فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

تصاویر تکان‌دهنده از قربانیان تنها بمباران اتمی تاریخ

حدود ۲۲۰۰۰۰نفر در اثر این دو بمباران اتمی جان باختند که بیشتر آنان را شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دادند. بیش از نیمی از قربانیان بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و بقیه بر اثر تشعشعات رادیواکتیو جان خود را از دست دادند.
به گزارش گرداب، ایران در حالی از سوی آمریکا و غرب برای فعالیت‌های هسته‌ای خود تحت فشار قرار گرفته که هنوز هم هزاران نفر از مردم ژاپن به واسطه تنها بمباران اتمی تاریخ به دست آمریکا در رنج و عذاب فراوان هستند.

بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی دو عملیات اتمی بودند که در زمان جنگ جهانی دوم به دستور هری ترومن، رئیس جمهور وقت آمریکا، علیه ژاپن انجام گرفتند. در این دو عملیات، دو بمب اتمی به فاصله ۳ روز بر روی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی انداخته شد که باعث کشتار گسترده شهروندان این دو شهر شد.

حدود ۲۲۰۰۰۰نفر در اثر این دو بمباران اتمی جان باختند که بیشتر آنان را شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دادند. بیش از نیمی از قربانیان بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و بقیه تا پایان سال ۱۹۴۵ بر اثر اثرات مخرب تشعشعات رادیواکتیو جان خود را از دست دادند و برخی نیز هنوز به واسطه انتقال این مواد مسموم از نسلی به نسل دیگر از تبعات آن عذاب می‌کشند.

تصویر ارائه شده مربوط به تعدادی از قربانیان حمله اتمی آمریکا به هیروشیما است.













منبع: فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد