالی سعی می کرد حرکت تروریستی چابهار را که به تحریک آمریکا وتوسط گروه های سلفی پاکستان وبرای ایجاد تنش و راه انداختن جنگ میان شیعه وسنی طراحی شده است را به نوعی یک اقدام ایدئولوژیک مطرح کند که مشخصا اقدام تروریستی چابهار از جنس اقداماتی است که در افغانستان وعراق و برای ایجاد ناامنی و جنگ بین شیعه وسنی از سوی آمریکا طراحی شده است و توسط مزدوران وهابی اجرا می گردد و توجیهات امثال سازگارا در حقیقت مشروعیت دادن به این جنایات می باشد ، دقیقا مانند جنایاتی که در عاشورای 88 در تهران بوقوع پیوست و میر حسین موسوی با خداجو خواندن تروریستها و طبیعی دانستن این جنایات به آن مشروعیت داده بود!

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
مطلبت رو خوندم جالب بود به منم سری بزن
دوست داشتی وب سایت ما با همه تبادل لینک می کنه خبر بده
همیشه آنلاین - قدرتمند ترین وب سایت در زمینه فراگیر پیام نور
www.hamisheonline.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد