فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

گزارش هفته‌نامه انگلیسی از حرمسرای برلوسکونی با دختران جوان

هفته نامه انگلیسی ایندیپندنت آن ساندی در گزارشی با عنوان "برلوسکونی 14 دختر جوان در حرمسرای خود دارد "، گوشه دیگری از فساد اخلاقی نخست وزیر ایتالیا را فاش ساخت.

به گزارش فارس، هفته نامه ایندیپندنت آن ساندی نوشت: "سیلویو برلوسکونی " در حال خلاص شدن از رسوایی‌های بی‌شمار بود اما جدیدترین موارد مطرح شدعلیه وی ممکن است فاجعه آمیز باشد.

این هفته نامه انگلیسی ادامه داد: اطلاعات به دست آمده از بازپرسان میلان فاش کرد که برلوسکونی دستکم 14 زن جوان زیبا در آپارتمان‌های خود در یک مجتمع در خارج از میلان دارد.

ایندیپندنت آن ساندی افزود: زنان حرمسرای برلوسکونی در آپارتمان‌ها به صورت مجانی زندگی می‌کنند و در ازای داشتن رابطه با برلوسکونی پول هنگفتی دریافت می‌کنند.

نام یکی از مجمتع‌های مسکونی برلوسکونی که در دهه 70 میلادی به دست خود وی ساخته شده است "میلانو دو " نام دارد که شامل چندین آپارتمان مجهز و مشرف به باغ‌های اطراف است.

مسئله‌ای که اخیرا برای برلوسکونی دردسرساز شد داشتن رابطه وی با یک رقاصه مراکشی با نام مستعار "روبی " است که گفته می‌شود در سال گذشته این دختر 17 سال داشته است.

بر اساس قانون ایتالیا داشتن رابطه با روسپی‌هایی که زیر سن قانونی هستند تا سه سال زندان در پی دارد.

بر همین اساس هفته نامه انگلیسی آبزرور نیز نوشت: هر کدام از مواردی که در سال‌های گذشته علیه برلوسکونی مطرح شده به تنهایی شاید برای سرنگونی یک نخست وزیر در بیشتر کشورها کافی باشد اما این رسوایی اخیر که نهایتا می‌تواند به سرنگونی و سقوط وی بیانجامد احتمالا زشت ترین مورد آنهاست.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد