فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

ضرب شست سربازان گمنام امام زمان(عج) نفوذ به عمق موساد

ضرب شست سربازان گمنام امام زمان(عج)
نفوذ به عمق موساد تیم ترور شهید علیمحمدی دستگیر شد

سربازان گمنام امام زمان(عج) همزمان با سالگرد شهادت شهید علیمحمدی در یک عملیات مهم اطلاعاتی و امنیتی موفق شدند.ضمن متلاشی کردن یک شبکه پیچیده موساد در ایران، عوامل ترور شهید دکتر علیمحمدی را نیز دستگیر نمایند.
وزارت اطلاعات در پی این عملیات مهم اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
همزمان با اولین سالگرد شهادت دکتر مسعود علی محمدی استاد دانشگاه و دانشمند برجسته کشورمان، سربازان گمنام امام زمان(عج) در پی اقدامات گسترده امنیتی و رصد دقیق اطلاعاتی و با عنایت خاص الهی موفق شدند عوامل اصلی این جنایت تروریستی را شناسایی و دستگیر نموده و یک شبکه متشکل از جاسوس ها و تروریستهای وابسته به رژیم اشغالگر قدس را منهدم نمایند.
عملیات همه جانبه شناسایی و دستگیری جاسوسها و تروریستهای یاد شده با تمرکز اطلاعاتی- امنیتی بر روی سرنخ عوامل و شبکه وابسته به رژیم صهیونیستی آغاز شد و پس از ماه ها مجاهدتهای خاموش و اقدام پیچیده و چند لایه آفندی و پدافندی و نفوذ به عمق اطلاعاتی رژیم صهیونیستی منجر به کسب اطلاعات بسیار مهم و حساس از تیم های جاسوسی و عملیاتی موساد گردید و در پی آن ضربات سهمگینی به ساختارهای اطلاعاتی و امنیتی موساد وارد شد. اطلاعات حاصله بیان کننده آن هستند که موساد برای تحقق اهداف ضد انسانی، ضد اسلامی و ضد ایرانی خود از پایگاه هایی در برخی از کشورهای اروپایی، غیر اروپایی و بعضی از کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران برخوردار بوده است که در هدایت عملیات ترور ناجوانمردانه شهید دکتر مسعود علی محمدی از آن پایگاه ها استفاده کرده است. به استحضار مردم شریف کشورمان می رساند که اطلاعات بسیار مهمی درباره عملیات نفوذ به سرویس جاسوسی موساد و انهدام شبکه های جاسوسی و ترور مورد بحث در اختیار سربازان گمنام امام زمان(عج) قرار دارد که در شرایط مقتضی و به تدریج تقدیم خواهد گردید.
کوثری: عوامل ترور شهید علیمحمدی به آموزش توسط موساد اعتراف کرده اند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه عوامل ترور شهید علیمحمدی با حمایت موساد دست به چنین جنایتی زده اند، گفت: این افراد اعتراف کردند که توسط موساد آموزش ترور را دیده اند و تمام وسائل و تجهیزات از سوی موساد در اختیار آنها قرار گرفته است.
اسماعیل کوثری در گفت وگو با فارس در خصوص دستگیری عوامل ترور شهید علیمحمدی اظهار داشت: در حدود یک سال پیش این اقدام ناجوانمردانه توسط عوامل خودفروخته و اجیرشده رژیم صهیونیستی انجام شد و این افراد که توسط صهیونیست ها آموزش دیده و برای ترور دانشمندان هسته ای ایران توجیه شده بودند، دست به چنین کار جنایتکارانه ای زدند.
وی با بیان اینکه مدت ها پیش از ترور شهید علیمحمدی، مسئولان اطلاعاتی انگلیس، آمریکا و صهیونیست ها به صورت علنی نسبت به ترور دانشمندان هسته ای کشورمان تهدید کرده بودند، ادامه داد: با اینکه نیروهای اطلاعاتی کشور نسبت به این موضوع پیشگیری و پیش بینی کرده بودند اما این مزدوران به هدف خود رسیدند و یکی از عزیزان ما را به شهادت رساندند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: پس از این اتفاق این موضوع دنبال شد و نیروهای اطلاعاتی کشور که همواره به دنبال شناسایی این عوامل خودفروخته بودند، توانستند عوامل این ترور جنایتکارانه را دستگیر کنند.
کوثری با اشاره به اینکه این افراد با حمایت موساد دست به چنین جنایتی زده اند، خاطرنشان کرد: این افراد اعتراف کردند که توسط موساد آموزش ترور را دیده اند و تمام وسائل و تجهیزات از سوی موساد در اختیار آنها قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: با توجه به اعترافات عوامل ترور شهید علیمحمدی، دستگاه قضایی به زودی آنها را به سزای اعمال شان می رساند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: با توجه به عوامل دیگری که در رابطه با ترور شهید شهریاری وجود دارد، نحوه دستگیری عوامل ترور شهید علیمحمدی فعلا باید مسکوت بماند. کوثری در پایان تاکید کرد: قطعا خود این افراد عوامل ترور شهید شهریاری نیستند اما با توجه به اینکه تمام این تروریست ها از طریق موساد دستور گرفته و تغذیه می شوند لذا اعترافات این افراد می تواند در دستگیری عوامل ترور شهید شهریاری و آقای عباسی موثر باشد و می توان گفت که به زودی شاهد دستگیری عوامل ترور شهید شهریاری خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد