فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

علاوی: در تمام عمرم حتی یک رکعت نماز نخوانده‌ام

 به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "النخیل "، یکی از رهبران فهرست العراقیه تاکید کرد: "ایاد علاوی " رهبر این فهرست حتی یک‌بار هم برای خدا رکوع و سجود نکرده است و ما این را بارها از خود او شنیده‌ایم.
این نماینده فهرست العراقیه که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با "النخیل " گفت: علاوی در نشست‌های متعدد فهرست مذکور بارها اعلام کرده است که حتی برای یک ‌بار هم برای رضای خدا رکوع و سجود نکرده و نخواهد کرد.
وی افزود: علاوی شخصیتی است که بطور کامل از هرگونه رکوع و سجود برای خدا دوری می‌کند و این ارزش‌ها و امور اخروی را قبول ندارد. در خانواده علاوی تنها اوست که چنین افکاری دارد. پدر، عموهایش و حتی پسرش محمد شخصیت‌های برجسته‌ای هستند که نمازشان ترک نمی‌شود و در محافل مختلف جامعه عراق نیز تاثیرگذارند.
این مقام آگاه تاکید کرد که دلیل ورود بسیاری از نامزدهای نمایندگی پارلمان و شخصیت‌های مستقل به فهرست العراقیه برای شخص علاوی یا علاقه‌ای که به او داشتند نبوده است، بلکه آنها صرفا برای آوردن رای و ورود به پارلمان به او پیوستند. دلیل این مدعا نیز آغاز شکاف و چند دستگی در این فهرست است بطوری که از همان ابتدا 10 نماینده از این فهرست جدا شدند و به ائتلاف دیگر پیوستند زیرا علاوی شخصی مناسب برای جایگاهی که به خود اختصاص داده نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد