فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

آزمایش اتمی ایران!

مضحک ترین ادعای صهیونیست‌ها علیه ایران رونمایی شد؛

رسانه‌های صهیونیستی در تازه ترین شایعه پراکنی مضحک علیه کشورمان، بدون ارائه سند، ایران را متهم به انجام نخستین آزمایش هسته‌ای با همکاری کره شمالی در خاک این کشور کردند!
 
 به گزارش گروه بین الملل مشرق، "منابع امنیتی صهیونیستی" دیروز در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری "تیک دبکا" وابسته به نهادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی ادعا کردند که دستگاه‌های جاسوسی آمریکا، فرانسه و رژیم صهونیستی از امکان اقدام تهران و پیونگ یانگ به آزمایش هسته‌ای به نفع ایران در خاک کره شمالی در ماه های آینده نگران هستند!
این، عنوان جدیدترین جنجال تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیست علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان است که در ادامه فشار علیه ایران و تسلیم نشدن ایران در برابر این فشارها و اهرم‌های زور به کار گرفته شده است.
منابع جاسوسی صهیونیستی که همواره سعی داشته‌اند آمریکا و همپیمانان این کشور را بسوی شدیدترین تعامل علیه ایران سوق دهند، این بار با انتشار این شایعات می‌خواهند بصورت هم زمان به چند هدف دست یابند؛ آنها قصد دارند به این ترتیب برنامه صلح‌آمیز هسته‌‌ای ایران را متهم به داشتن ابعاد نظامی کنند، مقابله با کره شمالی از دیگر سو جزو اهداف این رژیم به حساب می‌آید و نزدیک شدن به مذاکرات استانبول نیز از دیگر اهدافی است که این شایعه‌پراکنی‌ها دنبال می‌کند تا بتواند در روند مذاکرات تأثیری داشته باشد، بویژه بعد از آنکه ایران در دوره گذشته مذاکرات بنا به اذعان رسانه‌های غربی پیروز از میدان خارج شد و اردوی غرب این بار سعی دارد تا با انتشار چنین شایعاتی این شکست خود را جبران کند.
تیک دبکا به ادعای خود در این زمینه این گونه ادامه می‌دهد که هفته گذشته یک هیئت بلندپایه، از ایران به کره شمالی رفته و از منطقه‌ای که آزمایش‌های هسته‌ای این کشور در آن انجام می‌شود، دیدن کرده است!
صهیونیست‌ها مدعی شده‌اند که ایران در این سفر قصد داشته تا از سانتریفیوژهای جدید کره شمالی که به علت سرعت بالای غنی‌سازی خود ممتاز است، بازدید کند. البته آنها در ادامه ادعاهای خود این شایعه را نیز مطرح کرده‌اند که هدف از این دیدار، هماهنگی برای انجام نخستین آزمایش هسته‌ای ایران در خاک کره شمالی است.
این پایگاه خبری به همین مقدار نیز اکتفا نکرده و حتی تعداد اسکناس های داخل کیف های اعضای هیئت ایرانی را شمرده و نوشته است که این هیئت، 150 میلیون دلار پول به همراه داشته که به نظر می‌رسد به عنوان دستمزد کره شمالی برای موافقت با این آزمایش، به این کشور تحویل می شود!
بر اساس ادعاهای این سایت صهیونیستی، در همین راستا "نیکولا سارکوزی" رئیس‌جمهور فرانسه از "باراک اوباما" همتای آمریکایی خود خواسته است تا اقدامات تنبیهی نظامی شدیدی علیه پیونگ یانگ به علت همکاری با ایران که تهدیدی علیه رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود، اتخاذ کند.
دبکا که هیچ سندی برای این ادعای خود رو نکرده است، اعلام نکرده که سارکوزی چگونه بر اساس شایعه یک سایت صهیونیستی، دست به نامه نگاری برای همتای آمریکایی خود زده است.
این هجمه تبلیغاتی و رسانه ای در حالی مطرح می شود که مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای، در فتوایی صریح، هر گونه بکارگیری سلاح هسته ای را "حرام شرعی" اعلام کرده اند و جمهوری اسلامی ایران نیز بارها تأکید کرده که به هیچ وجه به دنبال فناوری هسته ای غیرصلح آمیز نیست؛ سیاستی که تمامی گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز تا کنون بر درستی آن صحه گذاشته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد