فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

تندروی سران فتنه داد اپوزیسیون را هم درآورد!

اختصاصی"جوان آنلاین"
تندروی سران فتنه داد اپوزیسیون را هم درآورد!

نقد روش‌های اصحاب فتنه در وقایع پس از انتخابات، مدتهاست که در محافل ورسانه های آنها مطرح ومورد ریشه یابی قرار می‌گیرد.

یکی از سایتهای جریان فتنه با انتشار مطلبی، از به کارگیری روش‌های نخ نما شده نظیر حرکت‌های ایذایی و ایجاد فشار روانی علیه حاکمیت توسط سران فتنه انتقاد کرده و این روش‌ها را بی تاثیر عنوان کرده است.
به گزارش "جوان آنلاین"، نویسنده این مطلب با تاکید بر تاثیر منفی این گونه حرکات بر روی فرقه سبز، نوشته است که قطعا دیگر نمی توانیم حرکت های خیابانی راتکرار کنیم اما نباید فراموش کنیم که بی منطقی در رفتار وگفتار آفت ما (فرقه سبز) بوده ونتایج غیر قابل انکار آنرا به عینه دیده ایم.
همچنین در بخش دیگری از این مطلب به اصرار و تاکید جنون آمیز و لجوجانه سران فرقه سبز بر دعواهای لفظی و اتهام زنی ها و دروغ پردازی‌ها اشاره شده و عنوان کرده که در معرض دید قرار گرفتن این رفتارها فرقه را از اهدافش دور کرده و فضایی را شکل داده که بجای مبارزه ، تداعی کننده بازی قهر و ناز و روکم کنی شده است .
البته این نویسنده در پایان راهکار نیز ارائه و با حمایت از خاتمی چنین نتیجه گیری کرده که در وضعیت کنونی و برای باز کردن فضا باید تنش ها را به حداقل رسانده و به سمت کار حزبی پیش رفت و از روش سیاسی کاری خاتمی استفاده کرد تا دچار این بن بست فعلی نمی شدیم.
نقد روش‌های اصحاب فتنه در وقایع پس از انتخابات، مدتهاست که در محافل ورسانه های آنها مطرح ومورد ریشه یابی قرار می‌گیرد. بنابراین به نظر می رسد به غیر از سران فتنه که هنوز بر فتنه گری و توطئه چینی اصرار می ورزند، جریان‌های مختلف فرقه سبز به این نتیجه رسیده اند که نباید هدایت فرقه را به عهده کاندیداهای شکست خورده می گذاشتند، چرا که برای این مهم نیاز به شعور و درک سیاسی نیز هست!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد