فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

علت برکناری بذرپاش اززبان حاج منصور‬

 این مداح اهل بیت (ع) یکی از دلایل عزل بذرپاش را حضور وی در مراسم های روضه مسجد ارک در محرم و ماه رمضان عنوان کرد.

حاج منصور ارضی در اعتراض به برکناری مهرداد بذرپاش از ریاست سازمان ملی جوانان گفت: عده ای در دفتر رئیس جمهور به دنبال حذف نیروهای حزب اللهی و کارآمد از دولت هستند.
به گزارش خبرنگار جهان حاج منصور ارضی صبح امروز در مراسم قرائت زیارت عاشورا در حسینیه صنف لباس فروشان تأکید کرد: متأسفانه عده‌ای همانند زمان خاتمی قصد به انزوا کشاندن نیروهای خوب و کارآمد را دارند و این زنگ خطری است که با عزل‌های اخیر به صدا در آمده است.

این مداح اهل بیت (ع) یکی از دلایل عزل بذرپاش را حضور وی در مراسم های روضه مسجد ارک در محرم و ماه رمضان عنوان کرد و افزود: بدانید که بچه های حزب اللهی و بیش از همه رهبر معظم انقلاب از اینگونه رفتارها اذیت می شوند.

وی با تأکید بر اینکه اکثر وزیران ما آدم‌های خوب و فعالی هستند تصریح کرد: متاسفانه آن فرد خاص در دفتر رئیس جمهور دارد مثل زمان خاتمی تمام نیروهای مخلص را طرد می کند.

حاج منصور ارضی همچنین افزود: اگر بخواهند معاون وزیری را بردارند باید به وزیر اطلاع دهند. ولی اینگونه عمل نمی کنند و به نظر می آید آقای رئیس جمهور به آن آقای خاص در دفتر رئیس جمهور بیش از حد وابسته است، که اینگونه عمل می کند.

این مداح اهل بیت (ع) در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأیید اصل هدفمندکردن یارانه ها و لزوم کمک به دولت در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: برای یک عده ای که دارای درآمد کم و یا کاسب جزء و راننده هستند، شرایط سخت شده است؛ که باید دعا کنیم برای آنان شرایط سهل شود و طرح به خوبی اجرا شود.

وی در پایان با اشاره به دعای امام زمان (عج) در مقابله با معاندان و کافران گفت: امروز عده ای می گویند برخورد با معاندان و براندازان نظام اسلامی به مصلحت نیست؛ که مخالف مشی امام زمان (عج) در زمان ظهور است و ایشان فقط به تکلیف عمل می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد